Kεφάλαιο 36

536 41 7
                                    

ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Κοίταξα με δυσπιστία το τηλέφωνό μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Κοίταξα με δυσπιστία το τηλέφωνό μου. Ο Πάρης Βαλλιάνος μου είχε στείλει ένα emoji; Κι αν μη τι άλλο εκείνο με την φατσούλα και το κλειστό ματάκι;

Ο κόσμος πρέπει να γύρισε ανάποδα όσο κοιμόμουν γιατί δεν έμοιαζε καθόλου με τον άντρα που αποκαλούσα άντρα μου. Από τότε που έμαθα τα υπέροχα νέα για την υγεία του πατέρα μου, μετά βίας μπορούσα να σκεφτώ σωστά. Είχα επιστρέψει σπίτι και πέρασα τη μέρα βηματίζοντας και καθαρίζοντας, προσπαθώντας να ηρεμήσω. Αλλά δεν μπορούσα να το πιστέψω! Η συμφωνία είχε αποδώσει, και τώρα ο πατέρας μου ήταν επιτέλους καλά.

Αυτό σήμαινε ότι ήταν ασφαλής, θα ζούσε, θα συνέχιζε να μαγειρεύει τα γελοία λιπαρά δείπνα με γαλοπούλα κάθε χρόνο, αλλά σήμαινε επίσης και ότι...

Ο ψεύτικος γάμος μου με τον Πάρη, επιτέλους, θα μπορούσε να τελειώσει. Δεν χρειαζόταν πια να συνεχίσω να προσποιούμαι.

Πως θα το έπαιρνε ο Πάρης; Θα ανακουφιζόταν; Θα εξοργιζόταν;

Δεν ήξερα πώς να του το πω. Ήμουν σίγουρη ότι θα τρελαινόταν από οργή. Θα επιβεβαίωνα όλα όσα πίστευε. Ότι δηλαδή τον παντρεύτηκα για το όνομα του κι την φήμη και πως τώρα που όλοι ήξεραν ποια είμαι, τον χώριζα.

Έπρεπε να προετοιμαστώ και να φορέσω ό,τι ψυχική πανοπλία μου είχε απομείνει για να αντέξω αυτό που ήταν βέβαιο ότι θα ήταν η μια κατάρα και προσβολή μετά την άλλη.

Τότε εμφανίστηκε αυτό το μήνυμα, εκπλήσσοντάς με ακόμη περισσότερο. Με τι σκόπευε να με εκπλήξει ο Πάρης απόψε;

Αποφάσισα, ακόμα κι αν έπρεπε να πω κάποια άσχημα νέα, ότι θα έπρεπε να είμαι εμφανίσιμη. Μου είχε πει να ντυθώ καλά. Έτσι, περνώντας μέσα από τη ντουλάπα μου, διάλεξα ένα φόρεμα που ο Άλεξ είχε διαλέξει για μένα προσωπικά.

Ένα φόρεμα με ¾ μανίκια Christian Dior από σοκολατί μετάξι με τις μαύρες λουστρίνι γόβες και μία μαύρη δερμάτινη καμπαρντίνα.

A Gold Digger In DisguiseWhere stories live. Discover now