Κεφάλαιο 18

301 38 5
                                    

ΑΓΓΕΛΙΚΗ

«...και μπήκα μέσα και εκείνη ήταν στον πάγκο και φασώνοταν με τον ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ!»

«ΟΧΙ!» φώναξε ο Άλεξ.

«Το ξέρω», είπα, θέλοντας να του πω για αυτά που είχα δει με τον Πάρη, αλλά ήξερα ότι δεν μπορούσα. Ο Άλεξ πίστευε – όπως κι όλοι, ότι ο Πάρης κι εγώ αγαπούσαμε ο ένας τον άλλον.

Ήμασταν στο SoHo 149, μια από τις πιο αποκλειστικές γκαλερί της πόλης, που ετοιμαζόμασταν για την εμφάνιση του Άλεξ εκείνο το βράδυ. Τον βοηθούσα να ξεφορτώσει πίνακες από το ενοικιαζόμενο βαν και αποκάλυπτα τι είχα δει ανάμεσα στην Μαίρη και τον Λουκά τη προηγούμενη ημέρα.

«Τι σου είπαν;»

«Τίποτα!» αναφώνησα.

Η καλύτερη μου φίλη και ο αδερφός μου. Πόσο καιρό μου έλεγαν ψέματα γι' αυτό; Τα είχαν στο γάμο μου; Στην αποφοίτησή μου από το κολέγιο;

Έμοιαζε πολύ κλισέ προδοσία. «Ήμουν τόσο σοκαρισμένη που πετάχτηκα έξω από το μαγαζί».

«Έχουν προσπαθήσει να σε καλέσουν;»

«Η Μαίρη με κάλεσε έξι φορές. Και ο Λουκάς άφησε μερικά φωνητικά μηνύματα. Αλλά ακόμα δεν ξέρω τι να τους πω.»

«Λοιπόν, εσύ πώς νιώθεις;» ρώτησε και κατάλαβα ότι ίςως θα μπορούσε να υπάρχει ένας κόσμος όπου δεν έμοιαζα τρελή ή υπερβολική.

Εκεί που θα ήμουν χαρούμενη που δύο από τους αγαπημένους μου ανθρώπους βρήκαν ο ένας τον άλλον. Αλλά ήταν ακόμα παράξενο.

«Δεν ξέρω»

Βγάλαμε τους δύο τελευταίους πίνακες ζωγραφικής τυλιγμένους με φούσκες έξω από το πορτμπαγκάζ και τους βάλαμε μέσα στη γκαλερί.

Ήταν δώδεκα συνολικά, αλλά δεν μπορούσα να δω κανένα από αυτούς κάτω από τα προστατευτικά στρώματα της πλαστικής μεμβράνης.

«Μπορούμε να τα ξετυλίξουμε;» ρώτησα.

Κυκλοφορούσε τώρα στον χώρο κοιτάζοντας από άδειο τοίχο σε τοίχο. Ήταν μια αρκετά μεγάλη γκαλερί, με μια ανοιχτή διάταξη που χρησιμοποιούσε πυλώνες για να της δώσει σχήμα. Οι τοίχοι ήταν λευκοί και τα δάπεδα ήταν ξύλινα, υπέθεσα ότι όλη η προσοχή θα ήταν στο έργο του καλλιτέχνη.

«Θέλω να βρω πρώτα τη σειρά», απάντησε, σαρώνοντας ακόμα τους τοίχους.

Μπορούσα να πω ότι ήταν νευρικός, παρόλο που συμπεριφερόταν ακόμα σαν τον σίγουρο εαυτό του.

A Gold Digger In DisguiseWhere stories live. Discover now