ΠΑΡΗΣ
«Η γυναίκα σας έχει μια σπάνια περίπτωση οπισθοδρομικής αμνησίας», είπε ο γιατρός.
«Τι στο διάολο είναι αυτό;» ρώτησα.
Ο γιατρός και εγώ καθίσαμε στο δωμάτιο της Αγγελικής. Κοιμόταν ήσυχη και έμοιαζε τόσο υγιής.
Μόνο που η πληγή από την οποία υπέφερε τώρα δεν ήταν ορατή.
«Είναι ουσιαστικά μια καθυστερημένη ψυχική αντίδραση σε γεγονότα ακραίας ψυχολογικής ή σωματικής δυσφορίας. Η επιβίωση από ένα αεροπορικό δυστύχημα είναι ένα από αυτά»
«Εντάξει, ναι, σίγουρα». Τον έκοψα ανυπόμονος. «Θα γίνει καλύτερα;»
«Περιμένουμε πλήρη ανάρρωση, κύριε Βαλλιάνε», με διαβεβαίωσε. «Μπορεί να πάρει λίγες μέρες, ή ακόμα και λίγες ώρες. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε, είναι να είστε εδώ για εκείνη».
Ο γιατρός έφυγε για να μας δώσει λίγη ιδιωτικότητα.
Κοίταξα την Αγγελική, χωρίς να έχω την παραμικρή ιδέα για το τι να κάνω.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Έφαγα λίγο από το σάντουιτς που μου είχε δώσει η νοσοκόμα καθώς κοίταζα τον άντρα στο δωμάτιό μου.
Κοίταζε συλλογισμένος έξω από το παράθυρο, αρνούμενος να κάνει οποιαδήποτε οπτική επαφή μαζί μου.
«Λοιπόν, Πάρη...» προσπάθησα. «Είμαστε παντρεμένοι;»
Η έκφρασή του σκλήρυνε ελάχιστα «Ναι»
«Χμμ..»
Οι νοσοκόμες μου είπαν ότι οι αναμνήσεις μου θα επέστρεφαν σύντομα, αλλά μέχρι τότε, αυτός ο άνθρωπος ήταν ξένος.
Ένας πολύ όμορφος ξένος, θα παραδεχτώ.
Δεν μπορούσα να καταλάβω ακριβώς γιατί, αλλά ήταν σαν να υπήρχε ένας ατσάλινος τοίχος ανάμεσά μας. Δεν ήταν ακριβώς όπως θα περίμενα ότι θα μου φερόταν ο σύζυγός μου.
«Ήμασταν χαρούμενοι;» ρώτησα.
Γέλασε, ένας σύντομος, πικρός ήχος. «Όχι πραγματικά», παραδέχτηκε. «Συγνώμη»
Η σιωπή ανάμεσά μας εξαπλώθηκε. Συνέχισα να τσιμπάω το σάντουιτς μου, περισσότερο για να κάνω κάτι, παρά από πείνα.
«Ίσως θα ήταν καλύτερα αν οι αναμνήσεις σου από εμένα δεν επέστρεφαν ποτέ», είπε ξαφνικά.
Του έριξα τα μάτια, αιφνιδιασμένη. «Γιατί αυτό;»
«Δεν ήμουν ακριβώς... καλός μαζί σου...» Η φωνή του έσπασε και μπορούσα να νιώσω τον τεράστιο πόνο που κουβαλούσαν τα λόγια του.
YOU ARE READING
A Gold Digger In Disguise
RomanceΗ ιστορία κινείται γύρω από τον δισεκατομμυριούχο playboy, Πάρη Βαλλιάνο. Ο απρόβλεπτος εργένης που χρησιμοποιεί τη δύναμή του, την περιουσία και την αναμφισβήτητα εντυπωσιακή του εμφάνιση για να αποπλανήσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, α...