ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Ξύπνησα με ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη. Αυτή ήταν ίσως η πρώτη φορά, στο μεγάλο μου χνουδωτό κρεβάτι στο μεγάλο αχανές ρετιρέ μου, που είχα ξυπνήσει έτσι.
Η έκθεση τέχνης ήταν καταπληκτική. Όχι μόνο η δουλειά του Άλεξ έτυχε απίστευτης υποδοχής και αποδοχής, αλλά όλοι με τους οποίους είχα μιλήσει ήταν τόσο... ευγενικοί.
Μετά από όλους τους επιχειρηματικούς συνεργάτες και τους οικογενειακούς φίλους που είχα γνωρίσει μέσω των Βαλλιάνων, στο γάμο και αλλού, είχα την εντύπωση ότι ποτέ δεν θα τα πήγαινα καλά με κανέναν στον κύκλο τους.
Όμως χθες το βράδυ ένιωσα κάτι διαφορετικό. Ένιωσα ότι με εκτίμησαν και... δεν ξέρω.
Ίσως ήταν επειδή ήταν μέρος ενός διαφορετικού υποσυνόλου. Σίγουρα, οι άνθρωποι εκεί χθες το βράδυ ήταν σημαντικοί και επιτυχημένοι από μόνοι τους. Αλλά δεν ήταν επιχειρηματίες.
Όχι, ήταν φιλότεχνοι. Καλλιεργημένοι, κομψοί και ανοιχτόμυαλοι.
Ίσως είχα βρει την ομάδα μου.
Με κυρίευσε η επιθυμία να μοιραστώ τη νύχτα μου με όλους όσους ήξερα. Είχα σχέδια να πάω στο νοσοκομείο και να δω τον μπαμπά σήμερα, που ήταν τέλειο. Ήξερα ότι θα ήταν τόσο χαρούμενος για μένα που είχα βοηθήσει να οργανώσω μια επιτυχημένη έκθεση τέχνης.
Ότι είχα βοηθήσει τον φίλο μου να πάρει την αναγνώριση που του άξιζε. Και αφού θα έβλεπα τον μπαμπά, σκέφτηκα να περάσω από την Μαίρη.
Ακόμα δεν είχαμε μιλήσει για εκείνη και τον Λουκά, αλλά τώρα θα με βοηθούσε η καλή μου διάθεση σε αυτό. Ένιωσα ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να συζητήσουμε τα πάντα.
Μόλις σκέφτηκα αυτήν και τον Λουκά, συνειδητοποίησα ότι μάλλον θα ήταν καλή ιδέα να τον ενημέρωνα ότι θα πήγαινα στο νοσοκομείο. Ακόμα δεν είχα απαντήσει ούτε στα μηνύματά του, οπότε έβγαλα το τηλέφωνό μου και, παίρνοντας μια βαθιά ανάσα, του έστειλα μήνυμα.
YOU ARE READING
A Gold Digger In Disguise
RomanceΗ ιστορία κινείται γύρω από τον δισεκατομμυριούχο playboy, Πάρη Βαλλιάνο. Ο απρόβλεπτος εργένης που χρησιμοποιεί τη δύναμή του, την περιουσία και την αναμφισβήτητα εντυπωσιακή του εμφάνιση για να αποπλανήσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, α...