Kεφάλαιο 5

341 36 5
                                    

ΠΑΡΗΣ

Δεν ξέρω τι με σκεφτόμουν όταν αποφάσισα να επισκεφθώ την οικογένεια της Αγγελικής.

Ίσως ήταν νοσηρή περιέργεια.

Ίσως ήθελα να δω πώς ήταν η οικογένεια μιας χρυσοθήρας.

Ίσως ήθελα να την εκθέσω σε τέτοιο βαθμό που θα την ανάγκαζα να εξαφανιστεί από την πόλη πριν την ημέρα του γάμου μας.

Αλλά το μόνο που βρήκα ήταν μια άβολη κατάσταση γύρω από το τραπέζι και ένα σκατένιο φαγητό.

Πήρα άλλη μια μπουκιά γαλοπούλα, καταφέρνοντας να κρατήσω το πρόσωπο μου ανέκφραστο.

Ανεξάρτητα από το πόση σάλτσα είχα ρίξει στη γαλοπούλα, εξακολουθούσα να νιώθω ότι τρώω άμμο από τη γαμημένη έρημο Σαχάρα.

«Περισσότερη γέμιση;»

Κοίταξα τον μεγαλύτερο αδερφό να μου προσφέρει άλλη μια κουταλιά λάσπη. Προφανώς προσπαθούσε να είναι ευγενικός, αλλά ήξερα ότι προσποιούταν.

Μπορούσα να νιώσω την άμεση εχθρικότητα να κυλάει σε όλους τους γύρω από το τραπέζι.

«Εννοείται», είπα, απλώνοντας το πιάτο μου για λίγη ακόμα άγευστη γέμιση. «Συγχαρητήρια στον σεφ».

«Τουλάχιστον κάποιος θυμήθηκε να φέρει γλυκά», σχολίασε ο άλλος αδερφός, προσπαθώντας να γεμίσει τη σιωπή. «Θα μπορούσες να μας είχες πει ότι θα τον φέρεις μαζί, Αγγελική».

«Ήθελα να είναι έκπληξη», απάντησε εκείνη πνιχτά.

«Λοιπόν, να είσαι σίγουρη ότι ήταν. Και μάλιστα μεγάλη», μουρμούρισε ο μπαμπάς. Με κοίταξε επίμονα και σε αντάλλαγμα φόρεσα ένα ψεύτικο χαμόγελο στο πρόσωπό μου. Τον περιεργάστηκα για λίγο. Σίγουρα, φαινόντουσαν τα χρόνια του. Ήταν σαν να είχε μόλις βγει από το νοσοκομείο.

«Λοιπόν, πώς γνωριστήκατε;» γρύλισε.

«Είναι μια αστεία ιστορία, στην πραγματικότητα» είπα και έδωσα στη συμφεροντολόγα αρραβωνιαστικιά μου ένα χαμόγελο «Αλλά η Αγγελική την λέει καλύτερα από εμένα».

Αμέσως έγινε κόκκινη σαν παντζάρι. Το πρόσωπό της έμοιαζε σαν να είχε ξεχαστεί στο φούρνο για πάρα – πάρα πολύ ώρα.

Τρύπησα το στεγνό κομμάτι γαλοπούλας στο πιάτο μου.

«Συναντηθήκαμε κάπως απροσδόκητα...»

Κάθισα αναπαυτικά καθώς άκουγα την Αγγελική να λέει μια βλακώδη ιστορία για το πώς συναντηθήκαμε σε ένα μέρος στην Αμερική.  Αμερική; Συνέβαλα με νεύματα και χαμόγελα και ένα ή δύο γέλια τις κατάλληλες στιγμές.

A Gold Digger In DisguiseWhere stories live. Discover now