ΜΑΡΚΟΣΔεν μπορούσα να πιστέψω ότι είπε ναι. Παρόλο που ήμουν ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας, παρόλο που είχα συνηθίσει να με αντιμετωπίζουν σαν τον αυτοδημιούργητο μεγιστάνα που ήμουν, είχα χάσει τα λόγια μου. Υπήρχε κάτι τόσο απίστευτα αθώο πάνω της.
Κι όμως, εδώ ήταν, έδινε τα χέρια σε μια συμφωνία που θα ανάγκαζε τη ζωή της να ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο. Μπορεί να συμφωνούσα να πληρώσω τους ιατρικούς λογαριασμούς του πατέρα της, αλλά με κάποιο τρόπο, εξακολουθούσα να νιώθω χρέος απέναντί της.
Είχαν περάσει λίγες μέρες από τότε που την είχα εντοπίσει στο νοσοκομείο και σήμερα ήταν η μέρα που επρόκειτο να συναντηθούμε για να συζητήσουμε τις λεπτομέρειες της συμφωνίας.
Την κάλεσα για τσάι στην Πλάζα, δέχτηκε πρόθυμα. Και όταν ρώτησε, «Ποια πλαζ;» Δεν μπορούσα παρά να γελάσω. Το κορίτσι ήταν απερίφραστα συμπαθητικό.
Μόλις είχα καθίσει στο συνηθισμένο μου τραπέζι, αυτό στη γωνία με βελούδινες πολυθρόνες εκατέρωθεν. Ήταν αλήθεια ότι πολλοί από τους συνεργάτες μου που σύχναζαν σε αυτήν την τραπεζαρία ήταν εδώ, αλλά αυτό το τραπέζι, κρυμμένο πίσω από συνθέσεις λουλουδιών και μεγάλα γλυπτά, ήταν κρυμμένο από όλα τα αδιάκριτα βλέμματα.
Έλεγχα τα email μου όταν ένιωσα τη διάθεση του δωματίου να αλλάζει, σαν μια ριπή ανέμου να είχε μπει σε μια σάουνα, αφήνοντας τους πάντες μέσα ανανεωμένους.
Κοίταξα ψηλά, και ήταν εκεί. Μπήκε νευρικά στο δωμάτιο κοιτάζοντας γύρω της σαν χαμένο παιδί. Δεν μπορούσα παρά να χαμογελάσω - και να νιώσω ακόμα πιο σίγουρη για την απόφασή μου.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Ξύπνησα με βαρύ κεφάλι σήμερα το πρωί, έκπληκτη με το πόσο αργά είχα καταφέρει να κοιμηθώ. Είχα προγραμματισμένο ραντεβού για τσάι με τον Μάρκο Βαλλιάνο νωρίς το απόγευμα. Φίλε, σκέφτηκα, αυτή είναι μια πρόταση που δεν πίστευα ποτέ ότι θα έλεγα. Τι φοράνε οι άνθρωποι στο απογευματινό τσάι;
Επαγγελματικό κοστούμι; Φόρεμα;
Σκέφτηκα να ζητήσω βοήθεια από την Μαίρη, αλλά μετά θα έπρεπε να εξηγήσω ποιον συναντούσα και γιατί. Και αυτό φαινόταν σαν ένα εντελώς άλλο πρόβλημα. Έτσι, αντ' αυτού, έβαλα το κανονικό μου τζιν και μια μπλούζα, φόρεσα τις αγαπημένες μου μαύρες μπότες και βγήκα από την πόρτα.
YOU ARE READING
A Gold Digger In Disguise
RomanceΗ ιστορία κινείται γύρω από τον δισεκατομμυριούχο playboy, Πάρη Βαλλιάνο. Ο απρόβλεπτος εργένης που χρησιμοποιεί τη δύναμή του, την περιουσία και την αναμφισβήτητα εντυπωσιακή του εμφάνιση για να αποπλανήσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, α...