ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Σε παρακαλώ Μαίρη. Απάντησε μου. Σε παρακαλώ.
«Ναι;» απάντησε τελικά εκείνη.
«Γεια», είπα κρατώντας την ανάσα μου για την αντίδρασή της. Είχαν περάσει μερικές εβδομάδες από την τελευταία φορά που μιλήσαμε. Όχι επειδή δεν το είχα προσπαθήσει. Πρέπει να της έστελνα δέκα μηνύματα την εβδομάδα.Αλλά φαινόταν να μην έχει κανένα ενδιαφέρον να απαντήσει.
Δεν ήταν όπως τις άλλες φορές που κάναμε ανόητους καβγάδες επειδή η μία από εμάς ήταν τρελή, αλλά μετά τα ξαναβρίσκαμε την επόμενη μέρα και γελάγαμε με τον καβγά.
Αλλά αυτό ήταν πολύ διαφορετικό.
Περίμενε να πω κάτι. Για να αποδείξω ότι υπήρχε λόγος να τηλεφωνήσω, ακόμη και μετά τη σαφή αποφυγή των προηγούμενων προσπαθειών μου.
Μακάρι να ήμουν καλύτερη σε αυτό το πράγμα.
«Μαίρη, άκου...» άρχισα και μετά ένιωσα μια παρόρμηση να της πω την αλήθεια. «Μαίρη, ο μπαμπάς είναι άρρωστος», είπα, νομίζοντας ότι ήταν μια καλή αρχή.
«Το ξέρω, Άντζι» είπε, με τη φωνή της πιο απαλή. «Ο Λουκάς με ενημέρωσε» Ο Λουκάς; Αλλά αυτό έφυγε από το μυαλό μου τόσο γρήγορα όσο μπήκε, επειδή ήδη προετοιμαζόμουν για αυτό που θα έλεγα στη συνέχεια.
«Οι λογαριασμοί του, οι θεραπείες του...δεν υπήρχε περίπτωση». Έπνιγα τα δάκρυα, έκπληκτη με το πόσο αηδιαστικό ακουγόταν το όλο πράγμα όταν το είπα δυνατά. «Δεν υπήρχε περίπτωση να το αντέξουμε οικονομικά».
«Μα είσαι παντρεμένη με έναν Βαλλιάνο, για τον Θεό », είπε και μετά σταμάτησε αμέσως. Πως θα της το έλεγα... Δεν μπορούσα.
«Το ξέρω. Το ξέρω. Αλλά ο μπαμπάς, είναι ολομόναχος σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου. Είναι τόσο αδύναμος.» Άρχισα να κλαίω.
«Σσσς, Αγγελική. Δεν πειράζει» Και σχεδόν την ένιωθα να μου χαϊδεύει τα μαλλιά. Έσφιξα τα μάτια μου.
«Είναι όλα σκατά Μαίρη. Η υγεία του μπαμπά μου, η σχέση μου μαζί σου, ο γάμος με τον Πάρη, όλα! Ο Πάρης είναι τόσο σκληρός μαζί μου. Είναι τόσο δύσκολο να νιώθεις ότι σε μισούν όλοι, ειδικά όταν η ημίγυμνη φωτογραφία σου εμφανίζεται παντού»
«Ναι, σχετικά με αυτό μπορώ να ρωτήσω;»
«Ο Τσάρλτον», είπα, και εκείνη ανέπνευσε απότομα.
«ΟΧΙ!»
«Ναι..»
«Το κάθαρμα», γρύλισε «Αλλά πως;»
YOU ARE READING
A Gold Digger In Disguise
RomanceΗ ιστορία κινείται γύρω από τον δισεκατομμυριούχο playboy, Πάρη Βαλλιάνο. Ο απρόβλεπτος εργένης που χρησιμοποιεί τη δύναμή του, την περιουσία και την αναμφισβήτητα εντυπωσιακή του εμφάνιση για να αποπλανήσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, α...