Κεφάλαιο 41

705 40 9
                                    

ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Βυθιζόμενη στη ζεστασιά του καφέ, τίναξα την ομπρέλα μου και την άφησα κρεμασμένη στο ράφι δίπλα στην πόρτα μαζί με το υγρό παλτό μου.

Η Μαίρη είχε ήδη καπαρώσει το μεγαλύτερο τραπέζι και είχε σκορπίσει φλιτζάνια καφέ και διάφορες προμήθειες γάμου στην κορυφή του. 

Σήκωσε τα μάτια της από το περιοδικό με τα νυφικά που ξεφύλλιζε καθώς γλίστρησα στον πάγκο δίπλα της.

«Φαίνεσαι χαρούμενη»

Πήρα ένα περιοδικό. 
«Απλώς ενθουσιασμένη για σένα».

«Δεν το πιστεύω», χλεύασε ο Άλεξ από την άλλη πλευρά του τραπεζιού.  Είχε ένα κλαδάκι στο αυτί του από το οποίο ανέμιζαν μια χούφτα υφασμάτινα δείγματα. «Νομίζω ότι η μικρή μας Dancing Queen έχει ένα μυστικό».

Σάρωσα το καφέ, προσέχοντας να βεβαιωθώ ότι ήταν άδειο πριν πω λεπτομέρειες. Ήξερα πολύ καλά πόσο γρήγορα διαδίδονταν οι φήμες και μετατρέπονταν σε είδηση ​​όταν έπεφταν σε λάθος αυτιά.

Μπορεί αυτή τη φορά να μην είχε να κάνει με το γυμνό μου σώμα και nudes φωτογραφίες αλλά ήμουν σίγουρη ότι αν κάποιος άκουγε ότι η σχέση μου και του Πάρη ήταν ετοιμόρροπη, θα το έβλεπα στις ειδήσεις των έξι.

Τα μάγουλά μου ζεστάθηκαν και ένιωσα να ανασηκώνω τους ώμους μου. «Τελευταία είναι απλά τόσο... διαφορετικός». 

«Ναι, από την στιγμή που μπάνισες το..-»

«Μαίρη» πετάχτηκα πριν ο Άλεξ προλάβει να ολοκληρώσει τη φράση του.

Η Μαίρη έκλεισε το περιοδικό της. «Χαίρομαι για σένα. Πραγματικά. Απλώς... ήταν τόσο απαίσιος μαζί σου, Άντζι. Ήσουν έτοιμη να χωρίσεις τον άντρα αυτόν πριν από μια εβδομάδα. Απλώς δεν θέλω να σε δω πληγωμένη»

Πήρα το χέρι της κι έσφιξα τα δάχτυλα της. «Είναι διαφορετικά αυτή τη φορά. Το νιώθω»

Μου πρόσφερε ένα χαμόγελο και εγνευσε καταφατικά «Είμαι εδώ ότι κι αν γίνει. Πάντα»

«Λοιπόν, εγώ πιστεύω θα πετύχει». Ο Άλεξ άφησε τους πήχεις του να πέσουν στην επιφάνεια του τραπεζιού, με τις παλάμες του να χτυπούν στο ξύλο σαν να ήθελε να τονίσει την παρουσία του.  «Δεν θα ήμουν εδώ αν δεν ήσασταν οι δυο σας. Εσύ και ο σύζυγός σου είστε οι λόγοι που η καριέρα μου απογειώθηκε. Ποιος ξέρει πού θα ήμουν αν δεν με βοηθούσατε να φιλοξενήσω την πρώτη μου  προβολή;»

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 06 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Gold Digger In DisguiseWhere stories live. Discover now