ΠΑΡΗΣ
Ένιωσα χέρια να με αρπάζουν και να με τραβάνε, προσπαθώντας να με κάνουν να σταματήσω. Αλλά δεν μπορούσα. Ήθελα να κάνω το κάθαρμα να υποφέρει για τις βρωμιές που είχαν βγει από το στόμα του.
«ΠΆΡΗ, ΦΤΑΝΕΙ!»
Πάγωσα, με τη γροθιά μου έτοιμη να χτυπήσει άλλη μία φορά τον μπάσταρδο. Σήκωσα το βλέμμα μου για να δω τον πατέρα μου να με κοιτάζει, άναυδος.
«Αυτός...» είπα λαχανιασμένος. «Δεν άκουσες τι είπε για την Αγγελική».
Ο Γεράσιμος ήταν ματωμένος, ξαπλωμένος και κρατούσε τη μύτη του. «Ο Χριστός, νομίζω ότι την έσπασε! Είναι τρελός»
«Ω, σκάσε, Γεράσιμε», τον μάλωσε η μητέρα του, «Όλοι ξέρουμε ότι εσύ το προκάλεσες».
«Δεν είναι δικαιολογία αυτό», είπε ο Μάρκος κοιτάζοντάς με αυστηρά.
«Κάποιος να τον βοηθήσει να σηκωθεί. Πάρτε τον από εδώ» είπε ο αδερφός του Γεράσιμου, καλώντας βοήθεια. Μου έριξε μια τελευταία απεχθή ματιά προτού τον πάνε στο σπίτι.
Γύρισα στον πατέρα μου. «Τι;»
«Ξέρεις τι, Πάρη», είπε βράζοντας, «αυτός ο θυμός σου θα είναι ο θάνατος σου» είπε φωνάζοντας. «Δεν με νοιάζει πώς την αποκαλούσε. Απ' ό,τι μου είπε ο Μαικ, είναι γνωστό ότι την αποκαλείς με διάφορα κοσμητικά επίθετα και εσύ»
Κοίταξα κάτω ντροπιασμένος. Πάντα ξεχνούσα ότι ο Μαικ οδηγούσε και τον πατέρα μου, και ότι μερικές φορές συνεννοούνταν κατ' ιδίαν.
Τέλος πάντων, ήταν αλήθεια. Είχα αποκαλέσει την Αγγελική τσούλα στο παρελθόν. Μια πόρνη. Μια σκύλα. Ένα τέρας, ακόμη.
Την είχα φωνάξει πολύ χειρότερα από όλα όσα είχαν βγει από το στόμα του ξαδέρφου μου, αυτό ήταν σίγουρο. Ίσως, σκέφτηκα, όταν τον γροθοκοπούσα, φανταζόμουν πραγματικά πώς θα ήταν να χτυπάω τον εαυτό μου.
«Κοίτα τη γυναίκα σου, Πάρη», είπε ο πατέρας μου. «Κοίτα το πρόσωπό της.»
Γύρισα και κοίταξα την Αγγελική. Αυτό που είδα, έστειλε τσιμπήματα πόνου στην καρδιά μου, μια καρδιά που δεν ήξερα ότι μπορούσε ακόμη να πονέσει. Μόνο ο θυμός και η πικρία έβγαιναν από εκεί για χρόνια.
Αλλά τώρα, όταν κοίταξα την Αγγελική, είδα πώς την επηρέαζε όλος μου ο θυμός, η βία μου. Την είχα τρομάξει, σαν να είχα επιτεθεί σωματικά σε εκείνη και όχι στον Γεράσιμο.
YOU ARE READING
A Gold Digger In Disguise
RomanceΗ ιστορία κινείται γύρω από τον δισεκατομμυριούχο playboy, Πάρη Βαλλιάνο. Ο απρόβλεπτος εργένης που χρησιμοποιεί τη δύναμή του, την περιουσία και την αναμφισβήτητα εντυπωσιακή του εμφάνιση για να αποπλανήσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, α...