Κεφάλαιο 19

289 35 3
                                    

ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Είδα το τηλέφωνό μου να ανάβει με νέα μηνύματα και έτρεξα στο γραφείο, όπου το είχα αφήσει. Ήξερα ότι είχα αργήσει κάτι που δεν συνέβαινε με εμένα.

Αλλά μετά το άγχος της συζήτησης με τον Πάρη στο γραφείο του, χρειαζόμουν κάτι για να με χαλαρώσω, οπότε έκανα ένα ζεστό μπάνιο, προσπαθώντας να διώξω το άγχος μου.

Έσπευσα να σκαρφαλώσω σε ένα μικρό μαύρο φόρεμα που είχα αγοράσει με τον Άλεξ, το μόνο αξιόλογο πράγμα που είχα βρει στο μαγαζί. Ήταν στενό μέχρι λίγο πιο πάνω από το γόνατο με έναν λευκό γιακά ραμμένο μέσα.

Μετά φόρεσα ένα ζευγάρι λευκές γόβες και έφυγα τρέχοντας από το ρετιρέ, βρίσκοντας ευτυχώς ταξί ακριβώς έξω.

Είχα ξεχάσει να καλέσω uber και δεν είχα χρόνο να πάρω το μετρό, οπότε ταξί.

Όταν έφτασα στο SoHo 149, είχα ήδη καθυστερήσει δεκαπέντε λεπτά. Αλλά όταν έριξα μια ματιά μέσα από τα παράθυρα της βιτρίνας, οι ενοχές μου διαλύθηκαν. Ο χώρος ήταν γεμάτος.

Πλήρωσα τον ταξιτζή και πήδηξα έξω, πηγαίνοντας στον φύλακα δίπλα στην πόρτα. Ήταν ένα ωραίο χειμερινό βράδυ και ο νυχτερινός ουρανός δημιουργούσε το τέλειο σκηνικό για το καλά φωτισμένο πάρτι που γινόταν μέσα.

«Γεια! Είμαι φίλη του Άλεξ», αναφώνησα. Ο φύλακας απλώς με κοίταξε, κρατώντας τη λίστα.

«Όνομα;»

«Αγγελική. Αγγελική Βαλλιάνου» Παραμέρισε αμέσως, ανοίγοντας μου την πόρτα. Μόλις πέρασα την πόρτα, με χτύπησε η ζεστασιά ενός γεμάτου δωματίου.

Καλοντυμένοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι κυκλοφορούσαν στην γκαλερί, κρατώντας ποτήρια κρασί και γελώντας μεταξύ τους. Οι πίνακες κρεμόταν στους τοίχους και ομάδες ανθρώπων στέκονταν μπροστά στον καθένα.

Η καρδιά μου ανέβηκε στα ύψη. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι τα καταφέραμε. Ήμουν τόσο χαρούμενη για εκείνον, τόσο περήφανη.

A Gold Digger In DisguiseWhere stories live. Discover now