ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Ο Μάικ με πήγε μέχρι τον Διόνυσο, παρόλο που επέμενα να χρησιμοποιήσω το τρένο. Τελευταία, με εξυπηρετούσε τακτικά και πολλές φορές παρά τις αντιρρήσεις μου. Δεν ξέρω πότε ακριβώς με συμπάθησε αλλά ήμουν χαρούμενη που είχα αποκτήσει έναν σύμμαχο. Η Λουσίλ, όσο καλή και ευγενική κι αν ήταν, δεν έβαζε τίποτα πάνω από τον Πάρη.
Το γεγονός ότι ο Μάικ με πήγαινε σπίτι, οδηγώντας με 150 (το λιγότερο), ήταν κάτι που το εκτιμούσα ιδιαίτερα. Μάλλον έφταιγε η φρίκη στο πρόσωπό μου που τον ωθούσε να κάνει πιο γρήγορα. Αυτό, είτε ότι τσέκαρα το κινητό μου κάθε 10 δευτερόλεπτα, περιμένοντας τον Ντίνο να μου απαντήσει. Η ιδέα ότι κάτι μπορεί να συνέβη στον μπαμπά .. ξανά .. δεν ξέρω αν θα το άντεχε η καρδιά μου.
«Γαμώτη σου Ντίνο» ψιθύρισα πετώντας το κινητό μου μέσα στην τσάντα μου.
Μετά απ' όλα αυτά που έκανα για να διασφαλίσω ότι ο μπαμπάς μου θα γίνει καλά.... Πληρώνοντας για την καινούργια δοκιμαστική θεραπεία.. Συμφωνώντας να παντρευτώ τον Πάρη Βαλλιάνο.. Λέγοντας ψέματα σε όλους για τα πάντα.. Υπομένοντας την λεκτικά κακοποιητική συμπεριφορά του Πάρη.. Δεν θα το άντεχα αν πάθαινε κάτι.
Εκείνο το απαίσιο κολιέ που βρήκα στο δωμάτιο μου χθες, εμφανίστηκε στο μυαλό μου. Αναρωτήθηκα τι βρώμικο παιχνίδι έπαιζε ο Πάρης αυτή την φορά κι αν θα μπορούσε όλο αυτό να ήταν μία παρεξήγηση. Αλλά γνωρίζοντας πόσο σκληρός μπορούσε να γίνει, η ιδέα του λάθους μου έμοιαζε απίθανη.
Το κινητό μου δονήθηκε και τα χέρια μου λες και χτυπήθηκαν με ρεύμα, τινάχτηκαν, ψάχνοντας μέσα στην τσάντα για το κινητό μου.
Αλλά δεν ήταν μήνυμα από τον Ντίνο.
Απενεργοποίησα το κινητό μου. Δεν ήθελα να ξεσπάσω τα νεύρα και τον εκνευρισμό μου πάνω του..
Ένιωσα περίεργα, βλέποντας τον να ενδιαφέρεται για μένα.. Δεν ήταν μια συμπεριφορά που είχα συνηθίσει από εκείνον..
YOU ARE READING
A Gold Digger In Disguise
RomanceΗ ιστορία κινείται γύρω από τον δισεκατομμυριούχο playboy, Πάρη Βαλλιάνο. Ο απρόβλεπτος εργένης που χρησιμοποιεί τη δύναμή του, την περιουσία και την αναμφισβήτητα εντυπωσιακή του εμφάνιση για να αποπλανήσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, α...