Κεφάλαιο 11

317 30 1
                                    

ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Κοίταξα τον καταιγισμό των εισερχόμενων μηνυμάτων στο τηλέφωνό μου, νιώθοντας το στομάχι μου να βουλιάζει

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Κοίταξα τον καταιγισμό των εισερχόμενων μηνυμάτων στο τηλέφωνό μου, νιώθοντας το στομάχι μου να βουλιάζει. Το τηλέφωνό μου ήταν στο τραπέζι και ο Άλεξ προσπάθησε να κοιτάξει από πάνω για να δει τι ήταν αυτό που χλόμιαζε το πρόσωπό μου.

«Τι έγινε;» ρώτησε. Ήμασταν στο μπιστρό που δούλευε και για ακόμη μια φορά ήταν άδειο.

Πήγαινα στο μαγαζί όποτε έβγαινα για τζόκινγκ, κάτι που γινόταν συχνά τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Το τρέξιμο με βοηθούσε να καθαρίσω το κεφάλι μου και μου πρόσφερε μια διαφυγή από όλα αυτά που συνέβαιναν. Και η απόδραση από αυτό το ρετιρέ...λοιπόν, αυτό και μόνο ήταν μια ευλογία.

Αν και, σήμερα το πρωί, το τζόκινγκ μου δεν ήταν τόσο διαφυγή όσο μια αδιάκοπη ώρα να σκεφτώ.

Το δεύτερο μισό του δείπνου χθες το βράδυ είχε περάσει αρκετά ομαλά, με τον Πάρη και εμένα να καταφέρνουμε να γελάσουμε μερικές φορές μεταξύ μας.

Όταν πήρε το χέρι μου για να με βοηθήσει να σηκωθώ από την καρέκλα καθώς φεύγαμε, το ένιωσα σχεδόν φυσικό. Με είχε βοηθήσει να μπω στην Bentley του και μετά, εξηγώντας ότι επρόκειτο να συναντήσει έναν φίλο για ένα ποτό εκεί κοντά, έβαλε τον Μάρκο να με οδηγήσει σπίτι.

Το όλο θέμα ήταν κάτι παραπάνω από τυπικό. Ήταν φιλικό, σαν να με είχε μόλις γνωρίσει και να μην με μισούσε. Ίσως και να του άρεσα.

Θα τα έκανε όλα πολύ πιο εύκολα αν μπορούσαμε να συνεννοηθούμε. Το ρετιρέ δεν θα έμοιαζε τόσο επικίνδυνο όλη την ώρα, και ίσως να άρχιζα να νιώθω σαν στο σπίτι μου στο μέρος που έμενα.

Αυτές ήταν οι σκέψεις που είχα καθώς έτρεχα σήμερα το πρωί - σκέψεις που ήταν γεμάτες αισιοδοξία, που ήταν γεμάτες ελπίδα.

Αλλά τώρα, εδώ ήμουν με τον Άλεξ, καθόμουν σε ένα τραπέζι στο άδειο μαγαζί, πίνοντας λάτε μέντας και μιλώντας για κάποια ταινία που είχε δει χθες το βράδυ.

A Gold Digger In DisguiseWhere stories live. Discover now