Κεφάλαιο 31

324 35 4
                                    

ΠΑΡΗΣ

Φτάσαμε σπίτι, ιδρωμένοι και κουρασμένοι, και χωρίσαμε αμέσως για να κάνουμε ντους. Ο Μαικ μας είχε πάρει με το αμάξι, και παρόλο που δεν ανταλλάξαμε λέξη με την Αγγελική, του είπα να βάλει το τραγούδι που χορεύαμε στο μάθημα να παίζει.

Παρατήρησα με την άκρη το ματιού μου τα χείλη της Αγγελική να σχηματίζουν ένα χαμόγελο. Το είχε απολαύσει λοιπόν! Το ήξερα!

Όταν το μάθημα χορού είχε ξεκινήσει και τα χέρια μας είχαν ενωθεί, ένιωσα ότι κάτι στο μυαλό μου είχε μόλις κάνει...κλικ. Όλος μου ο θυμός, η σύγχυσή μου, για μια σύντομη στιγμή, απλώς... εξαφανίστηκε.

Στη θέση του υπήρχε μια καθαρή φυσική έλξη. Ο εγκέφαλός μου ακόμα δεν έβγαζε νόημα, αλλά διάολε, το να νιώθω το σώμα της πάνω στο δικό μου, μου .... δημιουργούσε πολλά πράγματα.

Καθώς μπήκα στο μπάνιο μου, έτοιμος να κάνω ντους, σκέφτηκα πώς θα μπορούσα να 'ευχαριστήσω' τον εαυτό μου. Ήμουν έτοιμος να γδυθώ και να ξεκινήσω όταν άκουσα ένα ήσυχο επιφώνημα.

«Κύριε Πάρη» Σταμάτησα. Στο ντους, ήταν η Λουσίλ, καθαρίζοντάς το. Ανάθεμά.

«Ω, Λουσίλ», είπα, κοκκινίζοντας, προσπαθώντας να καλύψω το... φούσκωμά μου. «Δεν κατάλαβα ότι ήσουν εδώ μέσα».

«Συγγνώμη, κύριε. Καθαρίζω!» Ναι το είχα παρατηρήσει. Σκατά. Τι έπρεπε να κάνω; Βρωμούσα. Χρειαζόμουν να μπανιαριστώ και να .. ξεδώσω, αλλά το μπάνιο ήταν κατειλημμένο.

Τότε μια σκέψη πέρασε από το μυαλό μου. «Να βγω έξω και να σας αφήσω...»

«Όχι, Λουσίλ», είπα. «Υπάρχουν περισσότερα από ένα ντουζ στο διαμέρισμα.»

Μπήκα στο μπάνιο της Αγγελικής χωρίς να μπω στον κόπο να χτυπήσω. Αυτό ήταν το σπίτι μου άλλωστε. Και οι γυναίκες ήταν εμφανώς αργές στο μπάνιο. Μάλλον θα μπορούσα να τελειώσω με το ντους πριν καν...

Ω.

Θεέ.

Μου.

Άκουσα μια μικροσκοπική τσιρίδα και είδα την Αγγελική να καλύπτεται όπως όπως. Ήταν μισόγυμνη, χωρίς ρούχα, στεκόταν στη μέση του μπάνιου, φορώντας τίποτα παρά μόνο τα μαύρα εσώρουχά της.

Και ήταν γαμημένα όμορφη.

«Πάρη», είπε με κομμένη την ανάσα. «Τι...τι κάνεις εδώ μέσα;»

Κάλυψε το στήθος της, αλλά μπορούσα ακόμα να δω την αμυδρή καμπύλη τους κάτω από τα χέρια της και πόσο τέλεια σχηματισμένα ήταν.

A Gold Digger In DisguiseWhere stories live. Discover now