ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Έφτασα στο Plaza, νιώθοντας περισσότερο από νευρική.
Για τι πράγμα μιλούσε ο Μάρκος; Θα μπορούσαμε πραγματικά να σταματήσουμε τον Charlton;
Αυτή τη φορά δεν χρειαζόμουν τη βοήθεια του θυρωρού για να βρω την τραπεζαρία, ούτε με εμπόδισε πριν προλάβω να φτάσω εκεί. Πέρασα από την τραπεζαρία, χαμογελώντας ευγενικά στις κυρίες. Όταν έφτασα στο τραπέζι του Μάρκου, εκείνος στεκόταν όρθιος. «Καλημέρα, αγαπητή μου», είπε, φιλώντας μου το μάγουλο.
«Γεια, Μάρκο», χαμογέλασα, νιώθοντας πραγματικά λίγο πιο άνετα στην παρουσία του.
«Κάτσε, σε παρακαλώ». Κάθισα στην καρέκλα απέναντί του. Εκπνοή.
«Λοιπόν για αυτό που είπες στο τηλέφωνο...» άρχισα να λέω.
«Ο Charlton δεν έχει κάνει τίποτα άλλο, Αγγελική, μην ανησυχείς. Πιο πολύ σε κάλεσα για να... λοιπόν, δεν θα είναι κάποιος για τον οποίο πρέπει να ανησυχείς από αύριο»
Είχα πει στον Μάρκο τα πάντα για το παλιό μου αφεντικό στο αυτοκίνητο, έξω από το γραφείο του, αμέσως μετά τη διαρροή της φωτογραφίας. Του είχα πει για τους εξαντλητικούς εντεκάμισι μήνες που είχα περάσει δουλεύοντας μαζί του, πώς με καταδίωκε και με απειλούσε μέχρι που δεν άντεχα άλλο.
Ο Μάρκος υποσχέθηκε ότι θα έκανε ό,τι μπορούσε για να τον σταματήσει. Απλώς δεν πίστευα ότι θα μπορούσε να συμβεί τόσο γρήγορα.
«Τι εννοείς;» τον ρώτησα.
«Η ομάδα μου έχει δημιουργήσει ένα μικρό σχέδιο για να βεβαιωθεί ότι θα αποδοθεί δικαιοσύνη. Ο τύπος θα συμπεριφερθεί με τον συνήθη τρόπο που συμπεριφέρεται συνεχώς, αλλά αυτή τη φορά θα τον πιάσουν. Και το Υπουργείο Δικαιοσύνης της Νέας Ορλεάνης θα έχει λόγο για τις συνέπειες»
«Δεν... Δεν σε παρακολουθώ», είπα, τη στιγμή που ένας σερβιτόρος έφερε ένα μικρό πλατό με σάντουιτς και ένας άλλος έριξε σαμπάνια στα ποτήρια και τσάι στις κούπες μας.
«Βρήκαμε μια γυναίκα που εργαζόταν κοντά στον Charlton, μια γυναίκα που έχει υποστεί την ίδια παρενόχληση που είχες και εσύ. Είναι πρόθυμη να μας βοηθήσει», εξήγησε.
«Ποια είναι αυτή;» ψιθύρισα.
«Φοβάμαι ότι δεν μπορώ να σου το πω αυτό», είπε, δαγκώνοντας ένα ξηροκάρπι. «Υποσχεθήκαμε στη νεαρή κοπέλα ανωνυμία. Θα είναι σε ένα από τα ξενοδοχεία μου απόψε, στο ξενοδοχείο που συχνάζει ο Charlton. Θα τη δει στο μπαρ και... καλά, όπως λένε , τα υπόλοιπα θα είναι ιστορία».
YOU ARE READING
A Gold Digger In Disguise
RomanceΗ ιστορία κινείται γύρω από τον δισεκατομμυριούχο playboy, Πάρη Βαλλιάνο. Ο απρόβλεπτος εργένης που χρησιμοποιεί τη δύναμή του, την περιουσία και την αναμφισβήτητα εντυπωσιακή του εμφάνιση για να αποπλανήσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, α...