Κεφάλαιο 14

299 37 3
                                    

ΠΑΡΗΣ

Δεν μπορούσα να το πιστέψω. Νόμιζα ότι το κορίτσι είχε καταλάβει τι έλεγα το άλλο βράδυ, όταν ξεκαθάρισα ότι έπρεπε να μείνει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Νόμιζα ότι ακόμη και μια φώκια θα μπορούσε να με καταλάβει.

Αλλά προφανώς όχι.

Είτε δεν με είχε καταλάβει, πράγμα που σήμαινε ότι ήταν τόσο χαζή όσο ένας στόκος, είτε είχε ψάξει επίτηδες τον χειρότερο τρόπο που θα μπορούσε να με εκδικηθεί. Και όχι μόνο εμένα, αλλά και την επιχείρησή μου. Την επιχείρηση του πατέρα μου. Οι εφημερίδες μπορούσαν να με αποκαλούν όπως ήθελαν – εγωιστή, εγωκεντρικό, γεμάτο σκατά... δεν είχα κάνει και λίγα στο παρελθόν Αλλά η αλήθεια ήταν ότι ποτέ δεν ήθελα να πληγωθεί ο πατέρας μου από οτιδήποτε έκανα.

Δεν ήξερα αν αυτή ήταν η αντίδρασή της από τη νύχτα που ήμουν μεθυσμένος ή την ημέρα που έσπασα το βάζο στο πάτωμα ή κάτι εντελώς άλλο, αλλά ήταν ξεκάθαρα μια απάντηση σε κάτι.

Αλλιώς ήταν τόσο απελπισμένη να βγάλει το πρόσωπό της στον κόσμο, να γίνει διάσημη με οποιοδήποτε κόστος, που είχε κυκλοφορήσει από μόνη της τις γυμνές της φωτογραφίες.

Αυτή θα ήταν η πιο ψυχωτική εξήγηση. Ήξερα μερικούς ανθρώπους που αναζητούσαν την προσοχή, αλλά κανένας από αυτούς δεν θα έφτανε τόσο μακριά.

Ήμουν νευριασμένος. Ανεξάρτητα από το σκεπτικό της, οι φωτογραφίες της ήταν εκεί έξω.

Και ήταν γαμημένα παντού. Δεν ήταν αρκετό που είχε με κάποιο τρόπο κοροϊδέψει τον πατέρα μου και είχε αποκτήσει το όνομα Βαλλιάνου;

Γιατί χρειαζόταν να καταστρέψει κι όλα τα άλλα;

Περπατούσα πάνω κάτω στο γραφείο μου όταν μπήκε ο πατέρας μου. Ήθελα να πηδήξω μπροστά του και να κολλήσω το δάχτυλό μου στο πρόσωπό του, για να φωνάξω, «Εσύ φταις!»

Αλλά δεν μπορούσα να του μιλήσω έτσι, ούτε καν τώρα. Ίσως μερικές φορές να εμπιστευόταν υπερβολικά, αλλά ήταν ακόμα ο άνθρωπος που με πρόσεχε σε όλη μου τη ζωή.

Έτσι προσπάθησα να συγκρατήσω τον εαυτό μου καθώς πλησίαζε πιο κοντά μου.

«Γιε μου», άρχισε, «δεν μπορώ να φανταστώ τι νιώθεις».

«Είμαι τσαντισμένος» είπα χτυπώντας τη γροθιά μου στο χέρι μου για να δώσω έμφαση.

Πήρε μια ανάσα. «Θα φροντίσουμε εμείς για το κάθαρμα που διέρρευσε αυτές τις φωτογραφίες», είπε προσπαθώντας να με ηρεμήσει.

A Gold Digger In DisguiseWhere stories live. Discover now