ΜΑΡΚΟΣΔεν υπήρχε καλύτερη γιορτή από έναν γάμο. Στα εξήντα χρόνια της ζωής μου, αυτό ήταν ίσως το μόνο πράγμα που μπορούσα να πω με βεβαιότητα. Η διακόσμηση, η ενδυμασία, το ίδιο το θέαμα - όλα ήταν στο όνομα της αγάπης. Και η αγάπη - η αληθινή, αληθινή αγάπη ήταν το μόνο πράγμα στο οποίο είχα πίστη.
Και τι έγινε λοιπόν που αυτός ο γέρος ήταν εκείνος που τα είχε ενορχηστρώσει όλα ;
Δεν είχε σημασία που ήμουν εγώ αυτός που βρήκε την Αγγελική, η οποία πραγματικά πίστευα ότι θα μπορούσε να βοηθήσει να σωθεί ο γιος μου. Αυτό που είχε σημασία ήταν ότι ήταν ανοιχτός μαζί της. Φυσικά, χρειάστηκε κάποια πίεση. Τα παιδιά αυτές τις μέρες δεν δέχονταν οδηγίες όπως εμείς παλιά με τους γονείς μας.
Μόλις πρότεινα να του δώσω τον ρόλο μου στην εταιρεία, ήξερα ότι δεν μπορούσε να αρνηθεί. Η καρδιά του ήταν ανοιχτή για να μπει εκείνη μέσα, και αυτό ήταν το μόνο που είχε σημασία.
Κοίταξα γύρω στον υπαίθριο χώρο, γεμάτο με οικογένεια και φίλους, συνεργάτες και πελάτες από όλο τον κόσμο, και δεν μπορούσα παρά να νιώσω περηφάνια.
Ο χώρος ήταν καλυμμένος με λουλούδια, φυσικά και ελαφριά στολίδια κρέμονταν από στύλους και δέντρα. Υπήρχε μια υπερυψωμένη εξέδρα όπου θα ανταλλάσσονταν οι όρκοι και ο ιερέας στάθηκε πίσω από τον Πάρη καθώς περίμενε την εμφάνιση της νύφης.
Οι στολισμένες καρέκλες είχαν τοποθετηθεί ειδικά για να ταιριάζουν με το εξωτερικό χώρο και συνοδεύονταν από μπεζ-χρυσά μαξιλάρια. Ο ανθοπώλης είχε πλέξει μικρά κρινάκια σε κάθε καρέκλα και υπήρχαν μικροσκοπικά λαμπερά φωτάκια παντού γύρω μας. Όλος ο χώρος ήταν λαμπερός, όπως και θα έπρεπε.
Χάρηκα που είδα τα στασίδια να γεμίζουν. Ήθελα όσο το δυνατόν περισσότερα μάτια να δουν τον γιο μου και τη νέα του σύζυγο. Ήθελα όλοι να θυμούνται την ημέρα που θα άλλαζε η ζωή του. Ήξερα βαθιά μέσα μου ότι αυτό ήταν το σωστό βήμα για εκείνον, και ήμουν τόσο περήφανος που ήμουν εδώ για να το δω. Εύχομαι μόνο η Αμέλια να ήταν δίπλα μου.
Καθώς σάρωνα το χώρο, κουνώντας καταφατικά το κεφάλι και χαιρετώντας τους καλεσμένους με τους οποίους είχα οπτική επαφή, δεν μπορούσα παρά να σκεφτώ την αγαπημένη μου - ο λόγος που ήταν όλοι εδώ σήμερα, ο λόγος που μπόρεσα να βρω καθοδήγηση και, με τη σειρά μου, να καθοδηγήσω τον γιο μας. Μου έλειπε κάθε μέρα, αλλά σήμερα μου έλειπε λιγάκι παραπάνω.
YOU ARE READING
A Gold Digger In Disguise
RomanceΗ ιστορία κινείται γύρω από τον δισεκατομμυριούχο playboy, Πάρη Βαλλιάνο. Ο απρόβλεπτος εργένης που χρησιμοποιεί τη δύναμή του, την περιουσία και την αναμφισβήτητα εντυπωσιακή του εμφάνιση για να αποπλανήσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, α...