12
"Herkes senin bana ait olduğunu bilecek"
Koca bir krallığın tekrar kuruluşundan 3 gün geçmişti. Herkes her şeyi öğrenebilmişti bu üç gün içinde. Eksiksiz ilerleyen hazırlıklar yavaş yavaş tamamlanmıştı bile. Jimin kendi odasına yerleşiyorken kolilerini taşıyan çalışanlar odasına 15-20 adet koli bırakmıştı. Jimin ilk olarak avukatlarının yerleşmesine yardımcı olmuştu. Şimdi ise kendi bir şeyler yapmaya başlıyordu. Koliler eşyalar ve kitaplarla doluydu. Ha bide Jungkook bi kutlama ayarlamıştı. markanın altındaki otellerden birinin terasında olacaktı. Çalışanlar ve kendileri arşında basit bir kutlama gibi.Jimin fazla gösteriş sevmese de Jungkook tam tersi olduğu için güzel bir organizasyon ayarlamıştı bile. Jimin kolilerden kitaplarını alıp düzgünce kitaplığa yerleştiriyorken kapısının tıklatılmasıyla kısa bir gel komutu vermişti.
"Ben geldim Chimmyyy"
Taenin neşeli sesi odayı dolduruyorken Jimin ona yaklaşıp sıkıca sarılmıştı.
"hoşgeldin yavrum, bana yardım edersin değil mi?"
Tae hızla kafa salladı parıl parıl parlayan arkadaşına. Jimin gülümseyerek çekildiğinde Tae karton kutuları açıp eşyaları çıkartmaya başlamıştı bile. Kendi kendine gülümserken kafasını Jimin'e çevirip konuştu.
"Jeon senin için her şeyi yapıyor ha?"
Jimin kütüphaneye koyduğu kitaba kafasını dayayıp iç çekti ve arkadaşına döndü. Yüzünü saran belirsizlik kendini belli edecek kadar basitti.
"evet Tae, ve bu... çok saçma değil mi?"
Jimin yere bakıp ellerini saçlarına geçirdiğinde kırmızının ona attığı adımları duymuştu. Bir kaç saniye sonra elini omuzunda hissettiğinde yere dönük kafasını arkadaşına çevirdi.
"belki de, aşık oluyordur."
Jimin kaşlarını aninde çattığında Tae ona kpca bir gülümsemeyle bakıyordu.
"ne bakıyorsun öyle, bence haklıyım. Jungkook sana aşık oluyor Jimin."
Jimin gözlerini devirip karton kutudan bibloyu çıkarttı.
"en son bu ihtimali düşündüğümüzde Üniversite 2. sınıftık. Jungkook bana bakıp göz kırptı diye bunu yapmıştın."
Jimin kahkaha atıyorken Tae ondan farksız değildi. Tae kendini döverek kahkaha atıyorken gözleri gülmekten yaşarmıştı. Derince iç çekti.
"ama çok iyiydin Jimin."
"ya ya ne demezsin harikaydım ya."
Tae hala gülüyorken sarışın gözlerini bininci kez devirdiğinde konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kill Me With Your Love
FanfictionPark Jimin kafasına savruk hayatında hiç bir şeye inanmayan biriydi, kendine düşkün, fazlaca akıllı, ve asiydi. Jeon Jungkook ise seri katil, fazlaca kurnaz akıllı bi' adamdı. Park Jimin, yıllardır Jeon Jungkook'a hayranlık ve aşk besleyen biriydi...