Again - Tekrar

943 88 22
                                    

14
"benden gidecek misin?"

14"benden gidecek misin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


8 saat önceki geçmiş... Resmen ikili için geçmişin en iyi saatleriydi. En güzel geçmiş olmuştu. Jungkook avukatı ile böyle olacağını bilse çok daha önce bir cinayet davasında şüpheli olurdu. Jimin'i kazanacağını bilse her şeyi daha hızlı yapardı. Bedeni için istediği adamın bedenini almıştı, dahasını istemesi normal miydi? Güneş gelmesin diye siyah perdeleri kapalı olan odada yatıyorlardı. Jimin birlikte olduklarından kısa bir süre sonra uyumuştu zaten. Jungkook ise düşünmüştü, bu adama karşı hala istekli olmasının nedenini. Bulamıyordu, şu iki günü mahvetmemeliydi. İçten içe bunu söylüyordu kendine. Jimin mışıl mışıl göğüsünde uyuyorken ona bakarken gülümsemesine kızıyordu.

Böyle güzel olmasına çok kızıyordu. Legal değildi bu güzellik. Müzelere sanat eseri olarak tabloları asılmalıydı.

//Mona Lisa'nın olduğu müzede tabloları olan Jimin...

Şu halini sadece o görmüştü hak etmiyor gibi hissediyordu. Jimin'in güzelliğini hak etmiyorum diyordu.

Saat 22:34 olmuştu. Jimin'in uyanması lazımdı, saatlerdir hem yol hemde yaşadıkları onu yormuş olmalıydı. Jungkook Jimin'in sarı saçlarına elini koyup hafifçe okşadı. Yüzüne eğilip yanağına ve alnına minik öpücükler bırakıyorken Jimin'in kirpikleri titremiş ve uyanacağını haber vermişti. Gözlerini yavaş yavaş açıp etrafına bakınacakken tam karşısında Jungkook'u görmüş ve tebessüm etmişti.

Jungkook'a bu görüntü bile çok güzel geliyorken dudaklarını hafifçe boynuna bastırıp konuştu.

"Günaydın uyuyan güzel."

Jimin dudaklarını yalayıp esnediğinde hafifçe dikleşmiş ve büyüğünün dağılmış saçlarını elleriyle alnından çekmişti.

"Günaydın prensim"

Jungkook doğrulup ayağa kalktığında Jimin komidindeki saate bakmış ve kaşlarını çatmıştı.

"saat neredeyse onbir olmuş ama biz daha yeni uyanıyoruz."

Jungkook sarışının söylenmelerini kesmek için yanına adımlayıp onu bacaklarından tutup direkt kucağına almıştı. Jimin ise bacaklarını ona sarmış çıplaklıklarını hiç önemsememişti.

"Küvette sıcak bir dinlenme ikimize de iyi gelir Josephine."

Jimin cevap vermeye bile takati kalmadığı için sadece kafasını sallayıp kafasını Jungkook'un omuzuna koymuştu.

Kill Me With Your Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin