32
"Seni düşünmeyi hiç bir zaman bırakmayacağım"Güneş siyah perdeyi delip geçerken gün uzun süre sonra güzelce gelmişti. Bugün sonunda Yunanistana balayı için gideceklerdi. Günün ilk uyananı Jimin olmuştu yani o öyle zannediyordu. Gözlerini ovuşturup yanına döndüğünde dünyadaki en güzel şeyi gördüğünü düşünmüştü. Sigarasını içip sessizce müzik dinleyip telefonuyla ilgilenen çıplak bir adet Jeon Jungkook.
(Hayal etmeyin, ölmenizi istemem.)
Gülümseyip ellerini Jungkook'un ensesine kadar uzamış saçlarına çıkardı. Jungkook kocasının uyandığını fark edip hemen ona dönmüş telefonunu kapatmıştı. Dudaklarına minik bir öpücük kondurup elindeki sigarayı tekrar dudaklarına götürmüştü büyük olan. Jimin kıkırdayıp kocasının elindeki sigarayı alıp kendi dudaklarına götürmüştü.
"Günaydın Jeon Jimin."
Jimin soyadını duyduğunda sanki ona ait değilmiş gibi tekrar gülümsemiş ve cevaplamıştı.
"Sana da günaydın Jeon Jungkook"
Jungkook Jimin'in elinden biten sigarayı alıp küllüğe koymuştu. Miniğinin üstüne çıkıp boynuna kafasını sokmuştu. Kokusunu çekip bir kaç kere öpmüş ve üstünden kalkıp Jimin'e yerdeki kendi gömleğini uzatmıştı.
"Al bakalım bebeğim."
Jimin beyaz gömleği alıp üstüne hızla geçirmiş ayağa kalkabilmişti. Beline anında sarılan kollarla kıkırdayıp ellerini Jungkook'un boynuna götürmüştü. Altındaki gri şortuyla bile mükemmeldi kocası.
"Yemişim seni."
Jimin kaşlarını çatıp ayna karşısına geçip kendine bakınmıştı.
"Biz buna yemek değil, saldırmak diyoruz Jungkook. Her yerim mosmor ve ısırık izleriyle dolu! Cani adam!"
Jungkook kıkırdayıp aynanın karşısında bağırıp duran sevgilisine yaklaşıp beline sarılmıştı.
"Hepsini iyileştireceğim, aklın olmasın bebeğim. Hem bugün balayımıza gidiyoruz."
Jimin kafasını sallamış koşarak uzaklaşıp banyoya kaçmıştı. Jungkook çatık kaşlarıyla banyoya bakarken Jimin çoktan duşakabine girmişti.
"Jimin aç güzelim, beraber duş alalım."
Jimin kıkırdayıp suyun altından cevapladı.
"Ya hayır Jungkook, duş ayağına daha fazla becerilmek istemiyorum. Hem git aşağıda duş al, sapık adam!"
Jungkook kıkırdayıp kaşlarını kaldırmış derince iç çekip kendi kendine konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kill Me With Your Love
FanfictionPark Jimin kafasına savruk hayatında hiç bir şeye inanmayan biriydi, kendine düşkün, fazlaca akıllı, ve asiydi. Jeon Jungkook ise seri katil, fazlaca kurnaz akıllı bi' adamdı. Park Jimin, yıllardır Jeon Jungkook'a hayranlık ve aşk besleyen biriydi...