35
Senin çocuğunu taşıyorum ben !1 ay sonra
"Karnım büyüyor. Tek derdim bu işte, o güzel karın kaslarım ve ince belim yok oldu. Yanlış anlama kızım, ama onları özlüyorum. Baban benimle ilgilenmiyor hem, bana istediğim çikolatayı almadı. Bizi sevmiyor herhalde, bu evi terk edelim mi beraber? Babanın ruhu duymaz."
Jimin elleri belirgin karnının sarmışken oflayarak kızıyla sohbet ediyordu. Kapıdan onu dinleyen Jungkook'tan habersiz.
"Demek babanın ruhu duymaz hm?"
Jimin çatık kaşlarıyla kocasına bakmış kollarını birbirine bağlayıp arkasını dönmüştü. Üstündeki ince askılı pembe keten atlet poposuna kadar iniyordu. Altındaki beyaz boxer, kafasında palmiye gibi bağladığı tüylü pembe tokasıyla dünyanın en tatlı hamilesi gibiydi.
Sinirden kızarmış yanakları de tuzu biberi.
Jungkook son bir aydır olduğu gibi yine eşiyle ilgilenmek için yanına ilerlemiş arkasından ona sarılmıştı.
"Kızımla senden şikayetçiyiz istediğimiz çikolatayı almadın bize."
Jungkook iç çekmiş gülümseyerek eşinin yüzü olduğu tarafa dönmüş ellerini tutup avuç içlerini öpmüştü.
"Bebeğim, ama çikolata Brezilyada ya, hemen alamam. Akşam jeti hazırlatırım gidip alırız olur mu?"
Jimin bir anda ağlamaya başlamış ayağa kalkıp hızlıca balkona çıkmıştı. Ayaklarını uzatarak koltuğa oturmuş bağırarak ağlamaya devam etmiş.
Jungkook koşarak peşinden gelmişti, şimdi neyi yanlış yaptığını düşünüyordu.
"Güzelim ne oldu anlat hadi, ne yaptım yine? Özür dilerim aşkım eşşeklik ettim."
Jimin ona dönmüş aklında ne varsa uçup gitmişti. Çünkü Jungkook ona aşkım demişti.
"Aşkın mıyım gerçekten Jungkooook~"
Jungkook kıkırdayıp kafasını olumlu anlamda sallamış dolgun dudaklara kısa bir öpücük bırakmıştı.
"Aşkımsın, aşkımsınız ikinizde."
Jimin gülümsemeye devam ederken, Jungkook ona yaklaşmış sanki çok önemli bir şey söylüyor gibi fısıldamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kill Me With Your Love
FanfictionPark Jimin kafasına savruk hayatında hiç bir şeye inanmayan biriydi, kendine düşkün, fazlaca akıllı, ve asiydi. Jeon Jungkook ise seri katil, fazlaca kurnaz akıllı bi' adamdı. Park Jimin, yıllardır Jeon Jungkook'a hayranlık ve aşk besleyen biriydi...