I Can't Live Without You - Sensiz yaşayamam.

473 52 3
                                    

24
"Ölüm bile bizi ayıramayacak"

Şirkette geçen saatlerden sonra bu bilinmeyen adamın kim olduğunu bulabilmişlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şirkette geçen saatlerden sonra bu bilinmeyen adamın kim olduğunu bulabilmişlerdi. Kim SungJin. Jungkook saatlerce sinirle çözüm yolları bulmaya çalışmıştı. İsmi araştırdıklarında adamın tam anlamıyla bir katil ordusu olduğunu bulmuşlardı. Jungkook ise Jiminden öncesine geri dönmek zorundaydı artık. Kendi takımına, bu yüzden ufak bir telefon görüşmesiyle herkesi şirkete çağırmıştı. Kim Jisoo ilk gelen olmuştu. Kim Jisoo Jungkook ile yıllarca birlikte bir çok şeyin üstünden gelmişti. Jungkook'un ablası gibiydi adeta. Kim Jisoo ile beraber gelen kişi ise Lee Taeyong gelmişti. Jungkook babasının pis işlerini elleri arasına aldığında bir abi gibi silahı nasıl tutacağına kadar bu adam öğretmişti ona. İçeriye giren üçüncü ve dördüncü kişi ise Chae-rin ve Ji-yong olmuştu. Dünyanın en psikopat iki arkadaşı gibilerdi. Öyle ki Chaerin can sıkıntısından insanları öldüren bir şizofrendi. Ji-yong'un ondan farkı yoktu.

"Jungkook, bu güzel adam da kim? bizi tanıştırsana."

Jisoo'nun sesi Jungkook'un kulaklarına dolduğunda gülümseyip Jimin'in belini tek koluyla kavramıştı.

"Sevgilim Park Jimin, sevgilim o da Jisoo, ablam gibidir."

Jisoo elini uzatınca el sıkışan ikili Chaerin'in delici bakışları altındaydı.

"Nasıl Jungkook'a baktın? böyle güzelsin ne işin var bu belalarda. Şizofrene de benzemiyorsun Jimin."

Jiyong kıkırdayıp en yakın arkadaşının omuzuna kolunu atmış cevaplamıştı.

"aşık işte CL, belli değil mi?"

Jimin kıkırdayıp masanın bir köşesine oturmuştu.

"Memnun oldum hepiniz harikasınız."

Taeyong ciddi bakışlarını Jungkook'un üstünde gezdirirken Jungkook yutkunup konuşmuştu.

"herkes gelsin anlatacağım."

Jungkook konuşunca içeri Jhonny girmişti, arkasından Hwasa. Kadro toplanırken Jhonny girdiği an konuşmuştu.

"bütün kadro toplanmış, hayırdır Jeon diyeceğim ama bir eksik sanırın."

Jhonny tam konuşacakken Jackson Wang içeri girip güneş gözlüklerini çıkartmıştı.

"Evet evet biliyorum geciktim ama sonuçta geldim."

Jackson herkesle sarılıp masaya geçmiş bacaklarını masaya uzatarak oturmuştu.

Hwasa bulunduğu gergin ve bilinmezlik olan ortamdan rahatsızlık duyup konuşmuştu.

"biri neden burada olduğumuzu anlatabilir mi? Jungkook?"

Kill Me With Your Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin