27
"Jimin nerede?"Bölümün başında da belirtmek istiyorum, ANGST DEĞİLDİR!!!!!!
Jungkook'un çenesinden kan damlarken elleri düşmanlarının kanıyla boyanmıştı. Sevdiği arkadaşı hastanedeydi. Ve bir ölüm ekibine dönüşen çevresi yaralıydı. Jisoo omuzuna yediği kurşun için hastaneye gitmişti, Chaerin ise Jiyongla beraber gitmişti. Jungkook bir an önce Jimin'in yanına gitmek istiyordu. Siktiri boktan üvey abisinin beynine bir kurşun geçirmek için tutuşuyordu resmen. Elleri kurumuş kanlarla sigarayı tutarken Taehyung yanına geldi. Taehyung kendi sigarasını yakıp içerken ayağa kalkıp elini Jungkook'a uzattı. Jungkook tutunup kalktığında arabaya doğru ilerlemişlerdi. Arabaya bindiklerinde arkadaki arabaya da Hwasa ve Jhonny geçmişti. İki araba eve giderken Jungkook elinde olmadan gergindi. Yüzünde damla damla kuruyan kanlar ve kaşına almış olduğu yarayla bile bir tanrıya benziyordu.
Eve geldiklerinde Jungkook arabayı otoparkın ortasında durdurup hızlıca binaya girdi. Asansör zaten zemin katta olduğundan direkt girmiş katı tuşlamıştı. Bir kaç dakika sonra açılan kapıdan dışarı çıkıp koşarak cebindeki anahtarla kapıyı açtı. Evleri olduğundan fazla sessizdi. Eğer Jimin olsaydı kokusu bile varlığına bir kanıt olabiliyordu. Jungkook salona adımlarken diğer üçlü de arkasından evi arıyordu. Jungkook kasılan çenesiyle ve koyulaşan gözleriyle bağırdı.
"Jimin!"
Ses yoktu, asla ses yoktu. Hwasa Jungkook'un yanına gelmiş kısık sesiyle konuşmuştu.
"Koridorda değil."
Jhonny ve Taehyung da aşağı inip Jungkook'a yaklaşmışlardı.
"Yukarıda da değil"
Taehyung dolan gözleriyle etrafa bakarken ağlamamayı umuyordu. Jungkook ise sinirleniyor, içini tanımadığı çok acı bir korku sarıyordu. Burnunda soluyorken yavaşça arkasını dönüp konuştu.
"Jimin'in silahını yaptırırken çip taktırmıştım. Taehyung bana yatak odasındaki laptop'u getir."
Taehyung koşarak yukarı çıkmışken Jhonny gülümsüyordu.
"Gerçekten psikopatsın."
Jungkook duymamazlıktan gelmişti. Bir kaç saniye sonra Taehyung gelince elindeki laptopu alıp açmış hemen indirdiği uygulamaya girmişti. Çipin yeri gözüküyordu, oldukları konumdan 2 saat uzaklıktaydı. Jungkook Jhonnye dönüp konuştu.
"Namjoon'u ara sana attığım konuma kimi bulduysa getirsin. Üvey abimi ve onun itini kalabalık karşılamak istiyorum...
Jungkook ayağa kalkıp Jhonny'nin göğüsüne doğru işaret parmağını uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kill Me With Your Love
FanfictionPark Jimin kafasına savruk hayatında hiç bir şeye inanmayan biriydi, kendine düşkün, fazlaca akıllı, ve asiydi. Jeon Jungkook ise seri katil, fazlaca kurnaz akıllı bi' adamdı. Park Jimin, yıllardır Jeon Jungkook'a hayranlık ve aşk besleyen biriydi...