1 dalis
**Anna**
Trrrr...
Prakeiktas žadintuvas.Išjungiau jį ir dar užsnūdau .pabudau nuo mamos rėkimo kad pavėluosiu į mokyklą pačią pirmą dieną.Taip , aš atsikrausčiau iš Londono į Bradfordą nes mano tėvai pradeda naują verslą čia ir aš nieko prieš ,nes tėvų beveik niekada nebūna.
Išlipau iš lovos ir nubėgau į vonią ir apsipraususi susirišau plaukus į netvarkingą kuodą ir truputį pasidažius nuėjau iki spintos ir apsirengiau juodus džinsinius šortus , juodą berankovę bliuską ir užsimečiau juodą megztinį . Apačioj pasisveikinau su tėvais ir pasiėmusi obuolį nuėjau iki durų.Apsiavusi savo juodus convers kedus ir pasiėmus kuprinę išėjau į mokyklą.Kelią jau žinojau nes vakar parodė mama.Priėjus mokyklą visiškai nenustebau nes ji buvo tokia pati kaip ir visos .Pilkų plytų modernus pastatas su daug langų.
Pas direktorių pasiėmiau tvarkaraštį ir pasiklausus kur kabinetas nubėgau iki klasės nes vėlavau 8 minutes.Prie matematikos kabineto sustojau ir palaukus kelias sekundes įėjau į kabinetą.Mokytoja į mane keistai pasižiūrėjo.
-Laba diena aš naujokė.
-Ak taip atleisk.Mokiniai susipažinkite tai naujokė Anna.Anna sėsk kur yra vietos.
Apsidairiau ir pamačiau laisvą vietą prie blondino ir atsisėdau ten.
Vidurį pamokos pajaučiau kaip kažkas mane bado pirštu.Nusijuokiau.
-Ką tu darai ? labai kutena.
-Noriu susipažinti aš Niall.
-Anna-nusišypsojau jam.
Jis paraudo.
-o dieve, tu paraudai, tai taip miela.
Jis nusisuko ir paslėpė savo akis delnuose.
Staiga nuskambėjo skambutis ir aš atsistojus patraukiau link durų, bet mane sustabdė ranka ant mano peties.
-Anna palauk.-sucypė kažkokia peroksidinė merga prie manęs.
Atsisukus į ją nustačiau klausiamą veidą.
-Aš Mora.
-Man neįdomus tavo vardas , tokioms kaip tu ankščiau roviau galvas.
Nusisukusi nuėjau , bet spėjau išgirsti kaip ji mane kale pavadina.Bet man visiškai vienodai nes su tokiom kekšėm kaip ji aš nebendrausiu.
Kita pamoka buvo kūno kultūra o aš neturiu aprangos.Įėjus į sporto salę mane pasitiko kelių merginų ir mokytojo žvilgsniai.
-Tu naujokė Anna ?
-Taip
-Neturi aprangos ?
Papurčiau galvą sakydama ne.
-Tada tau laisva pamoka gali eiti į bibliotèką, bet kitą kartą taip neišsisuksi.-šyptelėjo mokyyojas.
Išėjus iš sporto salės patraukiau link mokyklos kiemo.Eidama žiūrėjau į grindis kol neatsitrenkiau į kažką.
-Žiūrėk kur eini, naujoke.
-Neaiškink.
Jau ruošiausi nueiti kai buvau priremta prie mokyklos sienos.
-Tu man neatsikalbinėsi.- tai buvo tamsiaplaukio vaikino balsas.
Jis žvelgė į mane su pykčiu , bet aš ne ta kuri visko bijo.
-Tu man neatsikalbinėsi.-Atkartojau jo balsą tik kad cypiantį.
-kokia bebaimė.Man patinka.
Tai pasakęs nuėjo tik išgirdau kai jis pasako savo draugams kad jau rytoj mane įsivilios į lovą.Na jau ne aš jam ne kokia kekšė.
Už mokyklos kampo išsitraukiau cigaretę ir ją užsikūriau.Išgirdau kaip nuskamba skambutis , bet aš vis dar ten stovėjau ir rūkiau.Prie manęs priėjo vaikinas geltonais plaukais.Jis man pasirodė mielas.
-Sveika , aš Conor.
-Anna.Malonu.
-Eime aš tave supažindinsiu su savo draugais.
-Ei visi čia Anna.Anna čia Mia-parodė į mėlynų plaukų merginą.-čia Calum.-Juodų plaukų vaikinas man šyptelėjo.
-Man labai malonu.
-Kodėl tu čia ? -paklausė Mia.-taprasme kodėl tu atvykai į šį miestą nes anksčiau tavęs nemačiau.
-Mano tėvai čia pradeda verslą ir dar dėl to , kad kelis kartus dalyvavau muštynėse su tokia merga kaip Mora.
-Taip ji kekšė.-nusijuokė Calum
-Iš kur atvykai ? - paklausė Conor.
-Iš Londono.
-Kaip norėčiau nuvykti į Londoną, tik kad mama neleidžia.-pasakė Mia
-Visai ten neįdomu , per kelias savaites aplankai visas įdomias vietas ir poto jau nėra ką veik.Nuolatiniai kamščiai ir galvos skausmas tas Londonas.
Nuskambėjo skambutis o man dabar yra geografija.
-Kokia jums pamoka ? -paklausiau.
-Man su Conor fizika-pasakė Mia.
-Man geografija.
-Jėga man irgi einam Calum.
-Susitiksim valgykloj.-sušuko Mia.
*klasėje*
Sėdėjom vienam suole su Calum ir nuobodžiavom.Šią pamoką veda sena šlykštynė o jos balsas kaip katės per morčių.Taip svajojau visą pamoką kol mokytoja nepradėjo ant manęs staugt:
-Anna nemanai , kad tau dėrėtų manęs klausytis ?-suriko mokytoja.
-Jūsų balsas ne Bacho simfonija tad...
-Jau pirmą dieną nori pas direktorių ?-cypė ji.
-Ko ten aš nemačius ?
-Anna eik pas direktorių.
-Adios amigos.-pasakius išsiunčiau klasei bučkį ir išėjau iš klasės.Pas direktorių neisiu juk man pirma diena viskas galima šiandien.Nuėjau į biblioteką ir išsitraukiau telefoną.Iki skambučio buvo likę 20 min. tad nusprendžiau pasimokint tą ką mokė klasėj.Nesu aš iš tu moksliukų , bet ir ne ta kuri nesimoko.Aš noriu studijuoti Cambridge ir tam reikia gerų pažymių tad aš labai stengiuosi.Staiga suskambėjo skambutis ir aš susidėjus knygas patraukiau valgyklos link kur turėjom susitikti visi.Valgykloj buvo keli laivsi stalai tad aš atsisėdau ir laukiau jų.Kai pamačiau juos ateinančius pamojavau jiems ir jie priėjo prie manęs.
-Kaip sekėsi ?
-Ją išvarė pas direktorių ta sena varna užtai kad atsikalbinėjo.-už mane atsakė Calum.Jie ten dar kažką kalbėjo o aš nuėjau pasiimti užkąsti.Kol laukiau eilėje pamačiau tuos pačius vaikinus kur buvo lauke ir jie visi buvo atsisukę į mane ir kažką šnekėjo.Nusipirkau sulčių ir bandelę nuėjau prie savo draugų.
-Anna tie gražuoliukai į tave žiūro.-sušnibždėjo Mia.
-Na tai kas ?
-O dieve ir vienas ateina.
Pasižiūrėjau per petį ir pamačiau ,kad ten ateina Niall.
-Labas Anna.
-Sveikas Niall.
-Gal galiu prisėsti ?
Pasižiūrėjau į Mia o ji linkčiojo galva sakydama taip.
-Žinoma.
-Gal norėtumėt į vakarėlį šiandien pas mane ?
-Tai aišku ,kad mes ateisim.-už mane atsakė Mia.-tavo vakarėliai labai geri.
-Jėga.
Tai pasakęs jis atsistojo ir nuėjo link savo draugų.
Dalis kelsiu tada kada galėsiu.Bet nuomonių truputį norėsiu.
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.