Nuotraukoje Annos suknelė
*Vestuvių diena*
Voa atsikėliau ir spėjau pavalgyti o Mija su Mere jau darė man šukuoseną ir makijažą, lakavo nagus ir lygino suknelę. Ką aš be jų daryčiau.
Kai makijažas, šukuosena ir nagai buvo baigtu man buvo leista užsidėti suknelę.
Apsisukau kelis kartus ir stebėjau save veidrodyje. Atrodžiau nuostabiai. Net pati galėjau tai pripažinti.
-Anna jei būčiau vaikinas,-ji nutilo.-Net nesakyčiau ką daryčiau su tavim. Atrodai nuostabiai.
-Ak, ačiū Mija.-Mes apsikabinome.
-Na, ką aš galiu pasakyti, tai buvo verta viso darbo , mažute tu atrodai gražiai. Tobulai.
Mes visos apsikabinome ir taip prabuvome kelias minutes. Pirma atsitraukė Mija.
-Merginos mes turime paskubėti.
Sulig tais žodžiais mano širdis pradėjo plakti labai greitai. Pradėjau bijoti.
-Anna, kas nutiko ?-Susirūpinusi paklausė Merė.
-A-aš labai bijau. Bijau, kad jis mane paliks prie altoriaus.-Jaučiau, kad tuoj pradėsiu verkti.
-O nennenene , nedrįsk sugadinti mano nuostabaus darbo, ir plius ką čia nusišneki ? Manai jis aukotų tokius pinigus vestuvėms jei nemylėtų tavęs. Ha nesąmonė. Jis tave myli net labiau nei savo gyvenimą, garantuoju, kad galėtų dėl tavęs paaukot gyvybę,tad manai jis norėtų girdėti tokias nesąmones iš tavęs kai šitaip tave myli ?-Mija išrėžė savo tiesas kas privertė tikrai susimąstyti ir nustoti taip šnekėti.
-Tu teisi, atleisk.
Taksi jau laukė prie durų tad mes išėjusios iš karto sulipome į mašiną. Mija pasakė adresą ir vairuotojas patraukė reikiamos vietos link.
Po gero pusvalandžio sustojome prie uolų už kurių šniokštė vandenynas.
-Ką mes čia veikiame ?-Pradėjau jaudintis.
-Anna nurimk, jūs čia tuoksitės.
Mano kojos pradėjo drebėti ir aš meldžiausi, kad eidama neparkrisčiau eidama.
Kai priėjome prie "altoriaus" pamačiau Zayn žiūrint į mane. Jis šypsojosi o jo akys spindėjo, lyg tuoj verktų. Aš jam šyptelėjau ir kažkas paėmė mane už parankės. Pakėliau akis ir išvydau savo patėvį.
-Nejau manei, kad mes neatvyksim į savo beveik dukros vestuves.
-Ačiū jums.
Pradėjo groti vestuvinis maršas ir mes pradėjome lėtai eiti. Žingsnelis po žingsnelio ir mes artėjome link mano būsimo vyro. Mano širdis daužėsi taip greitai, lyg būčiau bėgus maratoną. Kai jau lipau laiptais link Zayn, kai patėvis mane paleido, aš pažvelgiau į Zayn ir jo akyse pamačiau ašaras. Jis jas greitai nusivalė ir suėmė mane už rankos.
-Atrodai nuostabiai.-Jis sušnibždėjo.
Aš jam atsakiau šypsena ir mes atsisukome į kunigą
<...>
-Aš, Zayn Malik, imu Tave, Anna Smoth(lyg tokia jos pavardė buvo), savo žmona ir prisiekiu būti tau ištikimas. Kai laimė lydės ar vargas suspaus, kai sveikata tvers ar ligos suims. Visą gyvenimą Tave mylėsiu ir gerbsiu. Tepadeda man Dievas.
-Aš, Anna Smoth, imu Tave, Zayn Malik, savo vyru ir prisiekiu visada būti tau ištikima. Kai laimė lydės ar vargas suspaus, kai sveikata tvers ar ligos suims. Visą gyvenimą Tave mylėsiu ir gerbsiu. Tepadeda man Dievas.
<...>
-Zayn Malik, imk šį žiedą, kaip mano meilės ir ištikimybės tau ženklą. Vardan Dievo Tėvo ir Sūnaus, ir Šventosios dvasios.
-Anna Smoth, imk šį žiedą, kaip mano meilės ir ištikimybės tau ženklą. Vardan Dievo Tėvo ir Sūnaus, ir Šventosios dvasios.-Galite pabučiuoti nuotaką.-Zayn prisitraukė mane tokiam bučiniui kurio niekada nepatyriau. Jame buvo viskas ko aš troškau ir ko man reikėjo. Meilė. Žinojau, kad jis myli mane, o aš jį. Ir, kad mūsų niekas neišskirs.
Mes susikibome rankomis ir patraukėme link mūsų mašinos. Visi mėtė žiedlapius ant mūsų, ir pūtė burbulus. Buvo neįtikėtina.
Mašina buvo senovinė, be stogo, o gale priristos skardines su užrašu "katik susituokę". Išsiviepiau ir įlipau į mašiną.
Važiavome keliu link vilos o visi kiti sekė mums iš paskos. Mūsų rankos buvo susikibę ir aš šypsojausi kaip išprotėjusi. Keista sakyti, bet Zayn irgi. Aš buvau laimingesnė nei bet kada.
Kai sustojome, Zayn išlipo ir atidarė man daris. Mes susikibome į parankė ir su visais svećiais patraukėme vidun.
<...>
Kažkas šakute pabarškino per taurę, kad atreiptų dėmesį. Tas kažkas buvo mano patėvis.
-Sveiki , aš esu Chrisas, Annos patėvis. Atsimenu, kai dar gyvenom kartu, akivaizdu,kad ji dabar gyvena su savo vyru,-Visi nusijuokėme.- Ji buvo labai gera mergina , mes su žmona žinojome, kad už namų sienų ji visai kitokia, bet mes nevertėme jos pateikti savo kitos pusės, nors mes ją būtume mylėją bet kokią, ji buvo mūsų šviesos spindulėlis, o Zayn , iš pradžių maniau, kad jis yra šiek tiek pasikėlęs, man neteko daug su juo bendrauti, bet jei mūsų Anna su juo susituokė, reiškias kad jis yra geras vyras. Zayn , tikiuosi kad jūs gyvensite laimingai.
Visi pradėjo ploti o aš šypsojausi.
<...>
Mes susikibė šokome jaunavedžių šokį, nes pagal tradicijas jaunieji sušoka valsą vieni tada prisijungia kiti.
Buvome susikabine ir žiurėjome vienas kitam į akis. Kai šokis baigėsi Zayn palenkė mane ir pabučiavo. Visi paplojo ir pradėjo rinktis šokti.
<...>
Kai visi nuėjo miegoti, mes su Zayn tai pat susiruošėme. Mes turėjome atskirą namelį nuo visų kitų. Manau tai išeis tikrai į gerą. Nemanau, kad kiti norėtų girdėti mūsų dėjones.
Kol Zayn buvo viloje ir surinko butelius išmetimui aš išbarsčiau žiedlapius nuo durų iki mūsų kambario lovos. Pabaigusi persirengiau į gražų juodą apatinį trikotažą ir laukiau Zayn. Atsiguliau ant lovos ir po kelių sekundžių išgirdau atsidarant laukujes duris.
Netrukus Zayn tik su apatiniais įžengė į kambarį. Pamatęs mane apsilaižė lūpas ir artėjo prie manęs. Jis pasilenkė mane pabućiuoti, bet aš mus apverčiau, tad dabar jis buvo po manimi.
-Zayn , tu viską darai dėl manęs , tad šią naktį aš bent kažką padarysiu dėl tavęs.
Zayn nieko nesakė tik pilnomis aistros akimis stebėjo mane.
Nutraukiau trusikus žemyn kojomis ir suėmiau jo kotą. Jis nusikeikė ir aš apžiojau jį. Kilojau galvą aukštyn žemyn ir netrukus atsitraukiau ir su liežiuviu perbraukiau jo galiuką. Jis sudrebėjo ir aš į darbą paleidau rankas. Kelis kartus pajudinau jas ir jis baigė.
-Atleisk mažute , negalėjau susilaikyti, tu tokia graži ir dar visas tas dalykas, kad mes dabar susituokę ir tai privertė mane greitai baigti.Aš nusišypsojau ir pabučiavau jį. Jis atsakė į mano bučinį ir apvertė mus. Jo penis lietėsi prie mano makšties ir aš jaučiau, kad esu labai sudrėkusi. Jis turbūt tai pajuto ir įėjo į mane. Aš suaimanavau ir jis pradėjo greitėti. Norėjau rėkti iš malonumo, bet tvardžiausi. Užmerkiau akis nes buvo sunku likti atsimerkus. Zayn pradėjo greitėti dar labiau ir tai privertė mane išriesti nugarą. Netrukus jaućiau kad artėja mano kulminacija ir pradėjau garsiau aimanuoti.
-Atsimerk mažute.
Vos atmerkiau akis Zayn įėjo į mane vieną paskutinį kartą ir mes abu baigėme.
Zayn apsikabino mane ir sušnibždėjo, kad mane myli. Šie žodžiai skambėjo kaip niekad gražiai.
-Aš tave myliu tai pat.
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.