**Anna**
-Ką tu čia veiki Perta ?-Sugniaužusi kumščius paklausiau.
-O labas Marinela(kažkada buvo serijalas kuriame buvo stora mergina vardu Marinela) kaip laikaisi ?-Ji piktdžiugiškai nusišypsojo ir žengė vienu žingsniu arčiau Zayn.
-Puikiai Perta, bet aš paklausiau ką čia veiki ?
-Na aš čia gyvenu, nes tavo vaikinas man leido.-Ji sukikeno ir priėjo prie Zayn ir apsikabino jį per liemenį.
Jis nusikratė jos rankas ir priėjo prie manęs. Aš pasitraukiau atgal ir ištiesiau rankas į priekį.
-Nedrįsk eiti arčiau manęs.
-Taip Zay, ateik arčiau manęs.-Sumurkė ji.
-Užsičiaupk.-Surikau.
-Mažute leisk viską paaiškinti.
-Aš laukiu.-Sarkastiškai sušukau.
-Ji atėjo pasakė, kad žino kur tu, bet pasakys tik tada kai leisiu jai gyventi su mumis. Aš negalėjau neleisti jai. Juk ji žinojo kur tu.-Jis priėjo prie manęs ir apsikabino.
-Atsiprašau, kad sukėliau dramą-Sukūkčiojau.-bet aš noriu, kad ji dingtų iš čia.
Jau nekenčiau nėščių moterų hormonų.
-Aš pasirūpinsiu tuo.-Jis pakštelėjo man į lūpas ir aš apsisukau, bei patraukiau link miegamojo.
Nusirengiau ir įmečiau drabužius į skalbinių dėžę ir įlipau į dušą. Šilto vandens lašeliai bėgiojo mano kūnu. Niekada taip nesidžiaugiau dušu kaip dabar. Buvau pasiilgusi to kokia buvau prieš pagrobimą.
Pasiėmiau dušo želę ir išsitryniau visą kūną. Jaučiausi atsigavusi, kaip naujai gimusi.
Išsilipau ir apsisausinau kūną ir plaukus.
Kai buvau susitvarkiusi išėjau iš vonios nuoga, nes pamiršau pasiimti drabužius.
Šoktelėjau kai kambaryje ant lovos pamačiau gulintį Zayn. Šyptelėjau jam ir atsidariusi stalčių, kuriame vis dar stovėjo mano apatinis trikotažas, išsitraukiau juodą komplektą ir jį apsirengiau.
-Mažute žinau kaip keistai skambės, bet aš noriu paklausti tavęs na... Ar tu... Na ar tu ten su kuo nors mylėjaisi ?
-Ne Zayn. Su niekuo nieko nedariau.-Nusišypsojau ir prisiglaudžiau prie jo.
-Tai... Tai tu... Tu turi omeny, lad vaikas mano ?
Prikandau lūpą ir pažvelgiau į jo akis. Jis įdėmiai stebėjo manasias.
-Na taip. Aš suprasiu jei tu nenorėsi vaiko, bet aš jo nežudysiu.-Pasakiau nejuokaudama.
-Tu išprotėjai ? Aš neleisčiau to tau padaryti. Aš myliu tave ir jei nepameni sakiau, kad noriu vaikų su tavimi.
Aš nusišypsojau ir pabučiavau jį. Jis atsigulė ant nugaros ir užsikėlė mane ant savęs. Apžergiau jo liemenį ir nenutraukdama bučinio nuleidau savo ranką į apatinius ir suėmiau jo draugužį. Jis suaimanavo.
-Kaip aš to buvau pasiilgęs.-Jis sušnibždėjo kai nusileidau žemiau ir numoviau jo apatinius.
-Aš dievinu tave.-Jis suaimanavo kai su liežiuviu lyštelėjau jo galiuką.
Apsukau kelis ratus ir įsikišau jį į burną. Nenustojau dirbti liežiuviu, kas privertė jį dar garsiau aimanuoti. Po kelių sekundžių jis baigė.
-Maniau išsilaikysi ilgiau.-Sukikenau ir pakštelėjau jam į lūpas.
-Aš buvau tavęs taip pasiilgęs, kad jei nebūčiau stengęsis tikriausiai būčiau pabaigęs vos tik tu išėjai iš vonios nuoga.-Jis nusišypsojo ir apvertė mus.
Jis bučiniais nusileido iki kaklo ir įkando. Išleidau aimaną nes tai buvo velniškai malonu. Jis tai padarė kelis kartus ir pradėjo leistis žemyn. Jis palikinėjo bučinius iki tol kol pasiekė savo tikslą.
Vos tik jis palietė mano makštį aš išleidau garsią aimaną. Jis darbavosi su liežiuviu karts nui karto įkišdamas jį giliau. Aimanavau be perstojimo ir kartojau jo vardą. Staiga jis įkišo du pirštus į mane. Aš suklykiau iš malonumo.
-Mmm mažute kokia tu skani.
Nuraudau nuo jo žodžių, bet jis to nematė nes nuleido galvą.
Jo pirštai judėjo ritmingai ir po keletos judesių aš pasiekiau pabaigą.
-Mums nereikia apsaugos tiesa ?-Paklausė jis.
-Nereikia.
Jis pasikėlė ir atsiradės aukščiau nieko nelaukęs įėjo į mane.
Uždėjau savo rankas jam ant nugaros ir susmeigiau nagus iš malonumo.
Jis staigiai pradėjo judėti ir mes abu išleidom aimanas.
Jia judėjo giliai ir lėtai, tai buvo tobula kombinacija.
Jis sujudėjo kelis kartus ir pažvelgė man į akis ir mes abu baigėme.
-Tu tobula.-Atsiduso jis kai išėjo iš manęs.
Aš apsikabinau jį ir susirangiau arčiau jo. Viskas ko aš tenorėjau buvo ramybė. Bet ją sudrumstė į kambarį įėjusi Perta.
-Zayn palikau savo apatinius, fal gali paduoti ?-Ji nusišypsojo.
-Ką tu čia šneki ? Dink greičiau.-Suurzgė Zayn.
-Na jei nepaduodi, aš pati pasiimsiu.
Ji pasilenkė, kad Zayn matytų jos užpakalį ir iš po lovos išsitraukė apatinius.
-Seksas su tavim geriausias.-Ji musiuntė jam bučkį ir išėjo.
Zayn prisiglaudė prie manęs ir uždėjo rankas ant mano užpakalio.
-Aš dievinu tik tavo užpakaliuką mažute. Ir mes nemiegojom.-Jis sušnibždėjo į ausį sukeldamas šiurpukiukus.
-Aš tikiu tavim.-Pabučiavau jam į lūpas.-Bet aš noriu miego.
Apsisukau ant kito šono ir Zayn prisitraukė mane arčiau ir uždėjo ranką ant mano liemens.
-Myliu tave mažute.
-Myliu tave mažuti.
**Zayn**
Ryte atsikėliau pirmas ir nuėjau į apačią. Paskambinau Harry ir pasakiau, kad suruoštų viską šiam vakarui ir nuėjau pagaminti pusryčių savo meilei.
Sudėjau viską ant padėklo ir pradėjau eiti į mūsų kambarį.
Anna gulėjo užsidengusi veidą koldra. Iš po jos kyšojo jos blondiniški plaukai kuriuos dievinau. Atidengiau jos veidą ir stebėjau. Jos akys buvo užmerktos o kūnas ritmiškai judėjo jai įkvepiant ir iškvepiant. Ji buvo tobula pati to nežinodama ir ji net nedarė kažko, as priverstų ją taip atrodyti.
-Žinai tai šiek tiek kraupu.-Ji sumurmėjo ir pažvelgė į mane.
-Man patinka stebėti tave kai tu miegi, tu esi labai graži.
Ji nuraudo ir bandė paslėpti veidą paklodėse, bet aš jas patraukiau nuo jos kūno.
-Ei atiduok šalta.-Ji suurzgė ir bandė atimti jas iš manęs, bet viskas baigėsi tuo, kad ji gulėjo po manimi ir aš bučiavau ją.
-Zayn.-Ji suaimanavo ir aś atsitraukiau.
Ji susiraukė o aš sukikenau.
-Pusryčiai tavo atšals.
Padaviau jai visą padėklą ir ji pradėjo valgyti viską kas buvo jame.
-Mmm kaip skanu Zayn.-Ji sučepsėjo.
-Ei , jokių kalbų valgalnt.-Subariau ją.
-Taip tėti.-Ji nusijuokė ir įsidėjo paskutinį kasnį į burną.
-Taigi ką veiksime šiandien ?-Paklausė Anna.
-Na aš kaikur išvažiuosiu, ir noriu, kad 18 h būtum apsirengusi labai gražiai. Dabar apsirengiam ir tu mane išlydėsi.
-Tai tu paliksi mane vieną ?-Ji nukabino lūpą.
-Ei mažute, aš turiu tai padaryti, bet kai grįšiu tu pamatysi kas bus.
-Zayn kas bus ?
-Staigmena.
Ji suurzgė ir mes nuėjome apsirengti.
Užsidėjau kostiumą nes žinau, kad jau nebegrįšiu namo ir neturėsiu laiko persirengt.
-O dieve koks tu karštas. Norėčiau tave išdulkinti dabar.
-Galėsi paskui.-Pabučiavau ją ir prisitraukiau arčiau, bei pagilinau bučinį.
-Iki mažute.
-Iki.Skaityki mano naują isto kitten nes kuo daugiau vote and comment bus tuo greiciau ikelsiu nauja bad kids dalį
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.