**Anna**
Sėdėjau prie televizoriaus ir žiūrėjau simpsonus. Calum buvo tolete.
Staiga kažkas įsiveržė į namus. Nubėgau prie durų o ten įsiutęs stovėjo Zayn.
Jis priėjo prie manęs ir trenkė į veidą. Aš neišlaikiusi pusiausvyros kritau.
-Z-zayn baik.
-Tu kale. Aš tau viską daviau. Meilę , pastogę , šilumą o tu ? Duodiesi su kitais.
Jis priėjo prie manęs ir spyrė į pilvą. Ir dar kartą.
-Z-zayn ką tu šneki ? Aš myliu tave ir tik tave.
-Taip taip.
Jis nusijuokė ir dar kelis kartus spyrė į pilvą. Žiauriai skaudėjo visą kūną. O aš juk jam nieko nepadariau.
Gulėjau ir bijojau pajudėti.
Pamačiau kad laiptais nusileido Calum ir pamatęs mane pasilenkė man padėti. Jis pakėlė mane ir paguldęs ant sofos nuėjo prie Zayn. Jis jam kažką pasakė ,bet tada trenkė jam tokį gerą į veidą. Sugrįžo prie manęs ir pakėlęs išsinešė iš namo. Paguldė mane ant galinės sėdynės ir užvedęs variklį pradėjo kažkur važiuoti. Užsimerkiau, bet neilgam. Jis nunešė mane į jo namus ir paguldė jo kambaryje.
**Zayn**
Po velnių. Calum teisus. Ji gi visada buvo su manimi. Aš toks kvailys. Ji man tikrai neatleis dabar.
Kažin kam dirba tasai Pablo. Reikia išsiaiškinti.
-Sveikas Jaden.
-O labas.
-Išsiaiškink kam dirba tas Pablo.
Jis nusijuokė.
-Aš niekada negalvojau ,kad tu būsi toks kvailas ir patikėsi kažkokia photoshop'inta nuotrauka.
-Žinau ,kad susimoviau.-suurzgiau.-Nereikia man to primint.
Jis padėjo ragelį. Dabar jie suknistai nekęs manęs. Jiems visiems Anna labai patiko. Man tai pat labai. Bet pyktis aptemdė protą ir net nepagalvojau ,kad kažkas specialei tą nuotrauką padarė.
Skambinau daug kartų Calum.Jis tikriausiai labiausiai iš visų ant manęs pyksta ir tikrai neatsilieps.
**Pirmadienis**
**Anna**
Visą savaitgalį pragulėjau lovoj ir nieko neveikiau. Buvo atėję aplankyt manęs gaujos nariai. Jie visi tokie draugiški ir geri buvo man. Niekada neįsivaizdavau ,kad jie mane mėgsta.
Šiandien turėsiu eiti į mokyklą nes egzaminai.Visgi 12 klasė tuoj baigis. Keli mėnesiai ir viskas.
Lėtai išlipau iš lovos ir nuėjau apsiprausti. Apsipraususi išsivaliau dantis ir išsidžiovinau plaukus. Įėjusi į kambarį nusimečiau rankšluostį ir iš krepšio su drabužiais kuriuos man nupirko Calum išsitraukiau juodas timpas ir baltą megztinį bei apatinį trikotažą. Viską apsirengusi nuėjau pasidažyti. Mano paakiai pajuodę nes nemiegojau. Kai užmerkdavay akis mane pasitin tie vaizdai kai Zayn mane sumuša.
Nulipau į apačią ir mane pasitiko dvi poros akių. Ten sėdėjo Calum ir kažkoks vaikinas.
-Labas Anna. Kaip jautiesi ? Tikrai nori eiti į mokyklą ?
-Tu žinai kaip aš jaučiuosi. Ir taip. Aš tikrai noriu eiti į mokyklą.
-Oh,-jis atsiduso.- gerai tada. susipažink su Ashton'u. Jis mano vaikinas.
Aš sutrikau.
-Vaikinas ?
-Taip. Anna aš gėjus.-jis nuliūdo.-taip ir žinojau kad tu nebenorėsi su manimi bendrauti.
- Man nerūpi ,kad tu gėjus. Tu vistiek mano geriausias draugas. Aš tiesiog nustebau. tai buvo netikėta man.
Priėjau prie Ashton'o ir ištiesiau jam ranką.
-Aš Anna.
-Malonu.
-Man irgi.-nusišypsojau jam.-Kadangi viskas gerai išsisprendė eime pavalgyti.-Calum iš dżiaugsmo suplojo rankom.
-Ką valgysim ?-paklausiau.
-Yra keksiukų , vaisių ir
-Keksiukai.-kartu su Ashton surėkėm ir nusijuokėm.Ashton'as yra labai fainas vaikinas. Jis draugiškas ir aš džiaugiuosi ,kad jis draugauja su Calum nes jie tokie vienodi. Abudu su apetitu ir humoro jausmu.
-Iki Anna. Buvo malonu susipažinti.-jis apsikabino mane.
-Man tai pat buvo malonu susipažinti. Tikiuosi dar susitiksim.
-Oi susitiksim dar tiek daug kartų ,kad spėsiu atsibost.
Nusijukiau.
-Nagi Calum atsisveikink su savo meile ir eime į mokyklą.
-Gerai gerai.
Jie susimušė rankomis ir Calum apsikabino mane ir mes nuėjome į mokyklą.
Prie spintelių kaip visada stovėjo mano buvę draugai. Šį kartą į juos nepažvelgiau.
Iš spintelės išsitraukiau knygas ir nuėjau į Anglų kabinetą. Mum su Calum šiandien tų pačių pamokų nėra.
Kai įėjau į klasę susilaukiau kandžios replikos iš Moros.
-Oh Anna kur tavo vaikinas ?-ji nusijuokė o iš paskos jos draugės.-Ai tiesa. jis tave paliko maža kekšyte.
Aš tiesiog viską ignoravau ir atsisėdau į savo vietą. Šalia manęs niekas niekada nesėdėjo per šią pamoką. Tikiuosi ,kad ir dabar nesėdės.
**Zayn**
Stebėjau ją. Ji ėjo apsikabinusi su Calum. O prieš tai dar su kažkokiu vaikinu kurį matau pirmą kartą.
Taip norėjau trenkti Calum ir išrėkti ,kad Anna mano.
Nuskambėjus skambučiui įėjau į klasę ir apsidairiau. Gale prie lango sėdėjo Anna. Pradėjau eiti link jos.
-Zayn aš čia sėdżiu.-suriko Mora.
-Aš ne pas tave einu.
Klestelėjau į kėdę šalia Annos. Ji į mane net nepažvelgė. Tai mane skaudino.
-Atleisk.-sušnibždėjau.
Ji pasitrynė rankomis akis ir sukūkčiojo.
-Po velnių turėjai galvoti ką darai.
-Jis parodė man nuotrauką kur tu su kažkuo bučiuojiesi.
-Ir tu patikėjai. Tai labiausiai įskaudino.
-Atleisk Anna.
-Po velniais. Atsiprašymy žaisdų neišgydysi.-ji pakėlė balsą.
-Panele Smoth ir ponaiti Malik prašome pas direktorių. Jūs žinojote mano taisykles.-ji ramiai pasakė.
Anna garsiai atsistojo ir susidėjusi knygas patraukė link durų-Panele Smoth kas jus čia atvedė ? O ir ponaitis Malik nudżiugino mane savo apsilankymu.
-Taip taip. Tiesiog duok bausmę ir mes eisim.
-Palikimas po pamokų.Tikiuosi tai nepasikartos.
-Taip aš irgi.-Anna šiurkščiai atkirto ir atsitojusi išėjo.
Aš ją pasivijau ir susistabdžiau. Prirėmiau ją prie sienos ir grubiai pabučiavau. Ji į bučinį atsakė ir įvėlė savo rankas į mano plaukus.
-Anna aš tave myliu.
-Aš irgi tave myliu.
-Ir aš labai atsiprašau.
-Tu mane labai sužeidei.
-Aš labai labai atsiprašau.-ji apsikabino mane.
-Atleisiu su viena sąlyga.
NETURIU KĄ PASAKYT.
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.