**Zayn**
Kai važiavome namo pas mane nes Anna sakė ,kad nenori viena gyventi , ji užmigo.
Kai išlipau iš mašinos paėmiau Anną ant rankų ir atrakinęs duris nunešiau ją į savo kambarį ir paguldžiau ant lovos. Jau norėjau išeiti , bet ji nepaleido mano rankos. Atsiguliau šalia jos ir žiūrėjau į jos veidą. Ji tokia graži. Bet ji ne mano. Bet Ji jau ir ne Niall. Paglosčiau jos veidą ir ji kažką per miegus sumurmėjo ir stipriau suspaudė mano ranką.
Pramerkiau akis ir prieš save išvydau miegančią merginą kuri suvirpino mano širdį kai čia atsikraustė. Aš jaučiu jai jausmus kurių nejaučiau nei vienai merginai po Monicos. Aš pasielgiau žiauriai. Tai neatleistina , bet aš neleisiu ,kad taip atsitiktų su Anna. Priliečiau jos kaklą ir su pirštu pradėjau braižyti nematomas figūras. Kruptelėjau kai mergina sukikeno.
-Labas.
-Labas meile.
Ji nusišypsojo. Pradėjau keltis ,bet mergina mane sulaikė ir paklausė:
-Kur eini ?
-Einu padaryt valgyt.-nusišypsojau jai.
-Palauk.
Ji atsistojo ant lovos ir priėjusi prie manęs užšoko ant nugaros. Pradėjau eiti link virtuvės.
Ji nušoko ir nuėjusi į virtuvę atsidarė šaldytuvą.
-Ką darysim valgyt ?-paklausiau.
-Na , nežinau. Per didelis pasirinkimas.-ji nusijuokė.
-Tada gaminam makaronų su sūriu.
-wohoo.-sukrykštė mergina.
**Anna**
Kai maistas buvo gatavas aš įdėjau mums abiems makaronų ir atsisėdau šalia Zayn.
Įsidėjau pirmą kąsnį ir pastebėjau , kad jis į mane spokso.
-Ko žiūrai ?
-Žiūrau ar neapsinuodinsi.
-Nah. Skanu. Valgyk.-nusijuokiau.
Kai suvalgėm aš suploviau lėkštes ir atsisėdau prie Zayn ant sofos.
-Ačiū.-tariau jam.
-Už ką ?
-Už viską. Už tai , kad išgelbėjai. Už tai , kad buvai su manim ligoninėje , kad leidai man su tavimi gyventi. Kaip galėčiau tau atsilygint ?
Jis pažvelgė į mane ir nusišypsojo.
-Galbūt taip.-tai taręs jis sujungė mūsų lūpas.
Jis užgulė mane ir nurengė bliuską ir nuėmė liemenuką. Jis suėmė mano krūtį ir su dantimis nestipriai sukando. Išleidau aimaną. Buvau viso to pasiilgus.
Kai buvome nuogi Zayn užsidėjo prezervatyvą ir dar truputį paerzinęs įėjo į mane. Suleidau nagus į Zayn nugarą. Jis pradėjo judėti. Tai yra maloniausias dalykas pasaulyje. Aimanavau palei Zayn ausį.
Kai nusibodo būti po apačia apverčiau mus ir buvau ant viršaus. Pradėjau šokinėti kaip raitelė. Kai Zayn suėmė mano krūtis rankomis išleidau urzgimą. Greitinau tempą ,kaip ir dėjonių skaičių. Kai pavargau šokinėti pradėjau klubus sukti ratu. Zayn garsiai suaimanavo.
Aimanos veržėsi iš mūsų lūpų. Po kelių sekundžių Zayn apvertė mus ir pradėjo judėti giliau. Suklykiau iš malonumo. Jis pagreitino tempą ir mes abu pabaigėm.
**Zayn**
Kai apsirengėm vėl susėdom žiūrėti filmo. Anna atsiduso.
-Kas yra ?
-Jaučiuosi kaip kekšė.
-Kodėl ?
-Už paslaugas atsilyginu seksu.
-Tu ne kekšė Anna.
-Ačiū ,kad nepalikai manęs kaip kiti.
-Nėr už ką.-šyptelėjau jai.
Apsikabinau ją ir paguldžiau šalia savęs.
-Kodėl jie mane paliko ?-tyliau sušnabždėjo ji.
-Colton'as pripasakojo jiems nebūtų dalykų. Aš manau , kad jei jie būtų tikri draugai jie netikėtų ,kažkiokio žmogaus paistalionėmis.
-Taip tu teisus. Jie neverti būti mano draugais.
**Rytas**
Atsikėliau nuo tuštumos jausmo. Atsimerkiau ir šalia savęs nemačiau Annos.
Apsirengiau ir nusileidau į apačią. Ten Anna su kažkuo šnekėjosi.
Įžengiau į virtuvę ir pamačiau Doniya kalbančia su Anna.
-Labas rytas. Kaip matau jau susipažinot.-šyptelėjau merginoms.
-Tavo mergina labai faina.
Mačiau , kad Anna nurausta.
-Mes ne pora.-Anna pasakė.
Norėčiau , kad būtų kitaip.
-Oh tikrai ?-nepatikėjusi paklausė Doniya.
-Kas valgyt ?-nutraukiau šią temą.
-Kiaušinienė.
Kai pavalgėmė Doniya išvažiavo.Kaip supratau tai ji buvo atvažiavusi pasiimti kažkokios dėžės kurią paliko.
-Anna ?
-Hm ?
-Ar norėsi kai kur nuvažiuoti su manimi ?
-Žinoma , kur ?
-Paslaptis. 20 h būk apsirengusi gražiai , bet patogiai.
-Oką veiksime iki tol ?
-Na.-nusišypsojai jai iškrypėliška šypsena.-galim eiti išsimaudyti.
Ji paėmė mano ranką ir pradėjo vestis į viršų.
Kai buvome vonioje Anna nusimetė savo drabužius ir įlipo į dušą. Prie jos prisijungiau ir aš. Ji paleido vandenį ir užtepė dušo želės ant kempinės ir pradėjo trinti mano kūną. Pradėjo nuo pilvo ir leidosi žemyn link draugužio. Ji suėmė jį su kempine ir pradėjo judinti rankas.Buvo taip gera. Užverčiau galvą ir suaimanavau. Ji atsiklaupė ir nuplovusi putas suėmė mano draugužį lūpomis ir pradėjo laižyti galiuką. Aimanavau.
-Anna kaip gera.
Ji pradėjo judinti galvą. Pradėjau dar dažniau aimanuot. Staiga ji su dantimis sukando silpnai galiuką. Aš suaimavau. Šis veiksmas verčia mane būti dvigubai arčiau pabaigos. Ji dar kelis kartus pakartojo tą veiksmą ir su garsia aimana aš pabaigiau. Ji atsistojo ir nurijo. Dar kartą užpylė dušo želės ir atsuko savo nugarą.
-Nagi , nutrink ir mane.
Aš pradėjau švelniai sukti ratus ant jos nugaros.
ATSIPRAŠAU UŽ KLAIDAS.
LABAI NORIU KAD PASAKYTUMĖT KAS BLOGAI ŠITOJ IŠTORIJOJ(jei kažkas blogai)
MYLIU.
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.