**Niall**
Kai Anna pasakė ,kad nori būti daugiau nei draigai su privalumais aš iš kart pasiūliau jai draugauti. Ir žinoma ji sutiko. Man ji nuo pat pirmo susitikimo patiko. Ji gera , bet nw per daug. Ji patyrusi. Man patinka ,kad ji turi tokią didelę įtaką man. Jos kūnas... neturiu žodžių. Manau aš ją myliu.
Mergina mane apsikabino taip atitraukdama nuo minčių.
-Apie ką mąstai ? - paklausė ji atsjsėsdama šalia manęs matematikos pamokoje.
-Apie tave.-ji nuraudo. Dieve pats gražiausias vaizdas.
-O ką apie mane ?-nusišypsojusi paklausė.
-Kokia tu nuostabi ir t.t.
-Horan nemeilikauk man.-nusijuokė ji.
-Panele Smoth prašau manęs klausyti o ne meilikauti Niall'ui.
-O kas jei ne ? -mergina atsikirto.
-Anna baik.-sušnabždėjau.
-Tu darai ponaičiuo Horan blogą įtaką ir aš tave galiu išsiūst pas direktorių.
-Aš tada pati išeisiu.-nusijuokė mergina.
Susirinkusi daiktus ji išėjo ir prie durų stabtelėjusi nusiuntė man oro bučinį ir aš jai nusišypsojau.
Vidurį pamokos šalia manęs atsisėdo Calum.
-Kas jus sieja su Anna ?-susidomėjęs paklausė Calum.
-Na ji mano mergina.-nusišypsojęs tariau.
-Oho vyruti tu nesnaudi.
-Na kur čia snausi kai tokia mergina prieš nosį. Reikia dėl jos kovoti. Na va ir aš ją išsikovojau.-pasididžiuodamas pasakiau.
-Pasisekė tau Horan. Nepaleisk jos.-pasakė Cal.
-Tikrai nepaleisiu.-patikinau jam.
Tada pradėjau klausytis mokytojos.
Kai nuskambėjo skambutis susidėjęs daiktus išėjau iš klasės ir apsidairiau. Prie palangės stovėjo Anna ir kažkam rašė telefonu. Ji buvo pikta.
-Ei mažute kas yra ?
-Tas šūdžius..-pakėlė akis į mane ir nusišypsojo- o Niall čia tu.
-Kas yra ?
-Nieko , Niall , dabar nieko. Kai tu šalia man nieko nėra.
-Klausyk Anna gal norėsi į vakarėlį šiandien vakare ?
-Žinoma senai buvau.
Ji užlipo ant palangės.
-Ką tu darai ?-nusijuokiau.
-Užsisuk.
Padariau kaip ji liepė ir ji užšoko ant manęs.
-Nunešk mane į valgyklą meile.-sušnibždėjo mergina.
Kai buvome valgykloj Anna nušoko nuo manęs su dideliu garsu. Dauguma žmonių buvusių valgykloj atsisuko į mus. Aš nuraudau.
-Sorrex žmonės. Dramblys nusileido. Dabar valgykit toliau pasirodymas baigėsi.-ji suplojo delnais ir beveik visi užsisuko.
-Nagi Horan einam pavalgyt nusipirkt.
Kai išgirdau žodį "pavalgyti" galima sakyt nušokavau iki maisto temdamasis ir Anną kartu. Ji garsiai juokėsi iš mano šito mano poelgio.
-Aš isbadėjąs ką padarysi.-nuzijuokiau ir aš.
Kai priėjom prie pardavėjų Anna užsisakė picos ir arbatos o aš bulvyčių , picos ,kolos ir bananą.
Prisėdom prie Calum , Mijos ir vaikinukų prie kurių nebuvo Zayn.
-Oho Niall koks išbadėjęs. Ar šiandien nepasisotinai ? -paklausė Louis.
Anna pažvelgė į mane o aš į ja ir abu nuraudom.
-Ūūū vyruti.-nusijuokė Harry.
-Tylėkit durniai.-nusijuokė Anna ir užsidengė rankom veidą.
-Tai yra natūralus procesas. Visi žmonės tai daro ,bet reikia saugotis nes gali-pradėjo pasakot Louis , bet aš jį nutraukiau:
-Mes nesilylėjom Louis.
-Tai ką tada darėt ? -susidomėjęs paklausė Harry.
-Ne jūsų reikalas iškrypėliai.-nusižvengė Anna.
-Nesikabinėkit prie vaikų.-pasakė Mia ir nusijuokė.
**Zayn**
Smogiau tam vaikinui ir išėjau iš toleto palikęs jį ten. Tas šūdžius lindo prie Waliya per prievartą. Ir turėjau jam parodyt jo vietą. Ji mano sesutė ir aš ją ginsiu bet kokia kaina.
Nuėjau į valgyklą ir apsidairiau. Prie lango sėdėjo visi. Tarp Louis ir Liam sėdėjo Niall ir Anna. O dieve kaip mane nervina kai matau ją prie jo. Jis mano draugas ,bet aš nenoriu jų kartu matyt. Bet tikriausiai iškęsiu. Priėjau prie jų ir atsisėdau į kėdę šalia Mijos.
-Eisit į vakarėlį šiandien ?
-Taip.-visi sutiko eit.
-Pas ką jis bus ?
-Pas Cameroną.-pasakė Anna.
-Pas tą šūdžių ? Ji nevykėlis.-nusijuokiau aš.
Visi atsisuko į mane.
-Koks skirtumas. Tu irgi nevykėlis.-pasakė Anna.
-Ką pasakei ?-atsistojau prie jos.
o ji pradėjo valgyti.
-Blemba Malik išsivalyk ausis jei jau negirdi.
-Nesupratau.
-BLEMBA MALIL IŠSIVALYK AUSIS POVELNIŲ.-surėkė Ji.
Visi nusijuokė. Aš spyriau į kėdę kurioje niekas nesėdėjo ir išėjau.
**Anna**
Manau per daug išsišokau dabar. Nereikėjo man to daryt. Jis atrodė toks įpykęs ,kad net pagalvojau ,kad jis gali kažką sužeisti.
-Einu kaiką ištaisyti.
Tai pasakius nubėgau paskui Zayn. Jis buvo gana toli nuo manęs tad teko bėgt. Kai jį pasivijau atsiprašiau ,kad taip pasielgiau.Atrodė , kad jis jau biškį atsileido.
-Blemba iš manęs bėgikė tai kaip iš tavęs etikos (tikybos) mokytojas.-nusijuokiau iš savo palyginimo kaip ir Zayn.
-Kodėl tu visada toks piktas ?
- na aš nebuvau toks piktas iki tol kol neatsirado viena mergina kuri viską sujaukė , aš noriu ją gauti,bet ji manęs nenori ir tai mane verčia būti piktu.
-Zayn Zayn.- tariau.
-Merginos ne daiktai. Kodėl dauguma vaikinų to nesupranta ?
žiauriai skauda galvą tad labai tingėjau rašyt labai ilgą dalį tad bus ok ir tokia. Žodžiu šita istorija bus labai klaidinga. Kitoj dalį bus veiksmas. Zayn bus labai blogas kitoj dalį :D ačių už nuomones noriu dar nuomonių :DDD
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.