20 dalis

663 30 5
                                    

**Po savaitės**
Esu velniškai laiminga. Šoku su visais ,bet jaučiuosi daug laimingesnė už juos. Tai tikriausiai dėl ekstazės.
Visi sako susidėjai ne su ta kompanija ,bet koks jiems skirtumas su kokia kompanija susidėjau? Na niekas taip nesako ,bet retkarčiais į telefoną ar į pašto dėžutę ateina pranešimai apie tai kokie blogi yra mano nauji draugai. Na Jaden'as ir Calum yra mano geriausi draugai. Zayn yra mano vaikinas. Viskas tobula. Bet kai grįžti į realybę viskas tampa nuobodu. Todėl ir vartoju ekstazę ,kad atitrūkčiau nuo visos rutinos , piktų žmonių. Jei ne każkoks vaikis nežinočiau kas tai per dalykas ir tikriausiai tik daug gerčiau1 ,bet taip man patinka labiau.
-Labas mažute.-kažkas sušnibždėjo į ausį.
Atsisukau ir pamačiau Zayn.
-Labas.
Užsisukau ir pradėjau trintis į Zayn. Jis apsikabino mane iš už nugaros ir tyliai suaimanavo.
-Žinai ,kad mes dabar galime vażiuoti namo ir nuveikti kaiką daug įdomesnio.
-Tai ko mes laukiam ?-nusijuokė Zayn.
Eidama išsitraukiau dar vieną tabletą ir įsidėjusi į burną vieną padaviau Zayn.
Kai išėjome iš klubo Zayn iškvietė taksi ir mes susėdom ir pasakiusi adresą atsirėmiau į sėdynę. Dabar pagalvojau ar man būtų taip linksma su buvusiais draugais ? Pasamonė sako ne.
Kažkas paėmė mane ant rankų ir pradėjo nešti. Kai buvome name jis mane paguldė ant lovos kambaryje ir nusirengė. Atsimerkiau. Buvau mūsų su Zayn kambaryje.
Jis mane nurengė ir atsigulė šalia.
-Žinai kai pasibaigia poveikis nebesinori nieko.
-Tai šalutinis poveikis. Absistencija.(susilaikymas nuo sekso , alkoholio , narkotikų)
-Manau reikia pakeisti pardavėję.-nusijuokė Zayn.
-Stebuklingi grybai.-tai tarusi pašokau ant kojų.
Atsidariau stalčių ir pasikuitusi radau maišiuką su grybais.
-Juos davė nes buvau gera klientė.
Abu atsisėdome ir pradėjome juos valgyti. Na tai yra kaip išvirti grybai.
Kai suvalgėme pusė maišiuko užlipome ant stogo ir atsigulę stebėjome žvaigždes.
"-Labas Anna.-sušnibždėjo kažkokia mergina.
Akyse mačiau tik ružavą rūką ir daugiau nieko nors merginos balsą girdėjau netoli.
-Kur tu ?
-Aš čia. Prašau surask mane.-mergina maldavo manęs.
-Bet aš nežinau kur tu.
-Skrisk.
Nesupratau kaip bet mano rankos pačios pradėjo judėti ir aš pakilau nuo žemės ir pradėjau skristi."
-Anna.-Zayn ranka ant mano peties privertė mane atsimerkti.
Stovėjau ant stogo krašto. Tikriausiai norėjau skristi.
-Zayn aš skridau.
-Mano kelionė pasibaigė anksčiau.
-Kur tu buvai ?
-Buvau ežero viduryje ir stovėjau ant vandens.
-Anna tu manęs nesuradai.-surėkė ta mergina.
-Zayn ar tu girdi tai ?
-Ką ?-paklausė Zayn.
-Aš jos nesuradau.
Kažkas pradėjo klykti. lyg būtų skerdžiamas. Tikriausiai tai buvo ta mergina.
-Zayn aš jos nesuradau. Ji mirė.-aš pradėjau verkti.
-Anna manau mums reikia pertraukos.
Jis padavė man ranką mes įlipome į mūsų kambarį.
**Zayn**
Paguldžiau Anną ir užklojau. Atsidariau tą stalčių kur buvo grybukai ir paėmęs juos išmečiau į toletą ir nuleidau vandenį.
Tai tikrai puikus dalykas. Mes tampame linksmesni ,bet ji vos nenušoko nuo stogo ir dar tos haliucinacijos ir pašaliniai padariniai tikrai gąsdina. Nenoriu jos prarasti per narkotikus. Iš vis nenoriu jos prarasti.
Nuėjau ir atsiguliau šalia Annos. Jis prisiglaudė arčiau manęs ir aš ją apsikabinau.
**Rytas**
-Atleisk atleisk.-Anna šnibždėjo prisiglaudusi prie manęs.
Atsimerkiau ir pamačiau kad Anna miega. Tikriausiai kažką sapnuoja. Stebėjau ją ,bet ji sukrutėjo ir pradėjo verkti.
-Anna Anna atsikelk.-pradėjau ją krutinti.
Ji atsimerkė ir apsikabino mane.
-Dieve Zayn dabar ji mane persekios ?
-Ne meile, ji tavęs nepersekios.-nusišypsojau jai.
Ji per daug jautri.
-Zayn ką šiandien veiksim ?
-Reikės nuvažiuot į sandėlius.
-Kada ?
-Už valandos.
-Tai einam pavalgysim.
Ji pradėjo temtis mane į apačią. Neesmė ,kad buvau tik su apatiniais o ji su liemenuku ir apatiniais.
-Padaryk blynų.-pasižiūrėjo tom savo akytėm.
-Gerai gerai.-nusijuokiau.
Kai pavalgėm Zayn apsirengė ir išvažiavo. Aš užsidėjau Zayn maikę ir atsisėdau ant sofos žiūrėti filmukų.
STaiga suskambo skambutis ir aš atmerkiau akis. Buvau užmigus. Nuėjay prie durų ir jas atidariau. Už jų stovėjo Calum.
-Labas.
-Labas o tu neturėtum būti sandėliuose ?
-Ne ,man nereikėjo.
-Užeik.
Jis įėjo ir pasiėmė iš virtuvės alaus. Nuėjau į svetainę ir ruošiausi sėstis kai išgirdau dar vieną skambutį. Už durų stovėjo Mia.
-Kažko reikia ?-paklausiau jos.
-Aš noriu atsiprašyti. Bet ir tu negražiai pasielgiai nieko nesakydama.
-Aš buvau pagrobta. Vienintelis kuriam rūpėjo buvo Zayn.
-Ir Calum.-iš virtuvės pasakė Calum.
-Calum ir tu su jais ?-suspigo Mia.
-Aš su jumis buvau tik tada kada netikėjot nepažįstamais žmonemis kalbančiais apie Anną.
-Calum.-ji pradėjo verkti.
-Klausyk ašarom manęs nepaveiksi tad jau gali eiti. Neatleisiu nei vienam iš jūsų.
-Bet Anna.-užtrenkiau duris prieš jos nosį.
Nuėjau į virtuvę ir atsisėdau prie Calum.
-Nevykėliai.
-Agą.
Nusijuokėm.
**Zayn**
Atvykau į sandèlį ir įėjau į vidų. Pasisveikinau su apsauginiais ir įėjau į salę kur sėdėjo visi mano vyrai.
-Sveikas Malik.-pasisveikino Frank'as.
-Kur jis ?
-Jis tavo kabinete.
-Ko jam reikia ?
-Nežinau. Jis nesakė.
Atsidusau ir nuėjau į savo kabinetą. Prieš stalą sėdėjo Pablo. Mažas kalės vaikas.
-Ko nori ?
-O Malik. Malonu tave matyti.-išsiviepė žmogus kuris išdavė mano šeimą.
-Netemk gumos. Sakyk ko čia atėjai ?
- Turiu kaiką apie tavo mergaitę.
-Apie mano Anną ?
-Na ji nelabai tavo.
Jis iš kišenės jis išsitraukė nuotrauką. Dabar norėjau kažką nužudyti.
KRC BB SAVO VYTO D ANT JŪSŲ RAŠAU DĖL NIGHT WOLF.

Bad Kids(Baigta)Where stories live. Discover now