9 dalis

847 46 6
                                    

**Anna**
Man labai skauda galvą. Kažkas man spaudŽia pilvą. Burnoj kažkoks lipnus skystis. Kai atmerkiau akis man pasidarė taip bloga ,kad nubėgau į toletą išsivemti. Su vandeniu praskalavau burną ,bet vistiek buvo tas pats bjaurus skonis. Kai išėjau iš vonios pamačiau ,kad lovoj guli Zayn.
O dieve ką aš padariau. Akyse pradėjo kauptis ašaros.
Susirinkau drabužius ir apsirengusi išbėgau iš to namo.
Vos vilkdama kojas ėjau namo. Verkiau. Daug. Kodėl aš taip pasielgiau ? Staiga pradėjo lyti. Lietus aiškiai atspindėjo mano nuotaiką. Kai buvau prie namų pamačiau ,kad mano abu tėvai namie.
-Sveiki.-įėjusi į namus pasisveikinau.
-Labas Anna , kur buvai ?-paklausė tėvas.
-Buvau vakarėlyje.
-O kodėl tu verki ? Nejau pagirios tokios baisios ? -bandė pajuokaut tėvas.
Akyse susikaupė ašaros.
-Jūs net neįsivaizduojat kokios blogos.
Greitai užbėgau į savo kambarį ir nusimetusi visus drabuŽius nuėjau pagulėt į vonią. Kai vonia prisipildė vandens aš įlipau. Šalia pasidėjau telefoną. Užmerkus akis pradėjau verkti ir kaltinti save dėl to ką padariau. Gulėjau ir verkiau iki tol kol nesuskambo telefonas. Skambino Niall :
-Labas Anna.
-Niall aš labai atsiprašau aš lab
-Ne Anna nereikia. Aš tik noriu padėkot ,kad suteikei man kelias dienas linksmo gyvenimo. Ačiū už viską. Bet aš nenoriu būti antras varijantas. Iki Anna. Linkiu gero gyvenimo be manęs.
-Ne , Niall pala-Jis padėjo ragelį.
Viskas dužo. Sugriuvo viskas ką turėjau. Nors ir turėjau taip trumpai vistiek.
Panėriau po vandeniu ir pradėjau rėkti. Kai pradėjo trūkti oro tada tik išnėriau.
<...>apsisausinau kūną rankšluosčiu ir nulipau laiptais į apačią. Apačioj prie stalo sėdėjo mama ir kažkam rasė telefonu. Atsidariau šaldytuvą ir pasidariau sumuštinį. Atsikandau pirmą kasnį ir viskas dingo. Aptemo.
**po kelių h**
Atsikėliau nuo įkyraus pypsėjimo. Atmerkiau akis ir mane pasitiko baltos sienos. Iš kart supratau , kad esu ligoninėj. Man labai skaudėjo galvą. Į palatą įėjo mano tėvai ir daktaras.
-Panele Smoth jus ištyrus jūsų organizme atradome narkotinių medžiagų.
-Anna mes esame tavimi labai nusivylę.
-Bet aš niekada nevartojau narkotikų. Aš net niekada jų nepirkau.
-Gali būti ,kad kažkas ją apsvaigino.-bandė mans gynti daktaras.
Tada aš susivokiau. Tai buvo Zayn darbas.
-Aš atsimenu kai šokau ir kažkas mane palietė o toliau balta. Nieko nėra. Neatsimenu. Be to išgėriau tik 2 stikliukus.
-Na , aš nežinau kas nutiko , bet rytoj jau galėsit važiuoti namo nes dar reikia sulašint lašelinė ,kad iš jūsų organizmo pasišalintų narkotinės medžiagos.
Po kelių minučių atėjo seselės ir prijungė lašelinę ir išėjo.
Užmerkiau akis ir pasinėriau į miegą.
Kai atmerkiau akis už lango buvo tamsu. Kažkas pasibeldė ir įėjo. Tai buvo Zayn. Aš jo išsigandau.
-Labas meile.-sušnibždėjo jis.
-K ko tu no nori ?
-Noriu tavęs.
Jis priėjo prie manęs ir pradėjo bučiuoti. Aš nejudinau lūpų. Jis atsitraukė ir trenkė man. Pradėjau verkti.
NETEISKIT DĖL ŠITOS NESĄMONĖS :D MAN NEGERA ŠIANDIEN. BĖJA NORIU NUOMONIŲ :)

Bad Kids(Baigta)Where stories live. Discover now