**Anna**
Pažvelgiau į laikrodį. Buvo 1 valanda nakties. Tikrai nebeužmigsiu. Lėtai atsikėliau iš lovos ir nuėjau prie lango. Lauke buvo tamsu , tylu ir nevaikščiojo nei vienas žmogus. Šyptelėjau. Atsidariau langą ir įkvėpiau oro.
-Anna.-Tylus balsas prižadino mane.
Gulėjau ant grindų prie lango.
Apsidairiau. Kambaryje buvau viena.
-Anna atleisk man.-Tai buvo Zayn balsas iš kitos pusės.
Priėjau prie durų ir pridėjau ausį. Nenorėjau jo dar įsileisti.
-Tu mane sužeidei.-Aš sušnibždėjau.
-Aš labai atsiprašau.
-Tu sakei pabandysi.
-Man neišeina.
-O aš netekau vilties.-Aš atsidusau.
Kelias minutes mes nepratarėm vienas kitam nė žodžio.
-Myliu tave Anna.-Po pertraukos pasakė Zayn.
Negalėjau nenusišypsot.
-Jei tu dabar šypsaisi prašau įleisk mane. Aš nieko tau nedarysiu.
Aš truputį sudvėjojau ,bet atrakinau duris ir šiek tiek atsitraukiau.
Jis įėjo ir nusišypsojo man. Rankoje jis laikė tepalą.
-Mažute atsigulk ant pilvo. Patepsiu žaizdas.
Aš padariau kaip man liepė ir pajaučiau kaip jis atsisėda man ant kojų ir numauna apatininius.
Jis paliko kelis šlapius bučinius ir lėtai uždėjo savo ranką ant mano užpakalio ir pradėjo jį trinti. Vis dar velniškai skaudėjo. Išleidau skausmo aimaną.
-Aš labai atsiprašau.
Kai jis nulipo nuo manęs atsigulė šalia. Aš pasisukau ,kad būčiau šonu į jį. Jo rudos akys žvelgė į mane.
-Anna tu nežinai kaip aš apgailestauju.
Aš pasilenkiau ir pabučiavau jį.
-Kiek valandų ?
-9.20.
-O dieve mes vėluojam.-jis pradėjo panikuoti.
-Na vistiek jau egzaminai pabaigti ,galim šiandien neiti.
Jis nusišypsojo ir apsikabino mane.
**Kita diena**
-Sveikas Calum.-nusišypsojau jam.
-Kokia tau pamoka ?
-Matematika tau ?
-Istorija.-Jis atsiduso.
-Gerai aš einu.-Apsikabinau jį ir išėjau.
Zayn nemačiau nuo tada kai atvažiavom į mokyklą. Tai keista.
Atsisėdau į suolą ir pradėjau laukti skambučio. Dar truputį skaudėjo.
Į klasę po skambučio įžengė gražus , jaunas vaikinas.
-Sveiki ponia Mcbumber susirgo ir žinau ką jūs manot-ta sena tarka galėjo mūsų nekankint likusias dienas ir paleist ,bet ji nenorėjo tad dabar aš truputį jus pamokinsiu. Bėje aš Luke Hemmings.
Tos kekšės pradėjo kikenti. O dieve. Tuoj vemsiu.
-dabar net nesiruošiu jūsų visų vardų įsiminti tad galite paklausti kelių klausimų ir tęsime pamoką.
-Ar jūs laisvas ?
Jis atsikrenkštė ir pasakė:
-Dabar merginos neieškau.
-O vienkartinio nuotykio ?
-Panelės jum turėtų mokslai rūpėti o ne vienkartiniai nuotykiai.
Va čia tai žodžiai. Tos kalytės vistiek nesupranta.
Jis apžvelgė visą klasę ir jo akys sustojo ties manimi. Jis man nusišypsojo.Visa pamoka buvo keista. O keisčiausia yra tai ,kad jis liepė man pasilikt po pamokos. Aš juk nieko nepadariau. Tikiuosi.
Aš priėjau prie jo stalo o jis atsistojęs nuėjo prie durų ir jas užrakino. O dieve.
-Anna.
-Blemba iš kur žinai mano vardą ?
-Na aš tave stebėjau. Tave ir tavo vaikiną tiksliau.
-Ir ?
-Na ir tu man patikai.
-Ačiū ?
-Tavo santykiai su tavo vaikinu atšąlo tiesa ?
-Ne tavo reikalas.
Jis tik nusišypsojo ir prilietė mūsų lūpas.
-Ne. Ką jūs darot ?-Paklausiau atsitraukus.
-Aš tave mylėčiau. Ne taip kaip jis.-jis parodė pirštu į langą kur bučiavosi Zayn su Mia. Mia ?
Atsisukau į mokytoją ir prisitraukiau jį bučiniui. Jis užkėlė mane ant suolo ir pakėlė mano sijoną , bei numovė apatinius. Aš atsegiau jo kelnes ir numoviau jas kartu su apatiniais.
Suėmiau jo draugužį į rankas ir pradėjau judinti. Jis išleido duslią aimaną. Jis nutraukė mano darbą ir pasilenkęs iš kelnių kišenės išsitraukė prezervaryvą.
Jis lėtai įėjo į mane atsidusdamas. Jis judėjo lėtai bet giliai. Tas jausmas buvo toks geras. Aš suaimanavau.
Apsikabinau jo kaklą kai jis pakėlė mane ,bei pradėjo judėti. Garsiai suaimanavau. Tai buvo nauja poza. Ir naujas jausmas. Būčiau suklykus iš malonumo nes jis pajudėjo ,bet pabučiavau jį ,kad niekas neišgirstų.
Jis pradėjo greitėti. Mes aimanavome vienas kitam į lūpas. Buvo tobula. Taip nesijaučiau nei su Niall nei su Zayn. Jis paguldė mane ant stalo ir dar kartą įėjo. Giliai. Suaimanavau. Jis pradėjo greitinti. Jaučiau kad artėja kulminacija ir man ir jam tad jis pradėjo dar greičiau judėti. Jis paskutinį kartą įėjo ir su garsia aimanava pabaigėm.
Aš užsimoviau apatinius ir atsisėdau ant stalo.
-Už tai tau grėstų kalėjimas.
-Žinau. Man patinka iššūkiai.
-Maniau jūs neieškote merginos.
-Na mano nuomomė pasikeitė pamačius tave.
Jis nusišypsojo ir priėjęs karštai pabučiavo.
-Kas tu toks iš tikrūjų ?
-Na aš esu blogas. Tik tiek kolkas galiu pasakyti.
-Kada sužinosiu kažką daugiau ?
-Tada kada tu paliksi savo vaikiną.
-Aš...Nežinau...Bijau.-Sumurmėjau.
-Aš tave apsaugosiu.Beto turi priežastį jį palikti nes jis tave muša.
-Bet kas jei jis vėl man kažką padarys ?
-Visada galėsi man paskambinti aš atvažiuosiu hhm...susitvarkyti su juo.
-Jūs priešai ?
-Taip. Labai dideli.
-Nesistebiu. Jis jų turi daug.
**Zayn**
Ji dar kelis kartus aplaižė mano penį ir aš pabaigiau.
-Kada susitiksime ?
-Mia ko tu tikiesi iš manęs ?
-Meilės ?
Nusijuokiau.
-Ne , to iš manęs negausi.
-Tu myli Anną ?
-Tai ne tavo reikalas.
Iš tikrūjų nežinau ką jaučiau Annai. Viskas pasikeitė kai Mia mane pabučiavo.
Išėjau iš sandėliuko palikęs ten Mią.
Šalia sandėliuko durų stovėjo Calum. Šūdas. Jis priėjo arčiau ir trenkė man iš kumščio į veidą. Aš tai pat nesnaudżiau ir trenkiau jam ,bet jis spėjo apsiginti. O jis nieko nelaukdamas stipriai trenkė man. Vėl. Aš kritau. Jis atsisėdo ant manęs ir užlaužęs rankas pradėjo trankyti mano veidą. Gintis negalėjau. Po velniais.
Pastebėjau ,kad Anna apsikabina Calum ir kažką pasako jam ir jis atsitraukė nuo manęs apspjaudamas mane. Nesiseka.
Nuėjau į toletą ir nusiploviau nuo veido kraują. Jis praskėlė man lūpą.
Atėjau į matematikos kabinetą po skambučio tad visų žvilgsniai smigo į mane. Tai pat ir naujojo mokytojo ir seno mano priešo kuris keistai į mane žiūrėjo ir šypsojosi. Kas jam negerai ?
Atsisėdau šalia Mijos. Ji į mane nepažvelgė. Nejaugi aš ją įskaudinau ?
Staiga prisiminiau kad ji su Louis. Eina nx. Jei jis sužinos man bus blogai.
Kai nuskambėjo skambutis aš pasilikau kabinete ir kai išėjo paskutinis žmogus aš priėjau prie jo ir prirėmiau jį prie sienos.
-Ko tu gryžai Luke ?
-Aš grįžau keršyti.
-Ir kaip tu tai padarysi ?
-Aš čia jau mėnesį ir žinau tavo silpnąją vietą.
-Oh tikrai ?
-Taip. ir aš smogsiu stipriai su tavo silpnąja vieta.
Jis pastūmė mane ir atsisėdo prie savo stalo. Supratau ,kad jis kalbėjo apie Anną. Bet kaip suprasti smogs su ja ?
Sėdėjau namuose ir laukiau Annos. Ji suknistai turėjo grįšti po pamokų.
Išgirdau rakinamų durų garsą tad atsistojau ir pradėjau eiti link durų. Anna ruošėsi lipti laiptais į viršų ,bet aš ją sustabdžiau.
-Kur buvai ?
-Su draugu.-ji sumurmėjo.
-Ah su draugu , kur eini ?
-Susidėti drabužių. Aš išsikraustau.
-Niekur tu neini.-Aš suėmiau ją už rankos ir patempiau į save.
-Oh tu tikrai tikiesi ,kad liksiu ?
-Taip.
Aš pradėjau ją temtis į savo kambarį ir paleidau kai stovėjome jame.
-Malik nustok su manimi elgtis lyg su lėle. Aš suknistas žmogus su jausmais.
-Tai lik su manimi.
-Negaliu.
-Kas neduoda ramybės ?
-Tu ir Anna. Aš pasakiau viską Louis.
-Tu kale padarei ką ?
Ji susigūžė o aš priėjęs prie jos pastūmiau ją o ji krito ant grindų ir suverkšleno.
-Paleisk mane prašau.
Jau norėjau trenkti jai ,bet viską sutrugdė į kambarį įsiveržęs Louis. jis trenkė man. Aš šiek tiek susvyravau ir atsitraukiau. Gal tikrai man reikia ją paleisti. Nieko nesakęs nuėjau į svečių kambarį ir pradėjau daužyti viską kas papuolė po rankomis.
**Anna**
-Tau viskas gerai ?
-Jo , buvau iškentusi ir baisesnius dalykus.
-Ačiū ,kad pasakei apie tai.
-Tai mano pareiga. Aš neišduodu draugų. Net ir buvusių.
-Anna ar tikrai negali atleisti. aš bent jau tikrai apgailestauju.
-Man tikrai nusibodo ant jūsų pykti. Atleidžiu.Tau.
-Ačiū.
Jis mane apsikabino. Tai buvo nejauki akimirka.
-Gerai. Gal galėtum mane nuvešti kai kur ?
-Żinoma.
Aš susidėjau daiktus ir nusileidau į apačią.
Padėjau raktus ant stalo ir pradėjau rašyti laiškelį
,,Žinau ,kad manęs nemylėjai ,bet bent tikiuosi ,kad su Mia nežaisi. Nors man šeip px. Daugiau man netrugdyk. Ai dar noriu perspėti ,kad saugotumeisi ir bijotum net savo geriausio draugo :)
Kažkada tave mylėjusi Anna."
Atsisėdau Louis mašinoj ir atsidusau.
-Dar nevažiuok. man reikia paskambinti.
Išsitraukiau telefoną ir surinkau Calum numerį.
-Labas tu namie ?
-Taip ,bet mano šeima ir Ashton'o atvažiavo turiu eiti iki Anna.
Velnias neturiu kur važiuoti. Luke. Aš galiu paskambinti jam.
-Sveikas čia Anna.
-Labas.
-Neturiu kur apsistot. Gal gali priimti ?
-Žinoma. Atsiųsiu adresą žinute.Kai sustojome aš išsižiojau. Arba jis tra labai turningas arba tada nežinau kas. Šitas namas buvo labai didelis. Turėjo ir baseiną.
-Anna mes čia atvažiavom ?
-Na hm nežinau.
Dairiausi ir ieškojau bent kokio ženklo kuris pasakytų ,kad čia gyvena Luke ,tačiau ilgai laukti nereikėjo ir iš namo išėjo patsai Luke.
-Anna tai Zayn priešas.
Aš atsisukau į jį ir nusišypsojau.
-Žinau. iki.
Išlipusi iš mašinos patraukiau link Luke.
-Labas.
-Ar dabar galiu tave vadinti mažute?-jis nusišypsojo.AČIŪ KAD SURINKOT 3 NUOMONES.
NORĖČIAU KAD IR ANT ŠITOS DALIES TIEK SURINKTUMĖT.
MYLIU.
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.