**Anna**
Kai Zayn grįžo nekalbėjo su manimi. Na jei jis taip tada aš nesiruošiu pūti su juo nežinioje. Reikia atsipalaiduoti. Nuėjau į miegamajį ir persirengiau į raudoną aptemptą suknelę ir apsiaviau aukštakulnius. Pasidažiau ir susigarbanojau plaukus.
Nusileidau laiptais ir patraukiau link durų.
-Kur susiruošei ?
-Pagyvent.
-O kas tave leido ?-Paklausė pasipiktinęs. Ponas man atsirado.
-O aš turiu atsiklausti ?-Taip pat pikta paklausiau.
-Šiuo metu tau gręsia didžiulis pavojus o tu ruošiesi eiti į vakarėlį ?
-Na tu man nebuvai užsiminęs net žodeliu apie kažkokį pavojų tai kaip aš galėjau žinoti ?
-Na tu neklausei.
Šitas susipykimas tikriausiai kvailiausiais iki šiol buvęs tarp mūsų.
-Tai aš turėjau kristi tau po kojom ir maldauti pasakyti kas man gręsia , ar kaip?Man biškį nedašunta.
Jis atsistojo ir priėjo prie manęs.
-Michael tavęs ieškos ,kad atsilygintų man.
-Gerai tada einu miegot.
Apėjau jį ir nuėjusi į mūsų kambarį nusirengiau ir apsirengiau šortukus ir bliuską bei atsiguliau į lovą.
Jau miegojau ,bet išgirdau kažkokius balsus tad pašokau iš lovos ir pasiėmusi iš bbž kur atsiradusį pagalį patraukiau link garsų šaltinio.
Lipdama laiptais pamačiau kaip kažkoks vyras traukia be sąmonęs gulintį Zayn.
-Ne.-Tyliai sušnabždėjau.
Nulipau laiptais ,bet apačioje jau nieko nebuvo.
Ašaros pradėjo nesuvaldomai riedėti žemyn skruostais.
Ant stalo pamačiau telefoną tad greitai pasiėmiau ir supratau kad čia Zayn telefonas.
Suvedżiau numerį ir pradėjau skambinti:
-Klausau.
-Calum Michael grįžo ir Zayn jį pagr...
Buvau nutraukta nes kažkas iš rankų išplėšė telefoną ir atsukęs į save trenkė man per galvą ir aš atsijungiau.**Po kelių h**
Atmerkiau akis ir po valio atsikėliau. Šalia manęs gulėjo Zayn. Jis kraujavo.
-Zayn ?-Pradėjau jį purtyti.-Meile pabusk.
Jis pramerkė akis ir nusišypsojo.
-Anna kaip džiugu čia tave matyti.
-Shhh.-Užtildžiau jį.
Jis buvo su megztiniu tad nuplėšiau skiautę ir apvyniojau aplink jo šoną kuris kraujavo.
-Tai aš dėl visko kaltas. Jei nebūtum susidėjusi su manimi viskas būtų gerai.
-Zayn , Zayn nesakyk taip. Aś dżiaugiuosi ,kad esu au tavimi. Aš tave myliu.-Pabučiavau jį.
-Aš tave tai pat myliu.
Už savęs išgirdau plojimus. Atsisukau į tą pusę o ten stovėjo vaikinas su daug tatuiruočių ir auskarų veide. Jo plaukai buvo juodos spalvos.
-Michael...-Suurzgė Zayn.
O tai tas žymusis Michael.
-Tavo mergaitė liežiuvį prarijo ?-Pašaipiai paklausė.
Aš ir toliau tylėjau. Iš tiesų tai man pasidarė juokinga ,bet valdžiausi iš paskutiniųjų ,kad nesusijuokčiau.
Jis priėjo arčiau ir trenkė.
Va tada pradėjau juoktis. pastebėjau Zayn ir Michael sutrikusius veidus.
-Tai viskas ? Tu mane pagrobei tai dabar tik muši ? Tai jau nuobodu.
-Aš tavęs nemušiu daugiau nes pajusi didesnį skausmą nei mušimo.
-Tu mane nužudysi ?-Vis dar prunkšdama paklausiau.
-Ne , aš tave apnuodysiu.
Tai pasakęs jis dūrė man į koją o kažkas sulaikė mano rankas ir kojas ,kad nejudėčiau.
Jaučiu kaip kūną suparalyžuoja ,bet staiga atleidžia ir pradeda kamuoti traukuliai. Jiems pasibaigus aš atsikvėpiau.
-Jei nori išgyventi turi gauti priešnuodžio kuris yra mano kambaryje.
Jis išėjo ir šalia manės prišliaužė Zayn. Nes jis negali vaikščiot.
-Zayn aš mirsiu.-Apsikabinau jį ir pradėjau verkti.
-Tu nemirsi. Negali mirti.
Staiga man taip suskaudo visą kūną ,kad skausmo net neina nusakyt. Pradėjau klykti.
Zayn mane apsikabino ,bet tai nepadėjo.
Prie skausmo dar prisidėjo traukuliai kurie tą skausmą padidino dvigubai.**Zayn**
Sėdėjau šalia skausmą kenčiančios Annos ir gailėjausi jos. Ir viskas dėl manęs. Girdėjau jos garsų kūkčiojimą ir graužiau save ,kad negaliu padėti numalšinti skausmo.
Nušliaužiau prie durų ir pabandżiau atsistoti. Su skausmu bet atsistojau. Palenkiau rankeną ir apsidżiaugiau nes kambarys buvo neužrakintas.
Grįżau prie Annos ir padavęs jai ranką liepiau sekti mane. Mes abu judėjome lėtai nes abu buvome sužeisti.
Išėję iš kambario apsidairėme. Kambario niekas nesaugojo tad mes patraukėme link tos pusės kuri labiausiai panašėjo į išėjimą.
Tyliai ėjom pasieniais ,bet kai pasukom prieš mūsų akis atsirado keletas užtaisytų ginklų.
Annai prasidėjo traukuliai ir ji krito ant grindų.
-Nuneškite ją į mano miegamajį.-Michael paliepė savo vyrui.
-O jį nuveskit į TĄ kambarį.
Jie paėmė mane už rankų ir pradėjo tempti , kai pasukom už kampo pamačiau daug durų ir pabandżiau įsidėmėti kur mane neša.
TAS kambarys buvo pilnas ginklų , lazdų ir kitų kankinimo priemonių.
Jie paguldė mane ant lovos , bei surišo o tada išėjo.
Ilgai laukti Michael nereikėjo . Jis atėjo su Monica.
Ji buvo su apatiniu trikotažu. Ji priėjo prie manęs ir užlipo. Pradėjo trintis į mane. Meluočiau jei pasakyčiau ,kad nebuvau susijaudinęs ,bet vien pagalvojus apie tai ,kad ji tai darė su Michael mane apima šleikštulys. Ji vis dar trynėsi į mane bei aimanavo.
-Aš nesuprantu ko tu sieki ? Tu manęs nebetrauki.
-Ką ?-Tūpa juodaplaukė.
-Tu.Manęs.Nebetrauki.
Ji pabučiavo mane ,bet aš į bučinį neatsakiau. Ji supyko ir trenkė man.
-Nagi mažute tikiu , kad moki daugiau.-Pasakė jai Michael.
Ji pasiėmė botagą didelį ir storą ir priėjo prie manęs.
Ji paliko kelis bučinius man ant krūtinės o tada užsimojusi trenkė manį koją.
Skausmą sumažino megztinis kuriuo buvo mane aprišusi Anna.
Bet Monica tikriausiai jo nepastebėjo , tad aš turiu ją įtikinti ,kad man skauda. Pradėjau rėkti tipo man skauda.
Ji dar kelis kartus trenkė ir atsitraukė.
Michael paėmė peilį ir priėjo prie manęs. Prapjovė drabužius ir įrėžė peilį į krūtinę. Suklykiau nesavu balsu.
Jis vedžiojo peiliu per mano krūtinę ir buvau įsitikinęs ,kad kaimynai , jei tokie yra , žino ,kad čia każkas žudoma. Rėkiau tikrai nesavu balsu. Žiauriai skaudėjo.Gailestingumo iš jo nesitikėjau , bet gavau iš Monicos. Ji apvyniojo mano pilvą kažkuo ir paliko mane surištą.
**Anna**
Atmerkiau akis ir supratau ,kad esu kažkieno miegamajame. Gulėjau minkštuose pataluose.
Į kambarį įėjo żmogus ir atnešė man pavalgyti ir atsigerti.
O jeo čia nuodai ?
Durne tu jau ir taip apnuodyta.
Vps każkokia debilė dar ir su savim kalbu.
Paėmiau šaukštą ir paragavau sriubos. Tai buvo paprasta kopūstų sriuba. Greitai suvalgiusi atsidusau. Buvau tokia alkana , tiesa sakant noriu dar ,bet reikia kentėti.
-Patiko sriuba ? Nori dar ?-Paklausė iš bb atsiradęs Michael. Čia gal blet juodoji magija ? Teleportuotis jau išmoko ?
-Taip , noriu dar.
Jis paėmė padėklą ir greitai atnešė dar vieną bliūdą sriubos.
Jis atsisėdo šalia manęs ir stebėjo kaip valgau.Ir vėl prasidėjo traukuliai , laužė visą kūną o skausmo sustabdyti negalėjau. Ir viskas pasibaigė tuo kad negaliu pajudėti.
-Žinai Monica nebesuteikia man to malonumo kurį suteikdavo iki atvykimo į šitą miestą. Tad pagalvojau , gal tu suteiksi man tą malonumą kurio man reikia ?
Aš norėjau kažką daryti kas sustabdytų jį , bet aš buvau suparalyžuota.
Jis išsiviepė ir atsisegė kelnes. Iš lėto movėsi jas ir aš turėjau žiūrėti ,nes užsimerkti negalėjau.
Jis užsidėjo prezervatyvą prieš tai pajuokaudamas ,kad nenori su manim vaikų.
Michael priėjo prie manęs ir atsigulęs tarp kojų greitai įėjo. Norėjau klykti iš skausmo. Bet viskas ką galėjau padaryti tau tik verkti
Jis judėjo manyje taip sukeldamas skausmą kuris nebuvo didesnis už dvasinį. Mane vėl išnaudoja. Mane vėl išnaudoja.
Jis nenustojo judėti o aš jau pripratau prie skausmo ,bet ašaros nenustojo bėgti vistiek.
Kai jis išėjo iš manęs aš vis dar negalėjau judėti ,tad jis aprengė mane. Šlykštėjausi kiekvienu jo prisilietimu ir norėjau numirti. Man buvo gėda. Didelė gėda. Gėda prieš Zayn. Gėda prieš visus kitus žmones
BB'IAI
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.