**Zayn**
Gulėjau savo lovoje. Vakar mane paleido. Kažkas sutrenkė man galvą su buteliu. Neatsimenu tik tos dienos. Visą kitą atsimenu gerai.
Galvojau ,gal man tikrai pasikeisti ? Gal pabandyti būti geru ?
Manau jei pabandysiu nieko blogo neatsitiks.
Atsikėliau iš lovos ir nusileidau į apačią. Apsiaviau batus ir išėjau iš namų.
Parduotuvėje išrinkau gražiausias rožes ir skaniausią šokolado dėžutę ir viską nupirkęs patraukiau link Annos namų. Tikiuosi o bukagalvio nėra su ja.
Paskambinau į duris ir šiektiek atsitraukiau.
Palaukiau kelias minutes kol Anna atvėrė duris.
-Labas Zayn.-Ji menkai nusišypsojo.
-Sveika Anna.
-Ką tu čia darai ?
-Am aš pagalvojau kad jei pasikeisiu tu būsi su manimi ?-Tai nuskambėjo labiau kaip klausimas nei kaip teiginys.
Ji nieko nesakė tik kramtė lūpą.
-taip ir žinojau kad iš to nieko gero neišeis.
Suurzgiau ir jau ruošiausi eiti ,bet Anna mane sulaikė. Atsisukau į ją o ji sujungė mūsų lūpas.
-Pasiilgau tavęs.-Sušnibždėjau jai į lūpas.
-Aš tavę tai pat.
Aš nusišypsojau.
**Anna**
Mes gulėjome ant sofos ,valgėme Zayn atneštą šokolado dėžutę ir žiūrėjom filmą.
Zayn atsisuko į mane ir nusišypsojo.
-Tu išsipurvinai.
Jis švelniai pabučiavo mane į lūpas.
Negalėjau nenusišypsot. Jis toks geras pasidarė.
-Pamirškim viską kas buvo blogo gerai ?
Vietoj atsakymo aš pabučiavau jį.
Jis apvertė mus ir dabar buvo viršuje. Jis pradėjo bučiuoti mano kaklą ir staiga sukando. Aiktelėjau. Šiek tiek skaudėjo.
Jis tęsė savo darbą ir nurenginėjo mane. Jis atsegė mano liemenuką ir viena ranka suėmė mano krūtį o su dantimis sukando kitą krūtį. Išriečiau nugarą iš malonumo.
-Z-zayn-Suaimanavau.
-Taip mažute ?
-Aš noriu tave pajusti savyje.
Zayn žaibo greičiu nusirengė ir užsidėjęs prezervatyvą lėtai įėjo į mane.
-Oh šūdas.-Suurzgė Zayn.
Jis pradėjo judėti o aš iš malonumo įsikibau į jo nugarą ir suleidau nagus.
-O d-dieve Z-Zy.
Jis pradėjo greičiau judėti ir aš nebevaldžiau savo aimanų. Kaip ir Zayn.
Jis pagilino judesius ir tai privertė mane suklykt iš malonumo.
-Mažute t-tu tokia gera.-Jis išaimanavo.
-Z-zayn aš t-tuoj.
-Aš irgi tuoj meile.
Dar kelis kartus Zayn sujudėjo manyje ir pajaučiau ,kad Zayn baigė kartu su manimi.
Jis pasitraukė nuo manęs ,bet išvirto iš sofos. Aš pradėjau juoktis.
-Ei.-Patempė lūpytes.-Man skauda.
-Ateik duosiu bučiuką.
Jis pasilenkė o aš jam pakštelėjau į lūpas.
Atsistojusi nuo grindų pasiėmiau savo apatinius ir Zayn bliuską.
-Man jos reiks.
-Šiandien ne. Plius nebūk apžorą.-Iškišau jam liežiuvį.-Kaip sekasi treniruotėse ?
-Gerai , ir oh šūdas kiek valandų ?
-15.30.
-Nuveši į sporto salę ?
-Taip žinoma.
Aš nusirengiau Zayn bliuską ir atidaviau ją jam.Apsirengiau sportiškai ir laukiau Zayn ,nes jis sakė ,kad kol man vyks treniruotė jis pasportuos.
Kai Zayn užvedė variklį mes pajudėjome sporto salės link.**Zayn**
Stipriai daužiau bokso kriaušę ir stebėjau apačioje Anną su jos treneriu. Jis laikė ją už liemens. Šūdas aš pavydžiu.
Turiu nežiūrėti į juos ,bet kai jis ją liečia tai neįmanoma. Żinau kad jis tik treniruoja ją ,bet vistiek.
Dar stipriau trenkiau į bokso kriaušę ir užsiżiūrėjęs į Anną gavau iš kriaušės į galvą. Neišlaikiau pusiausvyros ir kritau ant užpakalio.
Už savęs išgirdau merginos juoką.
Atsisukau ir pamačiau už manęs stovinčią kažkokią blondinę su išsivertusiais papais kuri akivaizdžiai čia yra tik dėl to kad suviliotų vaikiną.
-Labukas.-Ji pradėjo flirtuoti.
-Labas.-Kuo šalčiau atsakiau jai.
-Man patinka šalti vaikinai.
-Man patinka merginos su normalaus dydžio papais ir ne kekšės.
-Taip jis tave taip vadina. Matosi ,kad net neprigirdinti kekšė esi.-Suurzgė Anna kuri stovèjo už manęs.
-Nagi stokis man jau baigėsi treniruotę eime namo.
Aš atsistojau ir mea abu patraukėm link persirengimo kambarių.Kai susitvarkiau laukiau Annos prie durų o kai ji pasirodė mes tylėdami patraukėme link mašinos.
-Ar tu pavydėjai ?-Paklausiau jos kai atsisėdome į mašiną.
-Tavęs galiu paklausti to paties.
-Na taip aš pavydėjau. Negaliu žiūrėti kaip kažkas liečia tave.
-Ta kalė su tavimi flirtavo. Kaip aš galėjau nepavydėti ?-Ji nusijuokė.**Kita diena**
-Kas nutiko po velniais ?-Suurzgiau.
-Bose sugrįžo Michael ir grįžo su
-Su kuo ?-Pakèliau balsą.
-Su Monica.
-Ta kalė susidėjus su juo ?
-Taip.
Giliai įkvėpiau ir iškvėpiau. Buvau susinervavęs. Michael yra mano kitas priešas. Jis anksčiau pardavinėjo merginas čia kol aš jo neišvariau.
-Ir ko jis čia grįžo ?
-Atkeršyti tau.
Suspaudžiau kumščius. Kodėl jis atsirado dabar ?
-Zayn nusiramink.-Anna sušnibždėjo man į ausį.
-Bet su juo yra ir Monica , ji mane įskaudino.
-Svarbu tu jai nieko nebejauti.
Esu užtikrintas ,kad jai nieko nebejaučiu. Juk ji dingo prieš 2 metus ir aš ją buvau pamiršęs. Tikiuosi.
-Ar mes žinom kur jis apsistojęs ?
-Ne ,bet jis nori susitikti šiandien už pusvalandžio kažkokiame restorane pacituoju " kad pasišnekėtume ir senus laikus prisimintume."-Pranešė Jaden.
-Tada aš vykstu susitikti. Pastatykite ten netoli kelis vyrus.
-Zayn aš važiuoju su tavim.
-Ne , tu lieki su vaikinais.
Jis sustojo o aš patraukiau link savo mašinos.Restorane prie lango pamačiau sėdint Michael su Monica.
Jie šypsojosi mane pamatę.
-Sveikas Zayn.-Tipo maloniai pasisveikino Monica.-Pasiilgau tavęs.
-Gaila ,kad aš tavęs ne.
Iš jos veido dingo šypsena.
-Nagi Zayn ar tikrai nebenori Monicos ? Pażiūrėk kokia ji prisirpusi. Tikra moteris jau.
Nužvelgiau ją. Trumpi juodi plauka , didelės krūtys daugiau niekas nepasikeitė. Ai dar padidėjo makiażo kiekis ant jos veido.
-Ech tapo tavo kekše.-Nusišypsojau , iš jų veidų dingo šypsenos-Ar Luke žino ,kad tu atsiradai ?
-Ruošiausi jam tai pranešti po tavęs.
Ji atsistojo ir atsisėdo prie manęs.
-Nejaugi aš nebetraukiu mažojo Malik.
-Aš nebe mażasis Malik , tu nebegali manimi manipuliuoti , ir ne ,aš tavęs nepasiilgau.
-Nagi Zayn prisiminkime senus laikus ?
Ji padėjo ranką man ant kojos. Keista ,bet mano draugužis į ją neregavo taip kaip į Anną.
-Oh tu turi merginą.
-Taip.
Michael nusišypsojo. O šūdas. Išdaviau jiems savo kozerį.
-Zayn Zayn Zayn tu toks lengvabūdis.
Michael atsistojo ir pagriebęs Monicą už rankos išėjo. Aš iš nervų trenkiau į stalą. Reikia ją apsaugoti.Aš įsimylėjau o dieve. Bet ofc jis prieš kelias savaite ar dienas baigė universitetą tad man nėra šansų tad šia proga kad aš įsimylėjau gaunat dalį bet kitos be 2 nuomonių negausit.
Myliu.
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.