24 dalis

544 29 2
                                    

**Zayn**
Tas kalės vaikas kažką rezga. Ir viskas tik dėl to ,kad jo sesė Monica dingo ir visi dėl to kaltina mane. Bet ta mergina buvo beprotė.
-Zayn viskas gerai ?-Paklausė Waliyha.
-Ne ,viskas negerai.
Mama sumanė savaitgaliui atvešt Safaa ir Waliyha pas mane. Aišku jos man netrugdo ,bet mama per daug sau leidžia. Ji išvažiavo prie jūros su savo naujuoju vaikinu.
-Kas nutiko ?
-Na aš visiškad lopas ir susimoviau. Turėjau merginą ,bet pasibučiavau su kita nes...na tada mane traukė kita mergina. Ir dieve aš taip susimoviau.
-Tai kas tau trugdo nueiti pas ją su gėlėmis ir šokoladu ?
-Kitas vaikinas.
Wali atsiduso.
-Tu toks suskis Zy.
Ji atsistojo ir nuėjo į viršų.
Ji teisi.
**Anna**
Ryte atsikėliau su skaudančia galva. Vakar su Luke biškį prisigėrėm. Norėjau pasisukti į kitą pusę ,bet iškritau iš lovos du garsiu "bum".
Išgirdau juoką šalia savęs.
-Ha ha ha kaip juokinga.-Sarkastiškai sumurmėjau.
Pakėliau akis ir pamačiau Calum su Ashton'u stovinčius tarpdurį.
-Ką jūs čia darot ?-Tyliai paklausiau nes Luke dar miegojo.
-Na mes atėjom pas Luke ,bet nežinojom ,kad ir tu būsi čia.
-Na kadangi Luke dar miega mes einam į apačią ir pavalgom.
-O tu nenori apsirengti ?
Buvau su trumpa bliuska ant šleikų ir apatiniais.
-Tai jum netrugdo o man gerai.
Nulipome į apačią ir atsisėdome ant kėdžių.
-Sakei eisi daryti valgyti.-Pasakė Calum.
-Ei aš taip nesakiau. Sakiau ,kad eisim valgyti. Be to labai tyngiu gaminti.
Ashton atsistojo ir atsidarė šaldytuvą. Po kiek laiko jis pradėjo spiegti.
-Kas yra ?-Calum paklausė.
-Šaldytuve nėra nieko. NIEKO.-suriko Ash.
-Vażiuojam į pardę ?
-Palaukit manęs aš apsirengsiu.
Nubėgau į viršų ir tyliai pasiėmiau drabużius ir nuėjau į vonią.
Apsirengiau šortus ir juodą bliuską ir pasileidusi plaukus nuėjau į apačią.

Išlipome iš mašinos ir patraukėme link parduotuvės.
Išsiskirstėme. Aš nuėjau saldainių ir gėrimų o jie normalaus maisto.
Sustojau prie nuttelos ir kito š. Stovėjau ir rinkausi ką imti ,bet pajaučiau kaip kažkas pabagsnoja man į petį. Atsisukau ir gavau į veidą. Šūdas. Atsitraukiu toliau ir pamatau merginą kurios niekada nesu regėjusi savo akyse.
-Kas tau čia dabar ? Ko ardaisi ?
-Oh atleisk buvai labai panaši į kitą merginą. Tikrai nenorėjau tau trenkti.-Ji maloniai nusišypsojo.
-Nieko tokio.-Tai pat nusišypsojau jai.
-Gal galėčiau atpirkti kaltė kažkaip ? Bėje aš Effy.
-Aš Anna. Manau Effy galėtum man duoti savo numerį ir mes vėliau nueitume kavos ?
-Žinoma.
Ji ištiesė man savo telefoną o aš padaviau jai savo. Įvedusi savo nr atidaviau telą ir atsisveikinom.
Išrinkau kelis šokoladus ir sausainius ir patraukiau link gėrymų. Išrinkau kelis alkoholinius gėrymus , bei pepsi ir fantos.
Prie pieno skyriaus radau juos ir nuėjau prie jų.
-Kas tau tai padarė ?
-Ai tokia mergina mane sumaišė su kažkuo kitu.-Nusijuokiau.-Negi taip baisiai atrodo ?
-Na dabar ta vieta raudona ,bet nėra labai baisu.
Susimokėję patraukėme link Luke namų.
Įėjome į juos ir visi krepšiai iškrito man iš rankų.
Ant grindų gulėjo Zayn kraujo klane o šalia jo stovėjo Luke su išsigandusia išraiška.
-Kas čia nutiko ?-Paklausė Ashton'as nes aš negalėjau ištarti nei žodžio.
-Na aš pagalvojau ,kad jis tave pagrobė ir na nutiko tai , lad aš netyčia trenkiau jam su buteliu per galvą.
-Dieve kviest greitąją.-Išgirdau Calum prieš nukrentant ant grindų.

Pabudau ligoninės palatoj ir nesupratau ką čia veikiu iki tol kol praeiti įvykiai pradėjo skverbtis į mano galvą.
-Oh panele Smoth jau pabudote.
-Ką aš čia veikiu ?
-Jūs buvote nusilpusi ir jūsų kraujyje vėl radome narkotikų ir dar norė-Nutraukiau jį paklausdama:
-Ar aš jau galiu eiti ?
-Na taip.
Atsitojau ir susvyravau. Truputį pastovėjusi pradėjau eiti link regisratūros.
-Sveika kuo galėčiau padėti ?
-Kur guli Zayn Malik ?
-268 palata antras aukštas.
Pakilau liftu iki antro aukšto ir pradėjau ieškoti 268 palatos.
Kai suradau reikiamą skaičių pamačiau ,kad prie durų sėdi dar 3 merginos. Labai panašios į Zayn.
Atsisėdau šalia maždaug mano metų merginos.
-Tu pas Zayn ?-Paklausė ta mergina šalia kurios atsisėdau.
-Taip.
-Kas tu tokia ?
-Aš jo draugė o tu ?
-Mes jo sesės. Aš Waliyha.
-Anna.-Nusišypsojau jai.
Staiga iš palatos išėjo daktaras.Mes visos pripuolėme prie jo.
-Daktare kas jam ?-Paklausė Waliyha.
-Jam galvos sutrenkimas. Jis neprisimena kaikurių dalykų. Galite užeiti tik neišvarginkite jaunuolio per daug.
Jos įėjo į palatą o aš išėjau. Išėjau iš ligoninės ir pradėjau eiti link savo namų.
Po velnių niekas manęs nelaukė kai išėjau iš savo palatos. Niekas. Net nebuvo Calum.
Ašaros išsiveržė iš mano akių. Galbūt negalėjo ? Bet juk mano gyvybė svarbesnė už reikalus ?
Nusišluoščiau ranka ašaras ir priėjau savo namus. Iš po akmens ištraukiau raktą ir atsirakinusi duris įėjau.

Bad Kids(Baigta)Where stories live. Discover now