**Anna**
Aš atsitraukiau ir pažvelgiau į jį. Jis žvelgė į mane ir šypsojosi.
-Atleisk. Aš buvau toks mulkis, kad galėjau paleisti tave. Atleisk kad tada trenkiau. Kad nebuvau kai tau manęs reikėjo ir at-
-Baik atsiprašinėti tai nervina.-Pasistiebiau, kadangi jis buvo aukštesnis, ir pabučiavau jį.
-Ką darysi su ligonine ? Tau juk reikia gydytis.
-Na man ten nepatiko. Gydytojas su manim flirtavo. Beto jaučiuosi daug geriau.-Šyptelėjau jam.
Jis paėmė mane už rankos ir nusivedė į savo namus.
Virtuvėje sėdėjo tikriausiai jo mama ir dvi merginos, viena iš jų buvo Safaa.
-Mama čia mano mergina Anna.
Aš nusišypsojau joms ir atsistojau arčiau Zayn.
-Aš Tricia Zayn mama.-Ji šiltai nusišypsojo ir priėjus apsikabino. Tai buvo miela.
-Aš Waliyha. O čia Safaa.-Šyptelėjo juodų plaukų mergina.
-Malonu.-Paspaudžiau jos ištiestą ranką.-Zayn niekada nebuvo atsivedęs merginos į namus.
-Mama.-Zayn sumurmėjo.
-Ką mama ? Tai vientelė merginą kurią tu iki šiol atsivedei ir neatrodo kekšė.
-Mama.-prisidėjo Waliyha.
-Gerai gerai baigiu.-Ji nusijuokė.
Man patinka jo mama.-Vaikai einat miegot.-Paliepė Tricia.-Anna mes neturim svečiu kambario tad nežinau kur tu miegosi.
-Mama ji miegos su manimi. Juk mes jau pilnamečiai.
-Gerai gerai tik neišdykaukit.-Nusijuokė Tricia.
Tau privertė man paraudonuoti kaip burokui. Tai pamatęs Zayn nusijuokė.
-Eime.-Jis patempė mane už rankos ir pradėjo vesti savo kambario link.
-Labanktis ponia Tricia.-Spėjau sušukt prieš Zayn nutempiant mane.
-Labos vaikai.-Tavo mama labai faina.-Nusijuokiau ir kritau ant jo lovos.
Jis krito šalia manęs ir apsikabino mane.
-Aš toks idiotas buvau.-Jis sumurmėjo.
-Baik. Tai mane nervuoja.
-Atleisk.-Aš einu maudytis.-Jis pasakė atsistojęs.
-Galiu kartu ?-Pasijaučiau kaip iškrypėlė bet žodžiai patys išėjo iš mano burnos.
Kai jis atsisuko šypsodamasis mano žandai nusidažė tamsiai rožine spalva.
-Žinoma, kad gali mažute.
Aš atsistojau ir įžengusi į vonią už savęs uždariau duris.
Nusimečiau savo drabužius ir pažvelgiau į Zayn kuris dar buvo su kelnėmis ir spoksojo į mane.
Priėjau prie jo ir pabučiavau. Tuo metu pradėjau nuiminėti jo kelnes.
Kai abu buvom visiškai nuogi įlipome į vonią. Jis paleido vandenį ir prirėmė mane prie sienos. Jis bučiniais nusėjo visą mano kaklą ir ant galo įkando. Aš aiktelėjau. Tai skaudėjo ,bet tuo pačiu ir kuteno bei buvo malonu.
Jis prilietė pirštais makštį ir aš suaimanavau. Jis pajudino pirštus kas suteikė malonumo ,bet ne tokio kokio aš norėjau. Jis kankino mane nesuteikdamamas malonumo kurio taip troškau.
Kai jis įkišo į mane du pirštus suaimanavau į jo kaklą ir suėmiau jį stipriau. Kojos atrodo pavirto žele ir nebegalėjau nustovėti kai jis įkišo ir trečią pirštą.
-Zayn....Prašau...
Jis pradėjo greičiau judinti pirštus. Tai beveik vertė mane rėkti iš malonuno bet turėjau valdytis nes jo šeima buvo namuose.
-Zayn... Baik... Aš noriu kad tu mane išdulkintum.
Pažvelgusi į jo akis galėjau matyti aistrą kuri žibėjo jose.
Jis apsuko mane ir stipriai įėjo į mane. Suinksčiau. Man šiek tiek skaudėjo.
-Tau viskas gerai ?-Paklausė susirūpinęs Zayn.
-Taip. Ah.-Suaimanavau kai jis sujudėjo ir skausmas dingo.
Jis pradėjo greitinti judesius ir kai aš pradėjau aimanuoti jis uždengė mano burną savo ranka.
Jis įėjo vieną stiprų kartą ir aš trenkiausi į dušo sieną. Man turėjo skaudėti ,bet nieko kito nejaučiau apart malonumo.
Jis pakėlė mano koją. Tai teikė kitokį malonumą. Daug stipresnį. Man teko sukąsti jo rankos odą kad neišleisčiau garsesnio klyksmo. Jis sujudėjo greičiau ir jaučiau kad tuoj ateis mano kulminacija tad teko pasilaikyti už krano kad nenukrisčiau nuo malonumo. Zayn kelis kartus sujudėjo ir pabaigė manyje.
Jis išlipo ir padavė man rankšluostį kurį aš apsivyniojau aplink savo kūną ir palikau jį vonioje.
Išėjusi iš kambario susidūriau su Zayn mama. Tapau ryškiai raudona kai ji atsisuko ir aš prisiminiau kad esu tik su rankšluosčiu.
-A-atleiskite.-Sumurmėjau.
-Oh nieko tai man atleisk aš tik atnešiau drabužius tau nes manau kad neturi.
-Ačiū.
-Taigi ar jūs su Za-
-Mama eik iš čia.-Garsiai pasakė Zayn.
-Atleiskite vaikai.-Tai tarusi ji išejo.
-O dieve man tokia gėda.
-Ai baik. Nėra dėl ko čia gėdytis.-Jis pakratė pečiais.
-Dabar daugiau niekada nenusileisiu į apačią.-Suburbėjau.
Jis nusijuokė ir aš nestipriai trenkiau jam per galvą.
-Ei nemušk manęs.-Jis papūtė lūpas ir atrodė lyg nuskriaustas mažylis.
-Aww tu atrodai kaip nuskriaustas mažiukas.-Patampiau jo žandus kaip senutės daro.
Jis patraukė mano ranką ir pastūmė mane. Aš kritau ant jo minkštos lovos.
-Tu prašaisi būti išdulkinta dar kartą.-Jis sumurkė man į ausį.
-Oh galbūt aš to ir noriu.-Tai pat atsakiau jam.
-Mažute...
Atsitraukiau nuo jo ir nuėjusi prie durų jas užrakinau. Nusimečiau rankšluostį ir galėjau jausti deginantį Zayn žvilgsnį mano krūtinėje.
Nusijuokiau ir užsidėjau apatinius. Išgirdau Zayn urzgimą.
-Mažuti kas yra ?-Sušnibždėjau jam orie ausies.
Jis apvertė mus ir aš atsiradau po juo.
-Jei taip darysi aš tave vėl išdulkinsiu. Bet šį kartą taip kad visi kaimynai žinotų mano vardą.
Jaučiau kaip paraudonavau. Atsitraukiau nuo jo ir užsidėjau jo bliuską.
Atsiguliau šalia Zayn ir jį apsikabinau.Jis pakštelėjo man į kaktą ir tai pat apsikabino mane. Šyptelėjau ir užmerkiau akis.
Pabudome su Zayn nuo rėkimo. Nubėgau į apačią ir pamačiau Tricia gulinčią ant žemės ir šalia jos pritūpusią Waliyha. Priklaupiau prie jos ir apsikabinau. Ji suėmė mano bliuską ir verkė.
-Pakvietei greitąją ?
-T-t-taip.-Ji sumikčiojo.
Zayn tai pat priklaupė prie mūsų ir apsikabino mus abi. Būčiau nusišypsojusi ,bet žinant aplinkybes norėjo verkti.
-Viskas bus gerai.-Raminau Waliyha.Kai atvyko medikai jie neleido mums artintis prie jos ir neleido važiuoti su ja į ligoninę. Turėjome laikyti Waliyha nes ji draskėsi ir bandė bėgti link savo motinos kai ją nešė link greitosios.
Saffa sėdėjo prie manęs ir apsikabinusios verkėme. Atrodo susipažinome tik vakar, bet ji atrodė gera moteris ir aš nenorėčiau kad Saffa , Waliyha ir Zayn prarastų mama.
-Skambino iš ligoninės. Mes su Wali važiuojam pabūk su Saffa gerai ?-Zayn prikėlė mane.
-Žinoma. Pranešk man viską gerai ?
-Žinoma myliu tave.-Jis pakštelėjo man į lūpas.
-Aš tave tai pat.
Jie išėjo o aš paėmiau Saffa ant rankų ir neprižadindama nunešiau ją į jos kambarį.
Virtuvėje pasidariau kavos ir susilaukiau žinutės iš Zayn:
**Jai viskas gerai. Nusilpimas. Myliu.**
**Džiugu, kad jai viskas gerai. Myliu tave tai pat.**-Atrašiau jam.
Išgėriau kavą ir atsisėdau prie televizoriaus bei jį įsijungiau.
Po kelių valandų nuobodaus televizoriaus žiūrėjimo į apačią nulipo Saffa.
-Kur mamytė ?-Liūdnu ir apsimiegojusiu balseliu paklausė.
-Mamytė tuoj grįš.-Šyptelėjau jai.
Išskiečiau rankas ir ji priėjusi mane apsikabino bei sukūkčiojo.
-Aš labai išsigandau. Galvojau kad mamytė mirė.
-Tavo mamytei viskas gerai. Man sakė Zayn kad tavo mamai viskas tikrai bus gerai.
Ji stipriau mane suspaudė ir aš šyptelėjau. Norėčiau turėti vaikelį ar daugiau nei vieną. Bet pirma reikia pabaigt studijas. Jei aš iš vis studijuosiu. Mąstau apie studijų metimą ir tiesiog keliavimą po pasaulį. Bet nenoriu palikti Zayn.
-Gal nori valgyt ?
-Taip labai.-Sukrykštavo Saffa jau būdama linksma.
Mes nuėjom į virtuvę ir ji atsisėdo į savo kedutę.
-Taigi princese ko norėtum ?
-Am nežinau.Hmm-Pavaidino kad galvoja.-Manau kad blynai būtų tobula.
Iškepiau blynų sau , Saffai ir dar kitiems jei jie grįžę norės valgyti.
Padėjau lėkštes ant stalo ir mes pradėjome valgyti.
Su Saffa ramiai sėdėjome prie virtuvės stalo kol kažkas neįžengė į namus. Saffa iš kart nušoko nuo kėdės ir nuėjo pažiūrėti kas ten.
-Zayn!-Išgirdau kaip sušunka mergaitė ir iš kart pasidarė aišku kas mus aplankė.
-Labas mažute.-Jis priėjo prie manęs ir pabučiavo.
Atsakiau į bučinį kuriame galėjau justi meilę ir supratau kad tikrai neapsirikau pasirinkdama likti su Zayn. Supratau kad nebenoriu niekur pabėgti nuo jo. Noriu tik jo.
-Fuuu.-Tą meilės pilną akimirką sutrugdė Saffa.
Zayn nusijuokė ir nuėjo į virtuvę ir sušuko:
-Blynai , valio.
Nusijuokiau išnjo vaikiško elgesio ir atsisėdau šalia jo baigti savo porcijos.
Kai pavalgėme nusprendėme eiti pasivaikščioti visi.
Apsirengiau ir aprengiau Saffą kai tuo tarpu Zayn vėl staipėsi kaip fyfa.
Priėjau prie jo ir pastūmiau savo klubais jį ,taip atsidurdama prieš veidrodį ir pasitvarkiau savo plaukus, aišku makiažo nesidėjau. Nebenaudoju. Nebent svarbiom progom.Visi susikabinę ėjome ir iš šalies tikiu , kad atrodėme kaip laiminga jauna šeima. Nusišypsojau nuo tokios minties. Bet tuoj pat ta šypsena išblėso kai supratau kad galbūt jis nenori viso gyvenimo praleisti su manimi ir turėti vaikų su manimi. Prikandau lūpą. Tai šiek tiek skaudina.
-Noriu ledų.-Suriko Saffa ir parodė pirštu į ledų vagonėlį.
Visi patraukėmė link ten kur norėjo Saffa. Pardavėja buvo kekšė kurios tėvai tikriausiai norėjo kad ji dirbtų bet ji to nenorėjo nes ji tiesiog nuobodžiavo čia. Kai mes priėjome prie jos ji nužvelgė mus ir jos akys sustojo ties Zayn.
-Na žinoma bet kale žinok kad jis mano ir tu jo negausi.-Pagalvojau.
-Man šokoladinių , mėtinių ir arbūzinių ir apliekite šokoladu ir apibastykite m&m's saldainiais.-Susakė Saffa.
-Meile,-Vos nemiriau iš laimės kai jis mane taip pavadino ir galėjau matyti kaip ta pardavėja mane žudo žvilgsniu.-Norėsi ledų ?
-Uh oh jo taip.
-Tada man šokoladinių ir vanilinių o tau mažute ?
-Man mėtinių , vanilinių ir citrininių.
-Nemanai kad nuo jų tu sustorėsi ?
-O tu nemanai kad jei dar pasakysi kažką apie mano merginą neteksi darbo ir jo negausi visoje Didžiojoje Britanijoje kale.-Pasakė Zayn nespėjus man kažko sugalvot.
Ta kalė atsiduso ir pradėjo daryti ledus. Jis apkabino mane per liemenį ir pabučiavo.
Kai pasiėmėme ledus patraukėme link supynių ir atsisėdę stebėjome kaip žaidžia Saffa.
-Žinai aš norėjau vaikų su tavimi-Sušnibždėjo Zayn man prie ausies.SORRY KAD NEKELIU ILGAI BET SUKNISTI MOKSLAI IR SUKNISTI BŪRELIAI NES NAMO BEVEIK KIEKVIENĄ DIENĄ GRĮŠTU APIE SEPTINTĄ VALANDĄ VAKARO IR TAI YRA SUKNISTAS DALYKAS KURIO AŠ NEKENČIU. TAI VA STENGIUOSI RAŠYTI KADA GALIU.
MYLIU.
SPAUSKIT VOTE IR KOMENTUOKIT NUOMONES IR PASKAITYTIK MANO NAUJĄ ISTO one big secret that changed her life lol nežinau ar gerai parašiau :D
VOUS LISEZ
Bad Kids(Baigta)
Roman d'amourIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.