50 dalis

388 11 0
                                    

**Zayn**
Sėdėjome lėktuve ir laukėme kada lėktuvo pilotas praneš, kad jau kylame. Anna sėdėjo rami prie lango ir nekantravo greičiau skristi.
Po keliu minučiu lėktuvui pakilus Anna atsisuko į mane ir padėjo galva ant mano peties. Po kiek laiko jau snaudė, buvo visa išvargus. Naktį nemiegojo, bloga nuojauta ja kankino, tad dabar pasiilsės.
Kai leido atsisegti diržus, pradėjo vaikščioti stiuardesės siūlydamos užkandžiu ir gėrimu. Sau pasiėmiau kavos o Annai riešutu.
Annai pabudus ji iš kart nuėjo į tualeta ir grįžo po geru 10 minučiu.

**Viežbutyje**
Prie registratūros pasakius savo pavardę prie stalo stovėjusi moteris nusišypsojo man ir mano žmonai ir padavusi raktus pasakė kur eiti.
-Zayn čia labai gražu.-Tarė Anna įėjus į kambarį.
Mūsu daiktai jau stovėjo kambaryje mums įėjus.
-Eisime už 30 minučiu pavakarieniauti su rėmėjais. Gerai ? Tu gali neiti jei nenori.
-Eisiu, aš greitai persirengsiu ir galėsime eiti.
Aš užsidėjau kostiuma ir atsisėdęs virtuvėje laukiau. Kai Anna atėjo aš išsižiojau. Ji atrodė stulbinančiai.

-Atrodai labai gražiai, gal liekam ?Ji nusijuokė:-Eime tik greičiau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Atrodai labai gražiai, gal liekam ?
Ji nusijuokė:
-Eime tik greičiau.
Ji įsikabino man į parankę ir mes išėjome į restorana esantį viežbučio apačioje.
-Štai jie.-Pasakiau pamatęs jauna vyra su mergina sėdinčius prie stalo.
Kai priėjome prie ju pasisveikinom ir aš atitraukiau kėdę Annai, paskui pats atsisėdau šalia.
**Gimdymas**
-Zayn ? Kur Zayn ? Kur mano vyras ?-Klykiau kai už kelių sekundžių turėjau pradėti gimdyti o Zayn dar nebuvo.
-Panele nusiraminkite, esu tikra jis tuoj ateis. -Seselė mane ramino.
Ji buvo teisi. Zayn įėjo į palatą kaip tik tuo metu kai man prasidėjo sąrėmiai. Jis suėmė mano ranką ir liepė man kvėpuoti.
Seselės man liepė stumti ir aš stipriai suspaudžiau jo ranką,
Man taip skaudėjo, kad aš net jaučiau kaip man rieda ašaros iš akių. Norėjau, kad viskas greičiau baigtųsi.

Po kelių valandų, kai buvau baisiai išsekusi man ant rankų Zayn paguldė mergaitę. Ji buvo apiprausta ir aprengta. Ji gulėjo ramiai.
-Kaip mes ją pavadinsime ?-Paklausė Zayn.
-Gal Noora ?-Tyliai pasakiau.
-Gražus vardas.-Zayn šyptelėjo ir pabučiavo mano viršugalvį.

**Po kelių dienų namuose**
Viskas klostėsi gerai. Mūsų su Zayn santykiai buvo labai geri. Noora mus lyg ir sustiprino. Dabar ji valgo o Zayn gamina mums valgyti. Po kelių minučių Noora užmigs ir miegos kelias valandas.
Na naktį su ją yra labai sunku. Bet mes susitvarkom. Zayn yra mano ramstis.
-Zayn reikia paskambinti tavo šeimai.
Zayn linktelėjo ir nuėjo pakalbėti su jomis.
Aš pasiėmiau telefoną ir surinkau savo globėjų numerį.
-Sveika Anna.
-Labas mama, tik norėjau pranešti, kad aš pagimdžiau mergaitę. Mes abi sveikos.
-Kokia gera žinia, labai džiaugiamės su tėčiu, koks mergaitės vardas ?
-Mes pavadinome ją Noora, su dviem o.

**Po 4 metų**
-Mama tėtis neatiduoda mano zaislo.-Skundėsi Noora
-Ji manęs neklauso.
-Noora tu turi klausyti savo tėvų, Zayn atiduok jai žaislą.
Kai abu susitaikė, grįžo į svetainę ir mane apkabino.
-Myliu jus.
-Mes irgi tave.

**Kai Noorai buvo 15 metų**
Zayn užgulė mane ir nurengęs bliuską pradėjo bučiuoti mano kaklą. Nuėmęs liemenėlę pradėjo bučiuoti krūtis. Suaimanavau.
Atseginėjau Zayn diržą kai išgirdau Nooros balsą apačioje.
-Šūdas, dukra grįžo.
Mes abu greitai susitvarkėme ir Noora įžengė į mūsų kambarį.
Ji atrodė išsigandusi.
-Mama, mane pakvietė Williamas į pasimatymą. Man reikia tavo pagalbos.

**Kai Noorai buvo 17 metų**
Rengėme kalėdinę vakarienę kurioje buvo pakviesta Zayn šeima ir mano šeima. Noora padėjo man gaminti maistą kol ZAyn pakavo dovanas. Jam tai sekėsi geriau nei mums.
-Tu turėtum pakviesti Williamą, juk jis tikrai nešvęs su savo šeima. O jo brolis tikras mulkis.
-Jūs nesupyksit ?-Nooros akys sublizgėjo.
-Aišku ne, mes džiaugsimės.-Šyptelėjau jai ir ji nubėgo jAm paskambinti.

-Šyptelėjau jai ir ji nubėgo jAm paskambinti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Noora ir Williamas(Sorry I just love them so much

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Noora ir Williamas
(Sorry I just love them so much.)
Zayn atėjo į virtuvę ir pakštelėjo man į kaktą.
-Labai gražiai pasielgei.
Netrukus grįžo Noora ir mus su Zayn apkabino.
-Myliu jus labai.

Sorry for a shitty ending. Tai va nusprendžiau kad pabaigsiu šia isto nes tiesiog neturėjau minčių ir motyvacijos jai tęsti. Nesmerkit manęs už tai xoxo

Bad Kids(Baigta)Where stories live. Discover now