47 dalis

262 10 0
                                    

Po atostogų
**Anna**
Išlipusi iš lėktuvo ir grįžus į Anglijos klimatą nesijaučiau gerai. Norėjau grįžti atgal į Ispaniją. Net susigraudinau.
-Mażute kas yra ?-Paklausė Zayn.
-Aš...aš noriu grįžti atgal.-Patempiau lūpą.
Jis nusijuokė.
-Mažute mes galėsim grįžti čia. Tik ne dabar.
Mes sustojome ir jis atsigrįžęs į mane apkabino. Dievinau būti jo glėbyje. Suspaudžiau jį stipriau.
<...>
Kai privažiavome namus abu išlipome ir nuėjome prie durų. Zayn jas atrakino ir įleido mane.
-Noriu valgyt Zay.
-Pasidaryk.-Pasakė ir nuėjo į viršų.
-Zaaaaayn.
-Ko ?-Piktai atsakė.
Nutilau ir vėl susigradinau.
-Nieko.-Tyliai pasakiau.
Atsiguliau ant sofos ir užsiklojau. Kodėl nėščios moterys yra tokios jautrios ?
Išgirdau Zayn atsidūstant ir grįžtant atgal. Jis atsitūpė šalia sofos ir suėmė mano ranką.
-Atsiprašau mažute.
-Nieko, pati pasidarysiu valgyt.
Jis vėl atsiduso.
-Aš padarysiu sakyk ko nori.
-Aš pati pasidarysiu valgyt.-Piktai sumurmėjau.
-Nu gerai , ir būk tokia višta.
-Gaidys.
Jis atsistojo ir pakratęs galvą išėjo.
Apsipyliau ašaromis ir nuėjau gamintis valgyt.
Šaldytuve radusi nieko pradėjau atidarinėti kiekvieną spintelę ieškodama maisto. Ir radau makaronų.
Juos išsivirusi įsidėjau į lėkštę ir pradėjau valgyti.
Netrukus grįžo Zayn ir aš nubėgusi prie jo stipriai apsikabinau.
-Nepalik manęs. Aš atsiprašau.
Zayn pakėlė mano smakrą, kad žvelgčiau į jį ir pasilenkęs pabučiavo mane.
-Aš irgi atsiprašau mažute, tu juk nėščia, aš turėjau žinoti.
Kai susitaikėm aš baigiau valgyti ir grįžau atgal prie televizoriaus. Jį įsijungiau ir pradėjau žiūrėti kažkokią laidą. Netrukus Zayn atsisėdo prie manęs ir atsisuko.
-Kas ?-Paklausiau.
-Galbūt nueinam susitikti su senais draugais ? Kaip Harry, Liam ir kitais ? Bus ir Mija su savo mergina.
-Žinoma, aš kaip ir visų pasiilgau.-Nusišypsojau.
-Na jie dabar kaip tik ir kviečia mus visus draugiškai susitikt piknikui prie ežero netoli tavo senų namų.
Susiraukiau.
-Žinau, kad tau ten ne kokie prisiminimai, bet jie nežino to.
Pagalvojus, be to įvykio tikriausiai nebūčiau sugrįžus pas Zayn.
-Žinoma , važiuojam ?
-Na galim , bet pasiimkim maudomus ir persirenkim. Atrodo, kad saulė išlįs.
Persirengę susidėjome daiktus į mašiną ir patraukėme į parduotuvę.
Išlipus prie parduotuvės saulė žiauriai kaitino. Nors buvo 15 valanda dar nelijo.
Parduotuvėje prisikrovėme pilną vežimą maisto pradedant duona baigiant limonadu.
<...>
Su 3 pilnais krepšiais maisto mes ėjome link ežero. Kai buvom prie to tiltelio kur aš vos nemiriau, mane nukrėtė šiurpuliukai.
-Viskas gerai ?-Susirūpinęs paklausė Zayn.
-Taip, tiesiog... Na eime.

-Sveiki visi.-Pasisveikinau kai atėjom prie mūsų draugų.
-O Anna, Zayn, kaip malonu jus matyti.-Pasakė Liam ir atėjo apsikabinti.
Po jo sekė Louis, Harry ir kiti.
Pasirodo Louis su Harry išėjo iš spintos ir visiems paskelbė kad yra homoseksualai. Tai buvo naujiena visiems. Tada atėjo Mija su Mere kurios tai pat visiems prasitarė apie savo pakraipą. Niekas jų neteisė. Liam supažino mus su savo mergina Danielle( ji mano megstamiausia is tu visu jo panu). Na o Niall... Jo niekas čia nekvietė.
Netrukus atėjo Mora su Conoru susikibę rankomis. Mora atrodė iš ties pasikeitus. Jos plaukai buvo rudi, drabužiai jos dydžio.
-Sveikos kalės.-Pasisveikino ji.
Bet tas pats nemandagumas.
Na tiesa sakant čia buvo geriau nei trūnyti namie.
-Mażyte tu tikra, kad tau viskas gerai ? Tu mażai kalbi.
-Viskas gerai, aš tiesiog laiminga, kad vėl suėjau su savo draugais.
-Labas kalyte.-Pasisveikino Mora ir prisėdo prie manęs.
-Kodėl tu visus vadini kalėmis ?
-Nežinau kale. Tai va nors tau ir labiau pasisekė su vaikinu aš tau nepavydžiu ir noriu atsiprašyti už tai ką pridariau tau mokykloje.
-Čia Conor liepė atsiprašyt ?
-Taip kale, bet aš vistiek tai turiu omenyje. Na eime prie visų, nesėdėk čia kaip kokia snobė.
Mes abi grįžome atgal prie visų. Jie buvo sudėję laužą vakarui ir rąstus aplinkui ant kurių būtų galima sėdėti. Atsisėdau šalia Zayn ir atrėmiau galvą į jo petį.
-Galbūt pasakykime visiems, kad mes susituokę ir aš laukiuosi ? Jei jau visi kažką prisipažino tai ir mes tai padarykime.
-Žinoma meile. Atsiprašau, mes su Anna tai pat turime jums kaiką pasakyti.
Zayn padavė man ranką ir aš atsistojusi apsikabinau jį.
-Mes su Anna susituokėme ir ji laukiasi vaikelio.
Visi pradėjo ploti ir šūkauti.
-Mes su Conoru esame susižadėję, or kviečiame jus visus į mūsų vestuves. Atsiųsime kvietimus.
Mes visi plojome ir džiūgavome nes tai buvo puiki naujiena. Mora nebebuvo kekšė ir mes visi tai gerbėme bei džiaugemės,kad ji pasirinko teisingą kelią.
Kai Liam su savo mergina nuėjo maudytis, visi pasekė jų pavyzdžiu ir nuėjo į vandenį.Mes su Zayn tai pat. Visi vaikinai šokinėjo nuo tiltelio o mes merginos tiesiog plaukiojom.

Buvo nuostabus vakaras. Mes visi sėdėjome prie laužo ir valgėme zefyrus bei šnekučiavomės. Visi jie taip pasikeitę, kad net nebūčiau pagalvojus kad taip galima pasikeisti.
**Zayn**
Atsistojęs nuėjau prie Harry ir Louis.
-Aš pasiskolinsiu Harry,greit grąžinsiu.
Mes su Harry paėjome toliau nuo visų.
-Tikiuosi neįskaudinai Wali palikdamas ją.
-Na tikrai ne , ji mane išdavė. Prakeikta kekšė.
Susiraukiau ir trenkiau jam su kumščiu per veidą.
-Wow ir tai už tai,kad sakau tiesą ?
Visi aplinkui nutilo.
-Ne tai netiesa ,mano sesuo ne kekšė net nedrįsk jos taip vadinti.
Jis nusijuokė ir tarė:
-Ar žinai su kuo ji mane išdavė ? Su mano tikru tėvu, net suprantu kodėl mano mama jį paliko.
-Netikiu.
-Na kaip nori.-Jis atsistojo ir nusivalęs kelnes nuėjo.
Prie manęs netrukus priėjo Anna.
-Zayn ,kodėl taip padarei ?
-Jis pavadino mano seserį kekše. Ir tikino,kad ji permiegojo su jo tėvu.
-O dieve.-Ji užsidengė lūpas.-Tikiuosi, kad tai pokštas,nors suknistai nejuokingas.
-Aš dabar ir turiu sužinoti tai. Atleisk aš einu paskambint Wali.
-Gerai.-Ji pakštelėjo man į žandą.
Nuėjęs giliau į mišką išsitraukiau telefoną. Surinkęs Wali numerį laukiau kol ji atsilieps.
-Klausau.-Atsiliepė ji uždusus.
-Labas sesute.
-Kas nutiko ?
-Na, aš susitikau Harry.
-Oh.-Ji atsiduso.
-Ir jis man pasakė, kad tu jį išdavei su jo tėvu, ar tai tiesa ?
Ji kelias sekundes patylėjo po to atsiduso vėl.
-Taip tai tiesa. Bet aš buvau girta, nežinojau ką darau.-Girdėjau, kad ji verkia.
-Ką tu po velnių iš vis darei pas jo tėvą ? Visi žinom, kad jis jo nekenčia.
-Aš tiesiog galvojau,kad sutvarkysiu jų santykius, bet jis mane prigirdė.
-Wow, nesitikėjau to iš tavęs sese.
-Zayn aš tikrai ats...
-Nedrįsk pabaigti, tu ne manęs turi atsiprašyti. Bet jis gerai apie tave sakė. Iki, nenoriu daugiau tavo balso girdėt.
Padėjau ragelį ir grįžau prie draugų.
-Atleisk Harry, aš tiesiog netikėjau, kad ju gali taip pasielgti.
-Viskas gerai bro, aš irgi būčiau taip padaręs.
Atsisėdau šalia Annos ir apsikabinau ją.
-Aš nesitikėjau to. Ji mano sesutė, jaunesnė už mane o taip elgiasi. Tikiuosi mama jai skyrė namų areštą ar kažką panašaus.
-Negalvok apie tai Zay. Myliu tave.
-Aš tai pat tave myliu Anna.

Bad Kids(Baigta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin