**Anna**
Sėdėjau gydytojo kabinete ir laukiau jo ateinant. Zayn laikė mano ranką ir jaučiau,kad nerimauja.
-Zayn, gi tik lytį sužinosim.
-Taip, bet jei jam kažkas nutiko ?
-Zayn-
Mane nutraukė įėjęs gydytojas. Jis pasisveikino su mumis ir pradėjo savo darbą. Pakėlęs mano bliuską jis užtepė kažkokį skystį ant mano pilvo ir uždėjęs aparatą pradėjo jį vedžioti per mano pilvą.
-Mergaitei viskas gerai. Ji vystosi puikiai , širdies ritmas puikus.
Pažvelgiau į Zayn ir pamačiau, kad jis šypsosi žiūrėdamas į ekraną.
Po vizito pas gydytoją išėjome susikibę rankomis iš ligoninės. Nusprendėme nuvažiuoti nupirkti tapetų ir mergaitiškų daiktų, bei kitų kurių reikės kambariui papuošti.
<...>
Nusprendėme kambarį nudažyti baltai tad nusipirkę tik dažų, kadangi dar reiks grindis išklot, patraukėme link automobilio.
Grįžę namo nuėjome į laisvą kambarį šalia mūsų miegamojo ir pasitiesę laikrasčius pradėjome dažyti sienas. Po kelių valandų buvome baigę tad pradėjom tvarkytis.
Zayn liepė man atsisukti ir kai aš tai padariau jis man nudažė nosį.
-Ei.-Nusijuokiau ir ištepiau jo kaktą.
Ir taip pradėjome žaisti. Po kelių minučių kai buvom abu balti patraukėme link vonios. Nes nenorėjom, jog dažai išdžiūtų.
Nubėgome į vonią ir nusirengę įlipome į ją. Zayn prispaudė mane prie sienos ir grubiai pabučiavo. Kai atsitraukė padavė man kempinę ir užpylęs dušo želęs atsuko nugarą o aš pradėjau ją trinti.
Kai abu buvome švarūs išlipome iš vonios ir apsisausinę nuėjome persirengti.
Užsidėjus naują apatinį trikotažą užsidėjau Zayn marškinius ir apsikabinau jį.
-Pastatykime fortą iš pagalvių ir antklodžių. Tada pasidulkinkime jame.
Zayn nusijuokė ir mes pradėjome rinkti pagalves bei antklodes ir kambario kampe pradėjome statyti palapinę.
Su lipnia juosta priklijavau anklodes prie sienos ir pridėjau pagalves apačioje, kad antklodės nekristų ant mūsų. Viduje pridėjome daug pagalvių ir įėjome į vidų. Čia buvo labai jauku.
-Žinai nesijaučiu lyg būčiau būsima mama.-Nusijuokiau.
-Kodėl ?-Zayn paklausė.
-Nes elgiamės kaip vaikai šiuo metu.
Užlipau ant Zayn liemens ir kai jis norėjo kažką pasakyti, aš uždėjau pirštą ant jo burnos, taip nutildydama. Pirštu braukiau žemyn jo krūtine ir atgal. Nurengiau jo marškinius o jis mano ir mes likome tik su apatiniais.
Jis atsisėdo ir suėmė mano krūtis bei jas suspaudė. Išleidau aimaną, nes šiuo metu jos buvo labai jautrios.
-Zayn, prašau.
-Mhm ?
-Prašau, baik kankinti ir greičiau pradėk daryti tai ką reikia.
Zayn nusiėmė savo apatinius ir nuėjęs mano šiek tiek pakankinęs įėjo į mane. Išriečiau nugarą ir įsikabinau į jo rankas. Jis pradėjo judėti ir aš užsimerkiau iš malonumo ir iš manęs pradėjo verštis tylios aimanos.
<...>
Sėdėjau ant palangės prasidariusi langą ir klausydama gamtos garsų siurbčiojau garuojančią arbatą. Lauke lijo, tad lietaus lašiukai krisdami sukeldavo keistai malonią muziką.
Netrukus prie manęs priėjo Zayn ir apsikabino per nugarą. Pasukau galvą ir pakštelėjau jam į lūpas.
Kai jis atsitraukė aš gurkštelėjau arbatos ir nusisukau nuo lango į lovą kurioje gulėjo Zayn.
-Ateisi mažute ?-Jis paplekšnojo per lovos pusę kurioje miegu aš.
Linktelėjau jam ir uždariusi langą, išgėriau paskutinį lašą arbatos ir padėjau puodelį ant stalo.
Atsiguliau šalia Zayn ir padėjau galvą ant jo krūtinės. O jis mane apsikabino. Jaučiausi tokia laiminga.Ryte atsikėliau anksti, kai laikrodis vos 7 valandą rodė, nes pradėjo skaudėti nugarą. Tad užsivilkau chalatą ir nusileidau į apačią. Užsikaitusi arbatos pasiėmiau žurnalą ir pradėjau jį skaitinėti. Kai laikrodis pradėjo mušti 8 valandas ryto aš pradėjau gaminti pusryčius. Suplakiau kiaušinienę , įdėjau šiek tiek krapų ir supyliau į keptuvę. Šalia įdėjau kelis gabalėlius bekono ir padėjusi lėkštes šalia pradėjau vartyti maistą. Kai maistas buvo baigtas sudėjau viską į lėkštes ir papjausčiusi daržovių sudėjau viską į padėklą bei paėmusi įrankius pradėjau eiti link miegamojo kur miegojo Zayn.
Padėjusi viską ant spintelės atsiguliau šalia Zayn ir pradėjau jį žadinti.
-Mhmhh kas yra ?
-Zayn kelkis, padariau pusryčius.
Jis atsiduso ir dar pasivartęs atsimerkė bei pasikėlęs davė bučkį.
<...>
-Mažute aš turiu išvykti į Ibizą, ten kur mano viežbučiai. Įvyko keli nesklandumai.
-Ką ? Kaip suprast ? Zayn.-Susiraukiau.
Neketinau likti viena kai esu nėščia.
-Mažute tai reikalai.-Jis pavartė akis.
-O kodėl aš negaliu važiuoti kartu ?
-Nesaugu. Tu esi nėščia. Kas jeigu kas nors nutiks ?
-Ir tu manai,kad man būdamai vienai čia nieko nenutiks ?-Paklausiau.
-Klausyk gal kokią draugę pasikviesk ar ką. Aš neketinu tavęs veštis kai tu esi nėščia.
Susiraukusi ir visa pikta nubėgau į miegamąjį ir užsirakinau. Kritau veidu į pagalvę ir pradėjau rėkti į ją.
Vienintelės mano draugės yra Mia ir Merė. Bet aš tikrai nesikviesiu jų. Joms reikia privatumo ir jos ne kokios auklės. Kodėl jis taip elgiasi ?
Netrukus išgirdau beldimąsi.
-Klausyk mažute tu gali-
-Man nereikia jokių auklių, pabūsiu viena koks skirtumas mirsiu aš čia ar ne kol tavęs nebus.
-Meile nešnekėk taip, aš tiesiog jaudinuosi dėl tavęs ir mūsų vaikelio.
-Joa.
Girdėjau kaip jis atsidūsta ir nueina nuo durų.
Po kelių minučių gulėjimo ir žiūrėjimo į lubas man į galvą šovė tokia mintis. Jei aš nebūčiau tapusi nėščia dabar tikriausiai studijuočiau. Aš buvau gavusi priėmimą į universitetą, bet vaikelis ir vestuvės ir meilė ir Zayn padarė tą galimybę neįgyvendinama. Bent jau tikrai ne dabar.
Nusipurčiau. Ne. Negaliu galvoti apie tokius dalykus. Yra kaip yra ir aš turiu tuo džiaugtis.
-Gerai. Tu važiuosi kartu.-Tarė Zayn iš kitapus durų.- Paskambinau gydytojui ir jis pasakė sąrašą dalykų kurių tau reikės. Kraukis daiktus. Išvykstame rytoj ryte.
Nusišypsojau nes vėl supratau, kad aš laimėjau.
Išsitraukusi lagaminą pradėjau krautis daiktus. Įsidėjau kelias poras drabužių persirengimui ir praštmatnią suknelę, kokiam nors prabangiam renginiui, jei Zayn mane į tokį vesis. Tai pat įsidėjau makiažo ir kitų reikalingų dalykų.
Išlindau iš kambario visa laiminga ir priėjusi prie Zayn jį apsikabinau.
-Matai kaip viskas išėjo. Ir nebuvo būtina pyktis.
<...>
-Zayn.-Sušukau.
Jis atėjo iš virtuvės ir paklausė kas nutiko.
-Ar gali paduoti pultelį ? Jis nukrito ir aš negaliu jo pasiekti.-Suverkšlenau.
Zayn nusijuokė ir padavęs jį man grįžo atgal.Zayn nupirko mums bilietus tad rytoj skrendame į Ibizą tvarkyti jo viežbučio reikalų. Aš tiesa sakant bijau. Ne dėl nėštumo o dėl kažko kito. Tikrai nežinau dėl ko. Galbūt kažkokia nuojauta. Galbūt ir ne.
As you see, buvau labai užimta su mokslais, vasarą stovyklos , kaimai ir t.t. tad tikrai neturėjau laiko ir šiek tiek tingėjau ir buvau praradusi motyvaciją, bet su mokslais po valio įsibėgėju ir tikiuosi, kad greitai būsiu labiau motyvuota ir pradėsiu reguliariai kelti dalis.
Labai atsiprašau.
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.