12 dalis

776 40 5
                                    

**Zayn**
Atmerkiau akis ir pasižiūrėjau į laikrodį. Buvo 7 ryto , pirmadienis.Reikia paskambinti Annai ir pasakyt , kad ją pasiimsiu. Surinkau Annos telefono numerį ir laukiau kada ji pakels.
-Klausau.-tarė ji apsimiegojusiu balsu.
-Labas Anna. Aš tavęs atvažiuosiu pasiimti pusė devynių.
-Kas čia ?-ji paklausė sutrikus.
-Zayn meile.
-O dieve.-ji sušnibždėjo ir išgirdau garsų bumtelėjimą.
-E tau viskas gerai ?
- Jo taip viskas gerai ate.-tai pasakė ir padėjo ragelį.
Per daug nekreipiau į tai dėmesio nes ji žino , kad jei man nusižengs lauks tam tikros bausmės.
Apsirengęs nulipau į apačią kur valgė Doniya ir jos sužadėtinis ( čia veikėjų amžius kitoks).
-Labas rytas.-pasisveikinau su jais ir įsidėjau į lėkštę kiaušinienės.
-Labas Zayn.-pasisveikino Doniya.
-Kiek valandų ?- paklausė Rayn, Doniya sužadėtinis.
-Dabar 8.10.
Kai pavalgiau padėjau lėkstę į indaplovę ir apsiavęs batus użrakinau duris. Atsirakinau savo juodą range rover'į ir įsėdau , užvedżiau variklį ir išvažiavau iš kiemo.
Kai privažiavau Annos namus ji jau stovėjo lauke. Šita mergina paklusni. Nusijuokiau. Ji įlipo ir užsisegė.
-Labas meile.
-Labas.-pasakius nusuko akis į langą.
Pajudėjau link mokyklos. Atsisukau į merginą , ji šypsojosi žiūrėdama per langą. Kažin dėl ko ji tokia linksma.
Prie mokyklos pasistačiau mašiną ir su Anna išlipome. Ji pradėjo eiti link mokyklos. Aš ją pasivijau , uždėjau ranką ant jos pečių ir prisitraukiau prie savęs. Mergina įsitempė.
Kai priėjom mokyklą prie spintelių pamačiau Louis ir nuėjau prie jo. Apsidairiau , bet Anna jau buvo dingus.
-Louis sveikas.
-Dar kolkas sveikas.-piktai pasakė.
-Kas yra ?
-Nieko nieko.-su perdėtu sarkazmu tarė Louis.
Nekreipiau dėmesio į jį ir nuėjau į klasė. Buvo laisva vieta prie Moros ir prie Mijos , bet ji buvo kažkam užėmusi vietą.Suurzgiau.
-Labas Zaynie.
-Aš Zayn , Mora.-sumurmėjau.
-Na vakar aimanavau kitaip.
-Koks skirtumas.
Prasidėjo pamoka. Į klasę pavėlavusi atėjo Anna. Ji buvo geros nuotaikos. Kažin dėl ko ji tokia laiminga. Ji atsisėdo prie Mijos. Ir garsiai atsiduso.
**Anna**
-Ko tokia laiminga ?
-Mano tėvai nėra mano tėvai.
-Ką ? -sutrikusi paklausė.
-Na jie pasakė , kad esu įvaikinta ir išvažiavo ir paliko mane vieną name su daug pinigų , bei pasakė kad po kelių dienü susipažinsiu su savo tikru broliu. Ir oh aš tokia laiminga. Aš net ant jų nepykstu. Jie prašė palaikyt su jais ryšį. Ir ofc praśyt jų pinigų nes pasak jų aš turiu teisę pas juos prašyt pinigų kiek man reikia.
-Ir ?
-Ir aš galiu neklausyti Zayn, nes mano tėvų jis negali nužudyt nes aš nežinau kas jie tokie ir dar nesiruošiu jų ieškot kol visas Malik reikalas baigsis. Aišku bus pasėkmės fizinės man. Bet man pofik. Iškentėsiu.
-Anna vistiek saugokis tu Malik'o ir nesakyk jam apie tėvus.
-Žinau žinau Mia aš ne durna.-tyliai nusijuokiau.
Sulaukiau pikto mokytojo žvilgsnio nuo kurio nutilau.
Visą pamoką praklausiau mokytojo ir kai nuskambėjo skambutis aš neskubėdama susidėjau knygas kai tuo tarpu Mia išbėgo pirmutinė. Nusijuokiau. Ech ta meilė. Mia šiandien 4 kartą eis su Louis į pasimatymą. Mano manymu tai labai miela. Jau ruošiausi eiti iš klasės , bet mane sulaikė tvirta plaštaka apglėbusi mano vis dar per ploną kūną. Išsigandusi cyptelėjau.
-Meile tai tik aš.
-Ko reikia ?
-Aš noriu tave palydėti iki klasės. Kokia tau pamoka ?
-Kūno kultūra.Man reikia iki spintelės.
-Tai eime.
Mes nuėjom iki spintelių ir aš pasiėmiau savo aprangą ir lydima Zayn priėjau salę kur jis mane pabučiavęs nuėjo savais keliais.
Įėjau į persirengimo kambarį. Visos merginos nekreipė į mane dėmesio.
Kai apsirengiau nuėjau į salę kur jau buvo susirinkę beveik visi vaikai.
Treneris aiškino , kad šiandien mes bėgsim 2 kilometrus ir jis išrinks vieną kuris atstovaus mūsų klasę.
Išėjom į lauką , nes bėgsim 6 ratus aplink stadijoną. Kai gyvenau Londone bėgiodavau rytais ir mokykloje buvau geriausia bėgikė.
Kai treneris nustatė laiką mes sustojom į kelias eiles ir jis pašvilpė ir mes pradėjom bėgti. Aplenkiau kelias merginas ir keletą vaikinų. Bėgau tolygiai kai liko paskutinis ratas aplenkiau visus ir atbėgau pirma. Jaučiausi gerai. Visi buvo labai padusę.
Kai baigėsi pamoka treneris liepė pasilikti trumpam pas jį. Nepastėjau niekada kad treneris yra gana jaunas. Ir patrauklus aišku. Nusijuokiau mintyse.
-Ko reikėjo treneri ?
-Anna ar norėtum atstovauti mūsų klasę per mokyklos bėgimo šventę ? Čia bėgs tik 10-12 klasės.
-Żinoma , kada ?
-Kitą trečiadienį 15 h.
-Gerai man tinka.
-Norėčiau kad neapleistum bėgimo ir ateitum pabėgiot į stadijoną.
-Būtinai.
Jau ruošiausi išeiti , bet treneris sulaikė mano ranką. Atsisukau į jį , bet jis tik pakratė galvą ir parodė į duris. Nesupratau.
Kai persirengiau išėjau iš klasės ir nuėjau iki spintelių. Ten pamačiau Niall. Jis kuitėsi savo spintelėje kuri yra prie manęs. Atsidariau savo spintelę ir įdėjau krepšį.
-Pasiilgau tavęs Niall.
Jis krūptelėjo ir susitrenkė galvą į spintelės viršų.
-O dieve Anna kaip išsigandau.Susitinkam šiandien vėl pas tave ?
-Nežinau. Susitarašysim. Nes gali būt kad turėsiu kur nors važiuos su Zayn.
-Susirašysim. Myliu tave Anna.
-Myliu tave Niall.
Jis nuėjo į pamoką o aš pasiėmus knygą tai pat ruošiausi išeit kai pastebėjau Justin. Naują Zayn'o draugą. O dieve. Jei jis girdėjo mano pokalbį su Niall jis gali jam pasakyt viską. Dabar buvau žiauriai išsigandusi.

ESU LABAI PATENKINTA , KAD JŪS PAMATĖTE MANO ĮSPĖJIMĄ IR JĮ VYGDĖT. ATLEISKIT , KAD ILGAI NEKĖLIAU DALIES NES BUVAU GANA UŽIMTA IR JŪS NEBUVOTE NUOMONIŲ PAKANKAMAI SURINKĘ , TIK KAI PERSPĖJAU JŲ PADAUGĖJO.
NORIU PADĖKOTI VISOM KURIOS SKAITOTE MANO PIEVĄ IR TIKRAI ESU LABAI LAIMINGA KAI JŪS PARAŠOTE KĄ MANOT APIE ISTORIJĄ. NORIU KELIŲ NUOMONIŲ IR JEI GREITAI SURINKSITE NUOMONES GREITAI GAUSITE IR DALĮ.
MYLIU.
NUOMONIŲ.

Bad Kids(Baigta)Where stories live. Discover now