**Anna**
Atsiprašiau ir nubėgau į toletą. Vos tik užsirakinusi pradėjau verkti. Nors ir sakiau ,kad nenoriu nieko bendro turėti su juo , aš jį myliu. Suknista širdis. Norėčiau iš vis jos neturėti , taip kaip Zayn.
Įkvėpiau ir įkvėpiau. Akys nebebuvo tokios raudonos tad patraukiau atgal pas juos.
-Galvojom ,kad nebegrįši.-Suskėlė bairį Louis.
-Taip ,nebegrįšiu.
Išbėgau iš Niall namo ir pradėjau bėgti savo buto pusėn.
Po 10 minučių ėjimo priėjau savo butą.
Įėjau į jį ir nusimetusi batus kritau ant sofos ir užsimerkiau. Bandżiau prisiminti kokia laiminga aš buvau. Bandžiau prisiminti kaip mums buvo linksma kartu.
**Prisiminimai**
Mes gulėjome ant sofos ,valgėme Zayn atneštą šokolado dėžutę ir žiūrėjom filmą.
Zayn atsisuko į mane ir nusišypsojo.
-Tu išsipurvinai.
Jis švelniai pabučiavo mane į lūpas.
Negalėjau nenusišypsot. Jis toks geras pasidarė.
-Pamirškim viską kas buvo blogo gerai ?
Vietoj atsakymo aš pabučiavau jį.
**Dabartis**
Pradėjau verkti. Velnias. Anksčiau tokia verksnė nebuvau.
Išsiropščiau iš sofos ir nuėjau į virtuvę. Apžvelgiau visą kambarį ir akys sustojo ties peiliu. Lėtai priėjau ir pasiėmiau į rankas. Apžiūrinėjau jį. Priliečiau pirštu ir perbraukiau. Pajaučiau skausmą ir pamačiau bėgantį kraują. Nusišypsojau. Įsikišau pirštą į burną ir nulaižiau kraują. Padėjau peilį ir nuėjau į vonią. Prisileidau daug vandens ir nusirengusi įlipau. Pasiėmiau skustuką ir pridėjau prie riešo. Perbraukiau su juo per ranką ir suinksčiau. Labai skaudėjo , tai šiek tiek užgožė psihologinį skausmą. Kraujas pradėjo lašėti į vandenį ir jis po kiekvieno lašo darėsi vis raudonesnis. Dar kartą įpjoviau į ranką ir atsipalaidavau. Įkišau ranką į vandenį ir vėl pajaučiau skausmą. Užsimerkiau.Pabudau nuo šalčio. Vis dar buvau raudoname vandenyje.
Apsisausinau kūną ir nuoga nuėjau į kambarį ir kritau į lovą. Pažvelgiau į savo rankas ir pirštai vedžiojau per žaizdas. Jei ne jis aš dabar būčiau linksma ir nesipjaustyčiau. Veidu nusirito kelios ašaros. Nusivaliau jas. Suknistam Malik tai buvo tik žaidimas ,kai man tai buvo labai rimta.**Niall**
Ryte atsikėlęs nuvažiavau iki Annos namų. Noriu ją susigrąžinti ir manau tai tinkama proga. Ji bus palūžusi ir jai reikės ramsčio. Aš toks pabūsiu ir priversiu ją vėl pamilt mane.
Pabarškinau į duris ir laukiau. Po kelių minučių vėl pabarškinau ir pagaliau atidarė duris. Bet tai buvo ne Anna. Tai buvo kažkokia senutė.
-Am čia Anna nebegyvena ?
-Ne ,vaikuti , jokia Anna čia nebegyvena.
-Oh.-Apsisukau ir nudūmiau link mašinos. Atsisėdau ir trenkiau į vairą. Šūdas. Kaip dabar aš ją surasiu ?-Sveikas Harry.
-Nu ?-Jis sumurmėjo.
-Kur gyvena Anna ?
-Kam tau ?
-Nu aš...man reikia.
Jis nusijuokė ir pasakė:
-Aš žinau ko sieki , patikėk ji nenori su niekuo draugaut.
-Oh tai aś pada- taigi gerai , aš ne to siekiu ,pasakyk jos adresą.
-Oh , gerai atsiųsiu žinute.
Jis padėjo o aś atsidusau ir laukiau jo žinutės.
**Hahah , nesakysiu jos adreso , nebent ji pati norės , o dabar nebūt liurbis ir paskambink ir paklausk ar jai iš vis reikia tavo kompanijos :D **
Šūdžius. Bet gal tikrai reikia paskambint ir paklaust ? Ai velniop. Surizikuosiu.
Surinkau jos numerį ir telefoną pridėjau prie ausies ir laukiau.
-Alio ?-Prakalbo tylus balsas laido gale.
-Anna čia tu ?
-Ne , burokėlis.
-Ką ?-Sutrikau.
-Jo čia Anna kas trugdo ?-Piktai paklausė.
-Čia Niall , gal galiu pas tave užsukti ? Atsiveščiau maisto.
-Tau nebus čia kă veikti.
-Aš tik noriu tave pamatyti.
-Aš nenoriu su tavim draugauti.-Ji sumurmėjo.
-Aš irgi nenoriu draugauti.-Pamelavau. Dar ir kaip noriu. Priversiu ją mane pamilti vėl.
-185 Field Gardens.
-Būsiu už 10 minučių.
-Jo , koks skirtumas.Pabarškinau į duris ir jas atidarė labai prastai atrodanti mergina. Aš įėjau ir nusiavęs batus nuėjau į svetainę ir sudėjau maistą ant stalo.
-Wow , tu čia ką ? Mėnesiui atvažiavai ?
-Ne.-nusijuokiau.
Ji atsisėdo ir įjungė televizorių.
-Nagi ,valgyk. Tu sukūdus.
-Noriu būt modeliu.
Paspringau deśrele.
-ką ?
-Aš nenoriu valgyt.
-Nagi Anna , juk nieko neatsitiks. Pažiūrėk kaip šitie keksiukai nori ,kad tu juos suvalgytum.
-Noriu katės vardu Pomidoras.-ji sušnibždėjo.
-Gerai.-Pasijaučiau nejaukiai
-Vakar man sakė ,kad niekada nebūsiu laiminga ,kad esu nieko verta mergaitė.
-Kas taip sakė ?
-Ji.
-Kas ta ji ?
Ji pasiėmė keksiuką , susigrūdo į burną ir pakratė pečius.-Turiu tokio šudo gero nori ?
-Taip , žinoma , parodyk man tą šūdą.
Ji nuėjo į kitą kambarį ir grįžo su cigaretėmis sudėtomis maišiuke.
-Čia paprastos cigaretės.
-Ne , gerai įsižiūrėk.
Pažvelgiau į cigaretes ir jos atrodė keistai.
-kas tai ?
-Hašas.
-Hašas ?-Sutrikau.
-Žolė žmogau.
-Iš kur tu jos gavai ?
-Vakar draugas atneśė.
-Kas per draugas ?
-Nesakysiu , po to ir tu pigiai gausi ,ne tik aš viena.
Ji išsiėmė vieną cigaretę ir užsidegė ,bei įtraukė.
-Nagi imk ir tu pabandyti.
Aš irgi padariau tą patį kaip ir ji tik po pirmo įtraukimo pradėjau kosėti. Anna nusijuokė. Įtraukiau dar kartą ir dar.
Anna surūkė dvi o aš bijojau imti antrą.
Tad dabar sėdėjome ir juokėmės.
-Įsivaizduok , gyvename pasaulyje su vienaragiais ir kitais gyvūnais.-każką sumurmėjau.
-O dieve čia trolis žiūrėk.-Ji rodė į juodą tašką.
-Jis piktas.-Anna pradėjo trauktis.
-Jis negeras trolis o dieve Niall padėk jis nori mane nużudyti.-Ji pradėjo bėgioti po visą butą ir aš negėjau nustoti juoktis.
Staiga išgirdau didelį bum. Nuėjau pažiūrėti o Anna gulėjo išsitiesusi ir piešė ore. Atsiguliau šalia jos ir apsikabinau jă. Po kelių minučių ji užmigo. O su ja kartu ir aš.**Zayn**
Vakar kai Anna pabėgo aš pasijaučiau labai blogai. Lyg kūną būtų nukrėtus elektra. Esu didžiausiais asilas ,bet nieko jau nepakeisi.
Pažvelgiau pro langą , tikėjausi išvysti ten Anną ,bet ten buvo tik senukų pora. Ji išsikraustė.
Staiga suskambo telefonas. Pažvelgiau į ekraną. Skambino Harry.
-Alio ?
-Klausyk , a-annai labai blogai.
-Ir kodėl tai sakai man ?
-Nekvieščiau tavęs nes tu esi didžiausiais asilas , kvailys ir visoks kitoks ,bet Annai reikia tavęs , ji kartoja tavo vardą ir sako ,kad tave nužudė ir verkia.
-Kas jai ?
-Ji rūkė žolę.
-Atvažiuoju.
Nulipau į apačią ir apsiavęs batus nubėgau į mašiną ir į ją įlipęs užkūriau ir patraukiau link Annos buto. Viršijau leistiną greitį. Po kelių minučių stovėjau prie jos buto ir beldžiau į duris.
Jas atidarė Harry. Įėjau ir nusiaviau batus. Prie sienos stovėjo Niall ir bubo kakta į ją atsirėmęs bei su kažkuo šnekėjo.
-Kas jam ?
-Tas pats.
Harry nuvedė mane pas Anną. Ji stovėjo prie lango.
-Galiu prisiekti ,kad išprotėjau. Aš mačiau jį Harry.
Ji atsisuko į mane ir susiėmusi už veido apsiverkė.
-O dieve aš beprotė.
Ji suklupo ir padėjo galvą ant savo kelių.
-Anna tu manęs nenužudei. Tai tik žolės poveikis.
-Tikrai ?-Ji pakėlė apsiašarojusias akis į mane.
-Taip , aš gyvas , gali net paliesti.
-Ką paliesti ?-Ji sušniurkštė nosimi.
-Mane. Kad aš ne dvasia , ne vaiduoklis.
Ji priėjo prie manęs ir palietusi mano ranką pasitraukė keliais žingsniais nuo manęs.
-O jei tu zombis ?
Priėjau pprie jos ir apsikabinau.
-Aš žmogus , ne zombis.
-Prisiek.
-Prisiekiu.
Ji pasitraukė nuo manęs ir vėl atsisėdo ant žemės ir užsimerkė.
-Sapnavau ,kad mes susipykome.
-Tai tiesa.-Aš nusisukau nuo jos.
Išgirdau kaip ji pradeda verkti. Negalėjau klausyti kaip jai yra sunku. Išėjau iš jos kambario ir ruošiausi važiuoti namo.
-Kas nutiko ?-Paklausė Harry.
-Aš nebegaliu čia būti ,ji verkia.
-Bailys. Nesusitaikai su ta tiesa kad ji verkia dėl tavęs ? Tu toks apgailėtinas. Bėgi nuo bėdų ,net nesistengi jų taisyti.
Aš atsisukau į Harry ir priėjęs trenkiau.
-Nagi trenk dar. Bet atsimink tu netaisai tos klaidos kurią padarei palikęs Anną , mušdamas mane.
Aš jam trenkiau dar kartą ,bet sustojau nes iśgirdau klyksmą iš Annos kambario.
Mes su Harry greitai nubėgome pažiūrėti ,kas nutiko.
Anna sėdėjo kambario kampe ir bliovė.
-Kas čia buvo ?-Paklausė Harry.
-Niall.-Ji parodė pirštu į vonią.
Mes nuėjome į ją ir pamatėme neblogą vaizdą. Niall gulėjo vonioje su praskelta galva.
Harry parodė man ,kad nueičiau pas ją. Atsidusau ,bet nuėjau.
-Ką tu jam padarei ?-Paklausiau atsisėdęs šalia jos.
-Jis prie manęs lindo.-Ji sukūkčiojo.
Aš apsikabinau ją ir ji pradėjo verkti.
-Nesuprantu ,ką blogai padariau ,kad tu mane palikai. Aś juk taip stengiausi.
-A-aš kaltas , ne tu dėl to.
Ji atsitraukė nuo manęs.
-Tada kodėl mane palikai ?
-Aš juk sakiau.
-Patikėk aš jau turiu įgūdžių ir su boksu ir su ginklais.
-Bet aš Zayn Malik , su manim niekada nebus saugu.
-Man ne saugumas rūpėjo. Aš visada išsigelbėju.
-B-bet
-Matai , tau tik reikėjo preteksto išsiskirti su manim.-Ji sukūkčiojo.-Tu manęs nemylėjai , kai tuo tarpu aš mylėjau.
Ji atsistojo ir nubėgo. Nesivijau jos. Bet ji visiškai neteisi. Aš ją myliu ir mylėjau.Vote comment
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.