40 dalis

345 15 3
                                    

**Zayn**
Sėdėjau ant sofos ir žiūrėjau televizorių iki tol kol nesuskambo durų skambutis. Atsidusau ir atsistojęs priėjau prie jų. Pravėriau ir vėl ruošiausi jas uždaryti, tik ta mergina pakišo koją.
-Aš gi sakiau Harry, kad man jokių kekšių nereikia.-Suurzgiau.
-Aš ne to atėjau. Aš žinau kur yra Anna.
-Kur ?
-Pirma man reikia būsto.
-O tu neturi pinigų ?
-Turiu, bet ar negeriau naudotis kitų nauda ?
-Išnuomuosiu tau kambarį viežbutį, dabar sakyk.
-Ne, aš nenoriu gyventi viežbutį, aš noriu gyventi čia.-Ji tarė įėjusi į mano namus.
-Jokiu būdu.-Prieštaravau.
-Na tada man atrodo ji ten ir numirs.-Ji apsisuko ir išėjo pto duris.
Negalėjau tiesiog paleisti jos kai ji žino kur Anna yra.
-Gerai. Gali čia pagyventi.-Ji atsisuko ir išsišiepė.
Ji įėjo ir nuėjo į svetainę.
-Taigi kur Anna ?
-Ji Shefielde. Ten kur pardavinėjamos merginos. Na žinai.
Greit pašokau ir įsėdęs į mašiną nuvažiavau iki Harry.
-Pakviesk visus.
-Jie jau čia , aš paskambinau.
**Anna**
-Greičiau kelkitės.-Kažkas sušukonir pakėlė mane.
-Kas čia vyksta ?-Apsimiegojusi paklausiau.
Tarpduryje stovėjo Niall ir spoksojo į mane.
-Mes išvykstam. Greičiau prikelk tą mergšę. Ji vyks su mumis.-Piktai sumurmėjo Michael.
-Kur mes vykstame ?
-Ten kur mūsų niekas nesuras.
Prikėliau El ir jie mus pradėjo temptis iš kambario.
-Nagi judinkitės. Neturim laiko.-Suriko Niall ir pastūmė Eleanorą ir ši parkrito.
-Nedrįsk jos liesti.-Sušukau jam, net už tai gavai antausį.
Ignoravau skausmą žande ir toliau sekiau juos. Staiga kažkas šovė apaçioje. Mes sustojome.
-Jie jau čia. Vesk jas į rūsį. Greičiau.-Pasakė Michael ir Niall liepė sekti paskui jį. Už mūsų ėjo keli sargybiniai tad nebuvo galimybės pabėgti.
Kai atsiradome rūsyje Niall užrakino duris ir keistai nusišypsojo.
-Na ką ,dabar tu būsi mano.
-Ne, Niall prašau nereikia.-Maldavau ir jaučiau, kad tuoj apsiverksiu.
Eleanorą stovėjo kampe ir nieko nedarė. Pasijaučiau tokia beviltiška, kad pasitikiu žmonėmis kuriais neverta.
-Ne mažute, šį kartą niekur nepabėgsi.
Tie du apsauginiai išsivedė Eleanorą į kitą kambarį ir mus paliko vienus.
-Niall pagalvok ką tu darai. Prašau.
Jis sustojo ir pažvelgė į mane.
-Aš galvoju ir manau kad tai yra geriausia išeitis. Iškrušti tave čia ir tada mirti nuo tavo vaikino rankos. Aš nebenoriu gyventi be tavęs tad jau geriau paskutinį kartą išdulkinsiu tave ir tada galėsi mane nužudyti.-Jis vis dar šypsojosi.
-Ar tu supranti ką tu šneki ? Gal eik atsigerk vandens.
Jis priėjo prie manęs ir nuplėsė mano bliuską ir suėmė krūtis. Bandžiau patraukti jas, bet buvo beviltiška nes viena ranka jis suėmė mano abi ranka ir pakėlė į viršų.
Jis ištraukė mano krūtis iš liemenuko ir pradėjo jas laižyti. Negalėjau į jį žiūrėti tad užsimerkiau. Bet prisuminiau kad kojos tai nesurištos. Sulenkusi koją spyriau į jo pasididžiavimą ir jis parkrito nes to tikrai nesitikėjo.
Aš pradėjau bėgti link durų ir pasiekusi jas pradėjau daužyti ir prašyti pagalbos. Bet tai buvo beviltiška. Juk tai rūsys. Niekas manęs neišgirs.
-Stok kale.-Suriko Niall.
-Klausyk. Pasikalbėkime. Tau nereikia būti blogam, tu gali mane paleisti ir aš tavęs neišskųsiu policijai. Prašau.-Ašaros keliavo mano skruostais žemyn ir aš ruošiausi pačiai mirčiai nes jo rankoje buvo šautuvas.
-aš tave myliu Anna ir aš apsigalvojau.-Jis nutaikė šautuvą į mane ir aš pradėjau garsiau verkti.
Staiga kažkas šovė į Niall koją ir jis parkrito ir jo pistoletas nuriedėjo šalia manęs.
Aš pasilenkiau jo pasiimti.
-Lėtai stokis kale.
Atsistojusi pakėliau akis ir pamačiau Eleanorą laikančią šautuvą nutaikius tai į mane tai į Niall.
-Tu kvailį ar nematei, kad aš tau dėmesį rodžiau ? Kodėl tu ją myli ? Ji gi nėščia. Niekas tokių nemyli.-Sušuko El.
-Aš jau ją seniai myliu. Nuo tada kada tu dar gyvenai gerą gyvenimą tad užsikrušk kvaile.-Pasakė Niall žiūrėdamas į mane.
-Tai tu čia kalta. Aš tik norėjau patikti jam.-Ji nusitaikė į mane.
-Bet tu sakei, kad turi vaikiną namie.
-Kam jis rūpi ? Tikriausiai jau dabar dulkina kažkokią mergą mokyklos tolete.
Ji jau norėjo paspausti gaiduką, bet Niall pastūmė ją ir ji šovė į sieną.
-Aš tave nušausiu jei tu dar kartą taip padarysi.-Ji sumurmėjo.
-Nagi šauk.-Jis suriko.
Ji nusitaikė ir šiek tiek padvėjojusi nusitaikė ir šovė. Atsimerkiau ir tikėjausi pamatyti nušautą Niall, bet ji pati buvo nušauta. Pradėjau verkti. Ji buvo labai jauna. Vargšė mergaitė.
Atsisukau ir už savęs pamačiau Jaden. Puoliau jam į glėbį ir sukūkčiojau.
-Nagi Anna eime, mes turime paskubėti.-Jis pradėjo mane tempti.
Kai atsisukau atgal Niall jau nebebuvo. Nežinau ar jį nužudė ar jis pabėgo, bet man tai šiuo metu nerūpėjo.
Sekiau Jaden ir vis dairiausi. Kažko bijojau.
-Kur Zayn ?
-Jis. Dabar. Kažkur.-Su pauzėm pasakė.
-Kur jis ?-Surikau ir sustojau.
-Jis tvarkosi su Michael. Eime. Nesustokime. Nežinome kas gali nutikti.
-Ar jam viskas gerai ?
-Tikriausiai.
**Zayn**
-Žinai aš galvojau va dabar ,kad tu mane nužudysi ir viskas, bet pažiūrėk pats stovi su pistoletu įremtu tau į smilkinį.-Nusijuokė Michael.
Suurzgiau, bet nieko nesakiau.
-Ir žinai kas dar ? Tavo mergina nėščia, bet ji tikriausiai jau guli negyva nuo Niall ar kokio kito vyro rankos.
-Tylėk.
-Ne, aš netylėsiu. Čia tu turi tylėti. Mes ją dulkinom be pasigailėjimo, vienas po kito.-Jis nusijuokė.-Ir ji tikriaisiai yra nėščia nuo kažkurio iš mūsų.
Jis pažvelgė į mane ir pasigirdo šūvis. Michael vis dar stovėjo, aš nenorėjau pajudėti. Staiga jam iš burnos pasipylė kraujas, kuria aptaškė mane, ir jis nukrito man po kojom.
Pakėliau akis ir pamačiau Anną su pistoletu rankose.
-Mažute...
-Zayn...-Ji sukūkčiojo
Pribėgo prie manęs ir užšoko.
-Zayn , Zayn čia tu, aš tavęs taip pasiilgau. O dieve.-Ji pradėjo verkti.
-Shh mažute, aš tavęs tai pat pasiilgau.
Ji atsitraukė nuo manęs ir sujungė mūsų lūpas. Kaip buvau to pasiilgęs.
Sėdėjome mašinoje ir važiavome namo. Anna miegojo atsirėmusi į mano petį.
Kai atažiavom prie namų Anna atsikėlė ir mes išlipome. Priėjome prie namų ir aś atidaręs duris įleidau Anną pirmą.
-Kodėl tu neužrakinai durų ?-Paklausė Anna.
O dieve.
-O Zay jau grįžai ?-Sumurkė atėjusi Perta.
TAIGI SU NAUJAISIAI LAI JIE BUTU GERI IR SULAUKTUMETE DAUG DALIU
KADANGI MAN GERA NUOTAIKA IR KAZKAIP NORIU RASYTI TAI GREITU METU GAUSITE DAR VIENA DALĮ
DAR KARTA SU NAUJAIS

Bad Kids(Baigta)Where stories live. Discover now