8 dalis

958 45 8
                                    

*Anna*
Po pamokų Niall nuvežė mane namo ir sakė pasiims 20h. Dabar buvo 16h tad nusprendžiau pasikviest Mia.
Pasiėmiau savo telefoną ir paskambinau jai:
-Labas Mia.
-Sveika.
-Gal ruošiamės vakarėliui pas mane ? Nes praeitą kartą ruošėmės pas tave.
-Žinoma. Aš pas tave būsiu už 10 minučių.
-Gerai.
Nuėjau pasidaryt arbatos ir atsisėdau prie stalo. Atsigėriau gurkšnį , bet staiga kažkas parašė. Pasiėmiau o ten rašė Zayn :
*Šianakt būsi mano.-Z.
Ką ?
*Nenusipezėk Malik , aš ne tavo. Ir per tavo bukumą Tavo niekada netapsiu.-A.*
*Dar pažiūrėsim :).-Z*
Kaip suprast tą šypsenėlę?
-Anna tu čia ?
Iš minčių mane pažadino Mia.
-Aš virtuvėje.-sušukau.
Ji īėjo į virtuve ir mane apsikabino. Ji visa švytėjo iš laimės.
-Kas tau čia dabar ?
- šeip būčiau nėjus į vakarėlį ,beeeeet.
-Beeet ?
-BetLouismanepasikvietėeitiįvakarėlįdrauge.-greitai sumalė ji.
-Ką ? Lėčiau.
-Louis mane pasikvietė eiti į vakarėlį drauge.-iś laimės ji net spiegt pradėjo.
-Uuuuuuuu meilė čia tarp jūsų auga.
-Ką gi tu čia ?
-Taigi tu ir Louis, meilė tarp jūsų , tu matei kaip jis į tave Žiūro ? o kaip tu į jį žiūrai tai net akivaizdu.-nusijuokiau aš.
Ji aišku nuraudo.
-Gerai gerai baigiam ir einam ruoštis. Juk tave Louis pasikvietė.-sudainavau jai paskutinį sakinį.
-Baik.-ji vėl nuraudo.-Bėje kur tavo tėvai ?
-Nežinau. Mamos nuo vakar nemačiau ir tėtis šiandien išvis turėjo grįšt anksti.
-Nesijaudink , gal vaikučius kokiam viežbutį gamina.-pajuokavo Mia.
Nusijukiau ir užsitysiau ją į savo kambarį.
<...>
-ir baigiau. Eina sau atrodai pritrenkenčiai.-pasakė Mia kai baigė makiažą.
Atrodžiau gražiai. Makiažas ne per ryškus , juoda nelabai aptemta suknelė nesiekianti kelių , balti aukštakulniai ir tiesūs plaukai. O Mia irgi atrodė neprasčiau. Jos mėlyni plaukai buvo supinti ant jos galvos , taipogi juoda suknelė ,bet aptemta ir juodi aukštakulniai. O makiažas tobulas , neiššaukiantis. Atrodo natūraliai. Žvilgtelėjau į laikrodį kuris rodė 19.45.
-Einam biškį ant drąsos paimsim ?
-Einam.
Nulipom į apačią ir iš bariuko išėmiau viskio. Įpyliau viskio į mažius stikliukus ir užsivertėm. Per kūną nuėjo šiurpuliukai.
- Iš kart drąsiau.-nusijuokė Mia.
Supypino mašina lauke ir mes su Mia išėjom iš namų. Aš juos užrakinau ir raktą įsidėjau į rankinuką kurį pasigriebiau išeidama. Aš jį paliksiu mašinoj ,kad nepamesčiau.
Prie mašinos laukė Niall ir Louis. Akies krašteliu žvilgtelėjau į Mia. Ji buvo išsišiepusi o ir Louis ne mažiau laimingas matydamas Mią.
Kai priėjau prie Niall jis mane apsikabino ir pabučiavo.

Visą kelią durniavom ir dainavom dainas iš radijo. Kai privažiavom aš išlipau pirmoji ir apsižvalgiau. Va kaip atrodo elitiniai vakarėliai.
-Nesuprantu kodėl Malik sakė ,kad šis vaikis nevykėlis šis vakarėlis atrodo kietai.-tėškiau faktą.
Visi nusijuokė ,bet nieko man nesakė.
Vidus irgi buvo toks pats gražus kaip ir išorė , neskaitant girtų žmonių ir porelių besiglamžančių prie kiekvieno kampo.
-Mažute einu atnešt atsigert.-sušnibždėjo Niall.
Prie manęs stovėjo Mia ir Louis bet po kelių sekundžių jie jau šoko minioje. Apsidairiau ,kad surasčiau Niall. Jis kalbėjo su kažkokia blondine. Nusprendžiau pasiklausyti ką jie šneka. Priėjau truputį arčiau ,bet ,kad jie manęs nepamatytų.
-Niall mažuti eime į viršų. Parodysiu tau savo kiškutę.
O dieve tuoj vemsiu. Kiškutę tikrai ?
-Claire aš turiu merginą ir nebenoriu tavęs.- kai jis tai pasakė aš nusišypsojau.
-Oh branguti ,kaip nepasisekė , bet kai norėsi ateik pas mane. aš visada tavęs lauksiu.
Ji nuėjo nuo jo pažvelgdama į mane. Aś jai nusišypsojau triumfuojančia šypsena ir patraukiau link Niall.
-Labas mažuti. Kur taip užtrukai ?
-Nieko. Pyliau gėrimus.- tai pasakęs jis ištiesė stiklinę su neaiškiu skysčiu kurią aš iš kart užsiverčiau.

Aš šokau. Ilgai. Jau skauda kojas. Šokau viena. Niall kažkur dingęs bet man kažkaip vienodai. Pradėjo groti nauja daina kažkas apsikabino mane iš nugaros. Nerūpėjo kas ten. Pradėjau trintis į tą žmogų už manęs.
-Mažute jei dar taip pasitrinsi turėsiu tave padaryt. Du kartus. Stipriai.-kai jis tai pasakė aš į jį atsisukau ir norėjau trenkt ,bet staiga netekau jegų ir kritau.

*Zayn*
Suleidau Annai narkotikų. Ji turėtų būti apsvaigus kokia 5 valandas. Tad aš puikiai padilinksminsiu.
Pasiėmiau ją nuotakos stiliumi ir nunešiau į laisvą kqmbarį. Paguldžiau ją ant lovos ir nusirengiau , bei nurengiau ją.
Užsidėjau apsaugą ant savo penio ir įėjau į ją. Pradėjau judėti. Judėjau be tempo ir greitinau. Kai jaučiau kad tuoj pabaigsiu iśtraukiau penį ir sugrūdau apsvaigusiai merginai į burną. Pradėjau garsiau dėjuoti. Tada labai garsiai sudėjavau merginos vardą ir pabaigiau.
-Mažute buvai labai gera.-sušnibždėjau nors žinojau ,kad ji manęs negirdi.
Staiga užsitrenkė durys. Atsisukau ir ten nieko nebuvo.
Nusišypsojau. Tikiuosi mano planas pavyko. Pagaliau aš ją gausiu.
Pabučiavau jai į kaktą ir atsiguliau šalia jos bei apsikabinau ją.
NORIU NUOMONIŲ.KAI BUS BENT 2 NUOMONĖS TIK TADA GAUSIT KITĄ DALĮ. UŽ ŠIĄ DALĮ GALIT DĖKOT MANO GERIAUSIAI DRAUGEI NES DAR NEBŪTUMĖT GAVĘ.
MYLIU.

Bad Kids(Baigta)Where stories live. Discover now