Tą akimirką nejaučiau nieko apart skausmo krūtinėje. Po kelių sekundžių išsiveržė verksmas. Nežinojau ką daryti.
Po kelių minučių atvyko greitoji ir pripuolė prie jo. Aš likau stovėti šalia ir stebėti viską.
Jį uždėjo ant neštuvų ir įdėjo į mašiną. Jie išvažiavo, palikdami mane vieną čia stovėti. Bet aš negalėjau taip paprastai palikti jo seses. Dabar kai jo nėra, jas prižiūrėti turėsiu aš.
Kai mergaitėms pasakiau kas nutiko Zayn jos apsiverkė. To ir reikėjo tikėtis, bet aš negalėjau joms meluoti.
-Galbūt reikia pasakyti jūsų mamai ?-Paklausiau Wali.
-A-aš jai paskambinsiu.
Likome dviese su Safaa. Ji buvo mane apsikabinusi o aš glosčiau jos nugarą.
Kai Safaa su Wali nuėjo į savo kambarį aš prisiminiau visą netvarką nuo kraujo. Bijojau skambinti policijai nes nežinojau ar tai tikrai teisingiausias sprendimas. Mano nuojauta sako, kad skambinti policijai nereikia.Sutvarkiusi viską ir paskambinusi langų taisytojams ir pasakiusi kad gali atvažiuoti sutvarkyti langų ir įeiti nesivarškinė, nuėjau atsisėsi, bet mano poilsį sutrugdė skambutis į duris. Nuėjusi jų atidaryti išvydau mergaičių ir Zayn tėvą.
-Aš atvykau pasiimti mergaičių. Čia joms su tavim nesaugu. Jau mano vienas sūnus ligoninėj.
-Jis ligoninėj ne dėl manęs.-Piktai ištariau.
Jis mane pastūmęs įėjo į namus.
-Mergaitės susidėkit daiktus ir važiuojam namo.-Sutiko jis.
Safaa su Wali nusileido laiptais žemyn ir priėjusios prie manęs apsikabino mane.
-Mes su tavim nevažiuosim.-Safaa jam pasakė.
-Nedrįskit man prieštaraut.-Jis pajėlęs balsą pasakė.-Jus mama ne taip išauklėjo.
-Jei būtum buvęs mūsų gyvenimuose būtum mus kitaip išauklėjęs o kadangi nebuvai tai taip ir nepadarei o dabar dink iš čia.-Taip pat su pakeltu balsu prabilo Wali.
Tas vyras visas paraudonavo iš pykčio. Priėjo prie mergaičių ir suėmė jų rankas pradėjo tempti. Jos abi spiegė ir rėkė. Galiu garantuoti, kad kaimynai tai girdėjo.
Aš pribėgau prie jo ir trenkiau jam su kumščiu per veidą. Jis iškart paleido mergaites ir jos nubėgo. O jis atsisukęs į mane trenkė man į veidą. Tikrai to nesitikėjau tad parkritau. Vis dėl to jis buvo vyras ir jėgos turėjo.
-O dieve jūs tikrai tai padarėt.-Kūkčiodama pasakiau.
-Taip kale aš tai padariau. Ir tu niekam apie tai neprasitarsi. O dabar palieku jus. Kai supras kad su jum joms nesaugu galės grįžt.
Jis išėjo trenkdamas durimis. Safaa ir Wali nusileido į apačią ir pamačiusios mane sėdinčią prie durų atsisėdo šalia manęs ir apsikabino.
-Tau reikia ledo.-Wali sumurmėjo ir nuėjo jo atnešti.
Po keliasdešimties minučių nusiėmiau ledą nes jis jau beveik buvo ištirpęs. Pažvelgiau į veidrodį ir atsidusau. Ant žando buvo mėlynė ir ji vis ryškėjo.
-Atrodau baisiai.-Sumurmėjau įeidama į virtuvė.-O dar reikia nuvažiuoti pas Zayn.
-Aš paslėpsiu mėlynę su pudra. Tuoj grįšiu.-Waliyha nuėjo į antrą aukštą atsinešti makiažo.
-Ačiū. O dabar eikit apsirengti ir važiuosim pas Zayn.-pasakiau kai Wali padažė mane.
Jos apsirengė ir mes išsikvietusios taksi išėjome į lauką. Sulaukusios įsėdome į mašiną ir aš pasakiau ligoninės adresą.
Po ilgų 10 minučių mes buvome prie ligoninės ir skubėdamos įėjome į vidų. Prie registratūros sėdėjo surūgusi seselė, akivaizdžiai nesimėgaujanti savo darbu.
-Sveiki kur guli Zayn Malik ?-Paklausiau.
Ji pakėlė savo akis į mane ir nužvelgusi paklausė:
-Įleidžiame tik šeimos narius.
-Aš esu jo mergina.
Ji kelias sekundes praspoksojo į mane.
-Gerai... Jis yra 175 palatoj.
Mes užlipome į antrą aukštą ir pasukusios į kairę patraukėme link jo palatos.
Kai radome reikiamą skaičių sustojome ir Wali atidarė duris. Juk neverta barškinti jei jis gali būti nepabudęs. Dėja taip ir buvo.
Jis nebuvo pabudęs. Jo akys buvo užmerktos o krūtinė ritmingai kilojosi nuo kiekvieno įkvėpimo.
-Jam bus viskas gerai ?-Paklausė Saffa kelias minutes spoksojusi į Zayn, nors tai darėme mes visos.
-Taip. Jis juk Malik.-Menkai nusišypsojau ir per pečius apsikabinau Safą.
Neištverčiau jei jis mirtų. Tikriausiai mirčiau ir aš. Bent jau dalelė manęs. Juk jis yra viskas ką aš beturiu ir ką branginu.
Sėdėjau ant kėdės šalia jo lovos ir glosčiau jo ranką. Waliyha ir Safaa miegojo ant fotelio netoli manęs. Palatoje buvo kurtinama tyla kurios negalėjau pakęsti ir tik vienitelis garso šaltinis buvo pypsintis širdies ritmo aparatas. Jo ritmas buvo normalus, bet aš nerimavau, kad jis gali pasidaryti nestabilus.
Staiga visą tą tylą nutraukė atsidariusios durys. Pakėliau galvą ir išvydau vidutinio amžiaus vyrą. Tikriausiai daktarą
-Labas vakaras. Jau lankymo valandos eina į pabaigą.-Pranešė jis.
-Taip žinau, mes tuoj eisime namo.
-Jūs esate ponaičio Zayn mergina ?
-Taip aš esu.
-Noriu tik pasakyti, kad jūsų vaikinas yra laimės kūdikis. Kulka nepažeidė jokių gyvybiškai svarbių organų ir vienintelis dalykas kuris gali atsitikti yra vidinis kraujavimas. Nors žaizda ir autvarkyta yra nedidelė tikimybė vidiniam kraujavimui atsirasti. Patarsiu tik melstis , kad taip neatsitiktų. O dabar-žvilgtelėjo į laikrodį ir pridūrė.-kadangi jau tikrai baigėsi lankymo valandos norėčiau, kad jūs išeitumėte ir paisytumėte mūsų nustatytų taisyklių.
Šis gydytojas man nepatiko. Toks jausmas, kad jam net nerūpi jo pacianto sveikata ir jis tai daro tik iš pareigos.
Prikėlusi Safaa ir Wali, mes patraukėme link išėjimo prie kurio mūsų laukė nesenai mano iškviesta taksi.
Namuose mergaitės nuėjo miegoti. As užlipau į antrą aukštą ir nusirengusi įlipau į dušą ir pasileidau karštą vandenį. Jis ne tik nuplovė mane, bet ir pašalino tą skausmą iš krūtinės. Tiesiog jaučiau ir žinojau, kad Zayn bus viskas gerai. Jis per daug stiprus. Jis išgyvens ir mes atkešinsime tam kas tai padarė.
Kitą dieną nuvyko pas Zayn iš pat ryto. Prie jo palatos sėdėjo jo mama. Jo tėvo nebuvo matyt. Mergaitės iš kart pribėgo prie Tricios ir apsikabino ją.
-Labas rytas Tricia.-Pasisveikinau su ja.
Ji atsistojo ir priėjusi apsikabino mane.
-Ačiū tau.
-Už ką ?-Paklausiau pasimetusi.
-Už tai, kad leidai man iš naujo suprasti kas per žmogus yra Rick'as(Zayn tėvas) , mergaitės man vakar papasakojo viską ką tas mulkis tau padarė. Aš iš ties labai atsiprašau už tai.
-Viskas gerai. Tikrai. Jūs net nesate kalta dėl to.-Šyptelėjau Triciai.-Baigiam šitą temą. Taigi kaip Zayn ?
-Jam viskas gerai. Buvau nuėjus pas jį, bet jis dar nepabudo. Tu gali dabar pas jį nueiti.
Nusišypsojau jai ir atsidariusi duris įėjau į jo palatą. Čia smirdėjo vaistais. Nuėjau ir atidariau toliausiai nuo lovos esantį langą. Į kambarį iš kart įėjo gaivaus lauko oro kuris vėliau pakeitė vaistų kvapą.
Atsisėdau šalia lovos ant kėdės ir suėmusi jo ranką pabučiavau jo krumplius.
Norėjau kažką jam pasakyti bet niekas neatėjo į galvą. Jis juk viską žino. Neturiu paslapčių nuo jo.
-Noriu, kad tu greičiau pabustum. Myliu tave.
Tai tarusi išėjau iš palatos ir uždariusi duris atsisėdau šalia Zayn mamos. Mergaitės abi nuėjo į palatą ir paliko mus dvi. Šiame skyriuje buvome tik mes ir senukų pora keliomis palatomis toliau.
-Taigi kas nutiko ?-Supratau kad ji klausia apie tai kas nutiko su Zayn.
-Nežinau. Mes tiesiog buvome virtuvėje ir kažkas pradėjo šaudyti. Mes visi išsigandome. Zayn liepė mums nueiti į rūsį o pats liko. Tada po kelių minučių aš grįžau ir radau Zayn gulintį kraujyje.
Tricia susiėmė už burnos ir pradėjo verkti. Apkabinau ją ir glosčiau nugarą.
Po kelių valandų sėdėjimo prie palatos durų iš jos išbėgo Safaa verkdama.
-Kas nutiko mažute ?-Paklausiau.
-Zayn... Jis atsikėlė nagi ateikit.-Ji mus ragino.
Mes su Tricia atsistojome nuo kėdžių ir nubėgome į palatą.
-Labas Zayn.-Nusišypsojo jo mama.
Ji priėjo prie jo ir pakštelėjo į skruostą. Aš stovėjau toliau ir viską stebėjau bei šypsojausi.
-Nagi eime palikime juos vienus.-Pasakė Wali.
Kai jos išėjo aš priėjau prie Zayn. Jis atrodė daug geriau. Jo odą buvo įgavusi normalią spalvą.
-Aš taip tavęs pasiilgau mažute.-Sušnibždėjo jis.
-Patikėk aš labiau.
Pasilenkiau ir suliečiau mūsų lūpas. Ilgai netruko ir bučinys tapo aistringesnis.
Kai atsisitraukiau apkabinau jį bet greitai atsistraukiau nes jis suinkštė.
-Velnias atsiprašau. Pamiršau.
-Nieko, galiu kentėti. Myliu tave.
-O aš tave.-Nusišypsojau.-Aš neskambinau policijai.
-Gerai nes aš žinau kas pašovė mane.As labai atsiprašau kad neįkėliau tada kada ir sakiau kad įkelsiu ir ziauriai ziauriai grauziuosi del to. Visgi noreciau keliu vote uz mano šūddarbį
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.