**Anna**
Ryte buvo labai karšta. Norėjau atsikelti ,bet negalėjau išeiti nes buvau prispausta. Apsisukau ir prieš save išvydau mėlynas akis žiūrinčias į mane. Dieve jis toks mielas.
-Labas rytas.-Savo rytiniu balsu pasakė Niall.
-Labas.-tai pasakius pakštelėjau jam į lūpas.
Jau norėjau išlipti ,bet jis manęs nepaleido.
-Niall.-suzyziau.- man reikia eit praustis.
-Eime kartu.
Aiktelėjau ir nuraudau. Nuo kada šis vaikis taip šneka. Bet manau neatsisakysiu šitoa pagundos.
-Einam.-pradėjau jį kelt iš lovos , bet jis nesikėlė.
-Na kaip nori tada aš einu viena.-išlipau iš lovos ir kraipydama užpakaliuką ėjau link vonios visai nesigėdindama ,kad buvau tik su apatiniais ir trumpa bliuskute.
Tai išgirdęs jis lyg vijurkas atsistojo ir pribėgęs pakėlė mane it lyg nuotaką įnešė į vonią. Aš pradėjau nusirenginėti o Niall tik stebėjo mane.
-Em Niall aš nelauksiu valandą kol tu nusirengsi.
Jis pradėjo rengtis ir įlipo į vonią po manęs.
Pasileidau vandenį , ant kempinės užsipyliau dušo želės ir pradėjau trinti jo ištreniruotą kūną. Bet jis atėmė kempinę kai pradėjau leistis iki jo draugužio.
-Meile noriu tau atsilygint.-jis sušnibždėjo man į ausį.
-Kkaą ?-sutrikusi paklausiau.
-Už vakar ,bet tu turi mane išmokinti. Tai mūsų susitarimas argi ne ?
-Žinoma.
Aš pabučiavau jį ir paėmusi jo ranką atlenkiau du pirštus ir aplaižiusi pradėjau leisti link mano makšties. Kai jo pirštai jau buvo prie mano vietelės aš juos paleidau.
-Daryk ką reikia Horan.-gundančiai sušnibždėjau jam.
Jis kelias sekundes mąstė ,bet nieko nelaukęs pirštus sukišo į mane.
-Ahh.-aiktelėjau nuo malonumo.
-O tu imlus. Greitai mokaisi.-sušnabždėjau jam.
Aimanavau tol kol jis įkišo ir trečią pirštą. Vos nesuklykiau iš malonumo.
-Dieve Niall. Kaip gera.-dėjavau.
Jis pradėjo greičiau judint pirštus ir aš jau buvau netoli.
-Dieve Niall ahh... aš tuoj...
Dar keli judesiai ir aš baigiau nuo jo pirštų. Pasižiūrėjau į Niall o jis įsikišo pirštus į burną ir aplaižė. Dieve tai atrodė taip seksuoliai.
-Tu tokia skani.
-Tu neįsivaizduoji kaip aš tavęs nori.
-O kas neleidžia tau to padaryti ?
-Galvojau nori neskubėti.
-Man nesvarbu kada tai parysim svarbu tai bus su tavimi.
Nežinau kodėl , bet jo žodžiai šildė iš vidaus. Kalbu kaip suknista romantikė.
Jis pradėjo mane bučiuoti , bet aš jį atstūmiau.
-Viskam bus savas laikas. Neskubėkim. Mokytis reikia po valio.
Jis nusišypsojo ir mes apsiprausė išlipome iš vonios.
Nuėjau į kambarį ir nusimetusi rankšluostį pradėjau rengtis apatinius. Kai buvau apsurengusi apatinį trikotažą mane iš už nugaros apsikabino Niall ir pradėjo bučiuoti kaklą.
**Zayn**
Žiūrėjau į Annos langą. Ji rengėsi apatinius. Jos kūnas toks gražus. Tik ir norisi ją padaryti prie tos sienos.
-Mielasis kodėl tu ne lovoj ?-atsisukau į Morą kuri mane kalbino.
-Nes aš žiūriu per langą.-suirzęs pasakiau.
Kai atsisukau į jos langą prie jos stovėjo Niall ir bučiavo jos kaklą. Mane apimė pyktis. Kodėl jis su ja ?
Dabar aš ją turėčiau bučiuot. Bet kodėl man ji parūpo ?
*Nes tau ji patinka*- sudainavo mano vidinis balsas.Trenkiau sau per kaktą.
-Kas yra Zayn ?
-Nieko.
Dar kartą žvilgtelėjau į langą o ten jie bučiavosi. Pyktis apėmė visą kūną ir aš priėjau prie Moros ir apvertęs ją ant pilvo nusimoviau kelnes ir išsitraukęs draugužį jį sukišau į merginos makštį. Ji garsiai sudėjavo mano vardą. kažkodėl nenorėjau jos balso girdėt.
-Tylėk.- paliepiau jai.
Pradėjau be gailesčio skverbtis į merginą. Judėjau greitai , bei giliai.
Mergina klykė nuo mano kiekvieno įsiskvebimo.Kai jaučiau ,kad kulminacija jau čia apverčiau merginą ant nugaros ir sugrūdau penį jai į burną. Ji pradėjo jį čiulpti. Po kelių judesiu pabaigiau jai į burną. Ji tai nurijo.
-Zayn man patinka kai būni grubus.
-Mora išeik aš jau pabaigiau.
-Bet mielasis mes juk tik pradėjom.
-Nenoriu tavo veido regėti prieš save dabar. Išeik.-surėkiau jai.
Ji pasižiūrėjo į mane piktu žvilgsniu ir apsirengusi išėjo. Atsiguliau į lovą ir užsimerkiau. Po kelių akimirkų į mano kambarį įsiverže Doniya. Suurzgiau.
-Ko tau čia ?
- Klausyk , čia mano namai ir aš neleisiu tau daugiau čia vestis kekšių.
-Kuo tau tai trugdo ?
- Oh Zayn oh kaip gera.-pavaizdavo Doniya.
-Gerai daugiau jų nesivesiu dabar dink.
Ji pasižiūrėjo į mane pasišlykštėjančiai ir išėjo.Blemba susipykau su mama ir atsikrausčiau pas Doniya. Galvojau ,kad čia su niekuo nesipyksiu ,bet Doniya visada randa kažką prie ko galėtų prikibt.
Apsirengiau ir išėjau į mokyklą. Šiandien penktadienis todėl vakare pas kažką vyks vakarėlis.
Kai buvau prie mokyklos pastebėjau Niall prie mūsų gaujos.
-Sveiki.
-Sveikas Zayn.-visi pasisveikino su manim.
-Niall mačiau tave su panele. Kas ji tokia ?
-Kodėl tau parūpo ?-atsikirto jis. Kažkad pagalando liežiuvį.
-Ar gerai tave pamalonino ? - nežinau kas man pasidarė ,bet norėjau jį sunervuoti ?
-Zayn baik.-pasakė man Liam.
-Ne nebaigsiu. Ar tu ją jau išdulkinai ?-nusijuokdamas pasakiau.
- Zayn aš ne tu.
-Ką tai turėtų reikšti ?-supykau.
-Kad aš nesidulkinu su niekuo.
-O kaip ta mergina su kuria tave mačiau šiandien ryte ?- taip norėjau jam trenkti.
-Aš su ja nesidulkinau jei tai norėjai išgirsti , mes smagiai praleidom laiką ir be pasidulkinimo.-su pasišlykštėjimu pasakė jis ir nuėjo.
-Zayn tau reikia apsiraminti , mes tavo pykčio priepolių nekęsim.- tarė Liam.
-Niall.-išgirdau merginos juoką ir atsisukęs pamačiau Anną prie Niall ir jie buvo apsikabinę. Jezus Marija jie ryte matėsi.Stebėjau juos.
Kadangi ant praeitos dalies buvo pora komentarų tad būtų labai faina jei ir dabar būtų kelios nuomonės. Tai pat iškilo klausimas su kuriuo vaikinu norite ,kad Anna draugautų ( tai pat ir fitimiti darytų ) su Zayn ar su Niall ? Mano nuomone tai su Niall nes kas antra istorija yra su Zayn o su Niall mažiau. Bet čia jau jūsų nuomonė.
Jei bus kelios nuomonės šiandien naktį bus dar viena
Myliu.
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.