**Niall**
-Kas nutiko ?
-Užsidegė chemijos kabinetas ir gaisras išplito iki koridoriaus ir dabar ten viską remontuos tai sakė 2 savaitės "atostogų".-parodė kabutes Liam.
-Tai šiandien vyks pas mane vakarėlis. Niall ateik su Anna.-pasakė Harry.
-Žinoma.-nusišypsojau jiems.-Bet aš jau turiu važiuoti.
-Iki Niall.-sušuko vaikinai.
Išėjau iš Liam namų ir įsėdęs į mašiną paskambinau Annai.
-Klausau.
-Labas mažute kur tu ?
-Aš kavinėje su Colton'u. Kas yra ?
-Gaisras mokykloj. 2 savaites nereiks eit ir šiandien vakarėlis pas Harry galvojau atvažiuosiu pas tave ir susiruošę važiuosim.
-Tai gal gali atvažiuot iki Nandos pasiimt ?
-Tavęs ir Colton'o ?
-Ne tik manęs. Colton'as susitiks su drauge.
-Gerai už 10 minučių būsiu.
Lygiai už 10 minučių stovėjau prie Nandos. Pamačiau Anną stovinčią ir pamojau jai. Ji atėjo ir įsėdus į mašiną pabučiavo mane.
**Colton**
Kai Anna išėjo į lauką laukt Niall aš stebėjau ją. Iš minčių mane patraukė Claire.
-Sveikas Colton'ai.
-Labas mažute.
Ji kažkodėl buvo pikta.
-Tu nieko nepradėjai.
-Ji eina šiandien į vakarėlį.
-Na ir kas ?-ji supykusi ištarė.
-Aš noriu ,kad pirmiau ji būtų įskaudinta.
Ji nieko nesakiusi atsistojo ir pradėjo eit link durų. Aš ją pasivijau ir atsukęs į save pabučiavau. Ji į bučinį atsakė ,bet greitai nutraukė.
-Ne. Tu apie ją galvojai ne taip kaip dėrėtų.
-Claire...
-Ne , aš tik noriu jai atkeršyt ir viskas. Leisiu tau turėti gyvenimą nes su manimi tu nesielgi nei gražiai nei taip kaip kiti elgiasi su savo merginomis. Aš irgi turiu jausmus Colton'ai.
Ji nusisuko ir išėjo.
**Anna**
Niall atnešė man stiklinę viskio ,bet aš atsisakiau. Jis paėmė ir mano stiklinę ir ją užsivertė. Apsuko mane ir pradėjome šokti.
Po kelių dainų pasakiau Niall ,kad einu į toletą. Nuėjusi į jį užsirakinau ir pažiūrėjau į veidrodį. Kažkio bloga nuojauta kankino mane. Pakračiau galvą. Nieko juk nenutiks. Atsirakinau ir išėjau iš toleto. Nuėjusi į kambarį kuriame visi šoko pradėjau ieškoti Niall. Apėjusi visą kambarį nusivyliau. Niall nė kvapo. Nusprendžiau paieškoti jo antrame aukšte. Užlipusi laiptais nuėjau į pirmą kamabrį , jis buvo tuščias kaip ir kiti trys kambariai. Nuėjau į paskutinį. Jame girdėjosi aimanos. Pravėriau duris ir pamačiau Niall ant kažkokios brunetės. Įėjau į kambarį ir priėjusi prie Niall trenkiau jam.
-Anna tu tik kalė. Man tavęs nereikia.
-Ką ?-ašaros veržėsi per kraštus. Negaliu patikėti.
-Girdėjai ką sakė Niall ? Tu tik kalė kuri gali išeiti ir lesti mum užbaigti ką pradėjom.
Aš išbėgau iš kambario vergdama. Bėgdama atsitrenkiau į kažką. Pastūmiau tą žmogų ir norėjau jau bėgti ,bet tas žmogus pastvėrė mane už rankos ir atsuko į save. Pakėliau akis ir prieš save išvydau Zayn.
-Kas yra meile ?
-Jis jis...-prisiglaudžiau prie jo krūtinės ir dar labiau pradėjau verkti.
-Kas ?
-Niall jis su kažkokia mermerga dulkinosssi.
Jis mane stipriai apsikabino.
-Jis šunsnukis. Jis nevertas tavo ašarų.
-Bet aš jį mylėjau o jis mane kale išvadino.
-Shhhh neverk. Parvešiu tave namo gerai ?
-Ahha.
Jis paėmė mane už rankos ir mes nuėjome iki jo mašinos.
-Nenoriu namo.-pasakiau apsiraminusi.
-Tada važiuojam pas mane.-nusišypsojęs tarė Zayn.
Po kelių minučių stovėjome Zayn kieme. Jis atidarė duris ir aš išlipau iš mašinos. Nusekiau jį iki durų. Jis jas atrakino ir įleidęs mane įėjo pats. Jo namai buvo gana dideli.
-Nori arbatos ar kavos , kakavos ?
-Kakavos.-nusišypsojau jam.
Bliamba jis mane įskaudino o va dabar aš pas jį namuose gersiu kakavą. Bet jis man padėjo.
Nuėjau į salioną ir atsisėdau ir įsijungiau televizorių. Iš virtuvės išlindo Zayn su dviem puodeliais kakavos ir padėjo juos ant staliuko.
-Džiugu ,kad jautiesi kai namuose.-nusijuokė Zayn.
Aš tai pat sukikenau. Manau neverta dėl Niall verkt. Zayn teisus. Niall nevertas mano ašarų.Mane iš minčių pažadino Zayn rankos prieš mano akis
-Alio Anna ar girdi ?
-A ?ką ?taip.
-Klausiau ar nori persirengti ? Duočiau savo drabužių.
-A taip būtų gerai. Neesmė kad mano namai kitoj gatvės pusėj , bet aš labai nenoriu į juos eiti.
-Viskas gerai.
Jis užlipo į viršų ir po kelių minučių grįžo su drabužiais.
-Vonia viršuj pirmos durys iš kairės.
Aš paėmusi drabużius užlipau į viršų ir įėjusi į vonią užsirakinau duris.
Nusirengiau savo suknelę ir apsirengiau Zayn treningines kelnes ir pilką bliuską.
Pažvelgiau į veidrodį ir išsogandau. Mano makiažas buvo nubėgęs ,plaukai susivėlę. Atsidariau apatinę spintelę ir radau šukas bei gumytę ir susirišau plaukus. Nusiprausiau makiažą ir išėjau iš vonios.
Zayn žiūrėjo serijalą draugai. Aš atsisėdau šalia jo. Jis atsisuko į mane ir nužvelgęs nusišypsojo.
-Tau tinka mano drabužiai.-pasakė Zayn.
-Žinau.
Jis nusišypsojo ir nusuko akis į televizorių.
Po kelių valandų televizoriaus žiūrėjimo , juokimosi ir spragėsių mėtymosi nusprendėme eiti miegoti. Zayn nuvedė mane į svečių kambarį ir palinkėjęs labos nakties išėjo.
Gulėjau lovoje ir jaučiau , kad mane pasiglemžia miegas.
**Zayn**
Kažkas įėjo į namus. Doniya išsikraustė prieš kelias dienas. Tad ćia ne ji ir ne jos sužadėtinis. Iš stalčiaus išsitraukiau ginklą ir jį užtaisęs tyliai pradėjau lipti į apačią. Pamačiau kažkokį šešėlį slenkantį į svetainę. Pradėjau arčiau eiti. Kai byvau pakankamai arti šovviau į tą žmogų nesvarbu kas tai buvo. Staiga kažkas trenkė man į galvą ir aš praradau sąmonę.ATLEISKIT KAD TAIP VĖLAI KELIY DALĮ BET BLAIVIAUSI VISĄ DIENĄ :D
NORIU NUOMONIŲ IR JEI BUS KELIOS NUOMONĖS RYTOJ APIE 10-13 GAUSIT NAUJĄ DALĮ O JEI NE TAI VAKARE :D
ŽODŽIU NESĄMONĖ GAVOSI BET PX.
MYLIU
NUOMONIŲ
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.