Pabudau nuo kažko šokinėjančio ant lovos. Pakėliau galvą nuo pagalvės ir atsimerkiau. Dar akims nepripratus prie šviesos išgirdau bumtelėjimą ir tada verksmą. Ant žemės sėdėjo Saffa ir verkė.
-Mažute atsargiai reikia.-Priėjau prie jos ir apsikabinau.
Kai ji nusiramino mes nuėjome į apačią. Laikrodis mušė septintą valandą ryto.
-Kodėl tu taip anksti atsikėlei ?
-Mane brolis prikėlė. Jis atėjo ir pradėjo kažko ieškot stalčiuose. Ir po to garsiai trenkdamas durimis kažkur išlėkė.
-O kur Waliyha ?
-Nežinau ji jau naktį išėjo.-Ji nuleido galvą.-Nebausk manęs.
-Nebausiu. Viskas gerai. O kodėl tu manai ,kad tave bausiu ?
-Nes mama bausdavo.
Aš tik linktelėjau ir atsidariau šaldytuvą.Pasiėmiau telefoną ir surinkusi Zayn numerį pridėjau jį prie ausies.
-Klausau.-Piktu balsu atsiliepė Zayn.
-Kur tu ?-Tai pat piktai paklausiau.
-Aš užsiėmęs. Wali dingo.
-Ji išėjo naktį.
-Taip žinau, ir dar negrįžo.
-Nemanai ,kad ji paauglė ir dabar toks laikotarpis, kad norisi bėgti iš namų ?
Jis suurzgė ir padėjo ragelį.
Atsisėdusi ant kėdės virtuvėje nusijuokiau supratusi ,kad laimėjau.
Kai Saffa pavalgė grįžo Zayn.
Pasitikau jį prie durų su šypsena veide vis dar prisimindama jo neapgalvotą poelgį.
Jis tik pakratė galvą ir nuėjo nuo manęs. Priėjau prie jo ir apsikabinau.
-Ji tiesiog mane psihiškai veikia. Ji visada padaro neapgalvotus sprendimus ir aš jaudinuosi.
-Viskas gerai. Kai ji grįš galėsi atskaityt jai moralą o dabar būt malonus ir nebūk surūgęs. Eime kažką paveikti kartu su Saffa.
-Tu teisi. Reikia kuo daugiau laiko praleisti su jumis kol dar tėvai nepasiėmė jos.-Jis pakštelėjo man į lūpas ir nuėjo pas Saffą.
Atsirėmiau į durų staktą ir stebėjau Zayn su Saffa.
-Mažute kur nori šiandien nueiti ?
-Norėčiau nueiti į filmuką.
-Reiškias nuspręsta. Mes einame į kiną.
Kai mes persirengėme ir susitvarkėme patraukėme link mašinos.
Kai atvykome į reikiamą vietą išlipome ir patraukėme į pastato vidų.
Kelias minutes pastovėję eilėje mes nusipirkome Saffai patikusio filmuko bilietus ir patraukėme į reikiamą salę
Kai atsisėdome į vietas Saffa pradėjo čiauškėti apie šitą filmą iki tol kol neišjungė šviesų ir nepradėjo rodyti reklamų.
Vidurį filmo suskambėjo Zayn telefonas.
-Klausau.-Tyliai atsiliepė jis.
-Kur tu po velnių ?-Jis suurzgė kalbant su kažkuo.
-ką prisidirbai ? Nors ne tylėk. Atvažiuoju.
Jis padėjo ragelį ir atsistojo.
-Aš važiuoju į policiją. Wali prisidirbo. Pareisit namo pėškom.-Tai taręs padavė raktus ir išėjo.
**Zayn**
Įžengęs į policiją patraukiau link ten kur turėtų būti Waliyha. Priėjęs duris pabarškinau ir sulaukęs pakvietimo į ėjau į vidų.
Prie stalo sėdėjo policininkas ir Waliyha nuleidus galvą.
-Ar jūs esate Zayn Malik ?
-Taip aš.
-Jūsų sesuo vandalė. Mes sugavome ją nakindamą valstybės nuosavybę.
Piktai debtelėjau į ją.
-Kiek reikia ?-Piktai suurzgiau.
-Tūkstantis svarų.
Padaviau jam tuos pinigus ir sugriebęs Wali ranką pradėjau vestis ją mašinos link.
-Paleisk man skauda.-Ji sucypė.
Kai priėjome prie mašinos paleidau ją ir ji įsėdo o aš iš kišenės išsitraukiau cigaretę ir ją užsidegiau.
Kuo daugiau traukiau cigaretės nuodingus dūmus tuo labiau atsipalaidavau. Surūkęs cigaretę įlipau į mašiną ir nepažvelgęs į Wali užvedžiau mašiną ir pajudėjome mano namų link.
Išlipome abu garsiai trenkdami durelėmis. Užrakinau mašiną ir priėjęs prie durų pasilenkiau ir iš po akmens ištraukiau atsarginius raktus.
-Nemanai ,kad kažkas gali rasti šitą raktą ir tave apvogti ?
-oi tu geriau patylėk.-Suurzgiau.
Ji tik atsiduso ir įėjusi po manęs uždarė duris.
Namuose nieko nebuvo. Pažvelgiau į laikrodį kuris rodė 17.20. Filmas baigėsi prieš gerą valandą.
**Anna**
Su Saffa užėjome į kavinę pavalgyti. Prie mūsų priėjo padavėja. Ji pašaipiai šyptelėjo nužvelgus mus.
-Ar ne per anksti prisigimdei vaikų ?
Mes su Saffa susižvalgėm ir pradėjom juoktis.
-Kas čia jum tokio juokingo ?-ji piktai paklausė.
-O dieve. Tu pagalvojai, kad ji mano dukra ? O dieve.-Nusijuokiau.-Didesnės nesąmonės negirdėjau. Ji mano vaikino sesė.
-O dieve. Labai atsiprašau.-Ji visa paraudonavo ir susinepatogino.
-Nieko.-Dar kartą nusijuokiau.
-Taigi ko užsisakysite ?-Ji vis dar būdama susigėdinusi paklausė.
-Man bananinį kokteilį ir vištienos kepsnį o tu Saffa ko norėsi ?
-Man šokoladinį kokteilį ir blynų su bananais.
Ji užsirašiusi greitai nuo mūsų nuėjo. Mes vėl susižvalgėme ir vėl pradėjome juoktis.
Po kelių dešimčių minučių mums atnešė mūsų užsakymą ir mes pradėjome valgyti.
Kai dar nebuvome suvalgę savo maisto man atnešė stiklinę raudono vyno. Nusipurčiau. Nekenčiu raudono vyno.
-Atsiprašau ,bet aš neužsisakiau vyno.
-Štai tas vyras jums užsakė.-Parodė į vaikiną sėdintį už kelių staliukų nuo mūsų. Jis pamatęs ,kad aš į jį žiūriu man šyptelėjo.
-Aš tuoj grįšiu.-Sumurmėjau Saffai ir patraukiau link to vaikino.
-Atleiskite.-Pasakiau ir tas vaikinas pakėlė akis į mane.-Štai jūsų vynas.
-Bet aš jį jum užsakiau.-Jo balsas... Kaip viščiuko. Vos susilaikiau nenusižvengusi.
-Aš nekenčiu raudono vyno. Beto turiu vaikiną.
Nelaukusi jo atsakymo patraukiau link savo staliuko kur sėdėjo Saffa ir laukė manęs.
Tas vaikinas po to įvykio iš kart išėjo. Sukikenau.
Pavalgę patraukėme link Zayn namų. Eidamos kvailiojom ir aš užsikabinusi už medžio šaknies kritau ir apsibrozdinau kelienį. Saffa pradėjo juoktis. O su ja kartu ir aš.
Kai įžengėm į namus buvo tyla. Tik svetainėje kažkas žiūrėjo televizorių.
Saffa nuėjo į viršų o aš į svetainę. Ant sofos sėdėjo Waliyha.
-Kur Zayn ?
-Nežinau. Tikriausiai į barą nuvyko.
-Jis ten niekada nevažiuodavo.
-Atleisk tai mano kaltė.-Ji susigraudino ir pradėjo verkti.
Aš priėjau prie jos ir apsikabinau ją.
Jaučiau kaip sušlampa mano marškinėliai.
-Tu nekalta. Viskas gerai. Neverk.
Kai ji nusiramino aš paskambinau Zayn. Bet jis neatsiliepė. Tau vertė mane sunerimti.
**Po kelių h**
Saffa su Waliyha jau nuėjo miegoti o aš sėdėjau prie televizoriaus ir laukiau sugrįžtančio Zayn. Dar po valandos išgirdau kaip kažkas daužo duris.
Priėjau prie jų ir pravėriau. Už jų stovėjo visas nusitašęs Zayn.
-Atleisk pamiršau raktus.-Jis sukikeno.
-Durys buvo neužrakintos.-Aš piktai tariau.
-Atleiskite panele.
Paėmiau jį už rankos ir pradėjau tempti miegamojo link.
Vos ne vos užtempusi jį paguldžiau į lovą ir nurengiau.
Pasiėmiau pagalvę ir pledą ir nusileidau į apačią.
Atsiguliau ant sofos ir stengiausi užmigti. Bet šita sofa ne miegojimui skirta. Buvo per daug nepatogu. Nusprendžiau iš vis nemiegoti. Ryte kai tas girtuoklis išsiblaivys nueisiu kelioms valandoms numigti.
Žiūrėjau televizorių iki kol kažkas atėjo prie manęs.
-Kodėl nemiegi ?-Paklausė Wali.
-Zayn grįžo girtas. O kodėl tu nemiegi ?
-Oh užsimaniau valgyti.-Ji nusijuokė.
Ji nuėjo į virtuvę ir pasigaminusi valgyti grįžo atgal.
-Tu gali miegoti pas mus. Ta lova per didelė mums abiems.**Rytas**
Pabudau pirmutinė ir išlipau iš lovos neprikeldama mergaičių. Tyliai nuėjau į mūsų kambarį kur dar miegojo Zayn ir apsirengiau tuos pačius drabužius kuriais buvau apsirengusi vakar nes neturiu daugiau drabužių.
Nulipusi į apačią pasidariau arbatos ir atsisėdau ant kėdės. Lėtai gurkšnodama ją laukiau ko nors nusileidžiančio į apačią.
Po kelių minučių kažkas pradėjo lipti laiptais žemyn. Po kelių sekundžių į virtuvę įėjo Zayn.
-Labas rytas mažute.-Nusišypsojo Zayn ir pasilenkęs norėjo mane pabučiuoti ,bet aš atsitraukiau.
-Tau smirda iš burnos.-Pamelavau. Iš tiesų pykau.
Pykau ,kad jis nieko nepasakęs ir nepranešęs išėjo gerti. Ir dar drįso grįžti girtas.
-Oh tu vis del to pyksti ?
Nusijuokiau.
-Ar gi tai taip akivaizdu ?
-Taip.
-Taip aš pykstu. Tu nepranešei kur išeini ir dar grįžai girtas.
Jis priėjo prie manęs ir apsikabino.
-Atleisk.
-Koks skirtumas. Tu turėtum pasijusti taip pačiai kad suprastum kas tai per jausmas.
Atsistojau ir apsirengusi striukę bei apsiavusi batus patraukiau link prekybos centro.Nuo kitos dalies prasidės veiksmas. Gal. :D sorry kad retai keliu tiesiog laiko nera :D
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.