**Anna**
Ryte pabudusi nieko neradau šalia savęs, tad šiek tiek nusiminiau. Bet nuvijusi piktas mintis pasivarčiau lovoje dar kelias minutes ir išlipau.
Nulipusi į apačią pamačiau sėdintį Zayn ant sofos.
-Labas rytas.-Pasakiau savo sužadėtiniui ir nuėjau į virtuvę pasidaryti arbatos.
-Labas rytas meile. Suradau labai gražią vilą mūsų vestuvėms ir laukiau tavęs, kad sužinoćiau tavo nuomonę.-Jis pabučiavo mane ir pasitraukė, kad atsisėsčiau arčiau jo.
-Zayn,aš ne taip pasakiau , aš neturėjau omeny, sakydama, kad noriu vilos , aš dabar manau, kad nereikia to. Mes tiesiog susituoksim bažnyčioje ir vis-
-Ne ,mes nesituoksim bažnyčioj mažute.
-Ką ?-Susiraukusi paklausiau.
-Mes tuoksimės kaikur kitur.-Jis padėjo kompą ant stalo ir pabučiavo mane.
-Aš tave taip myliu, bet kodėl tu nenori švęsti viloj ? Mažute būtų labai linksma.-Jis žiūrėjo man į akis.
-Aš noriu grįžti namo , juk neverta leisti pinigų ant tokio dalyko.
-Na atleisk, bet viskas jau nupirkta.
-Zayn.-Suurzgiau.
-Anna.-Jis atkartojo mano balsą.
Aš nusijuokiau.
-Na tada parodyk tą vilą.
Zayn įjungė puslapį ir man atvipo žandikaulis.
-Wow Zayn. Kaip nuostabu.
-Na nieko čia nėra nuostabesnio už tave.-Jis pasilenkė ir pabučiavo mane.
Jis užkišo rankas už mano bliuskos ir pradėjo glamonėti kūną.
-Zayn.-Pasakiau, bet jis nesustojo.
-Zayn, aš labai noriu valgyt.-Nusijuokiau ir jis atsitraukė.
-Atleisk Zayn, bet aš alkana kaip žveris.
Zayn liepė man įsijungti televizorių ir palaukti kol jis pagamins man pusryčius.
Po kažkiek laiko Zayn grįžo nešinas maistu ant padėklo.
-Oho. Ačiū Zayn.-Padėkojau jam už maistą ir netrukus pasiėmiau vieną sumušinį ir pradėjau valgyti.
Zayn tai pat valgė ir netrukus mes abu baigėme valgyti.
-Ką šiandien veiksime ?-Paklausiau jo.
-Na galėtume nuvykt pas mano mamą. Ji juk dar nežino, kad tu nėsčia. Ir ,kad mes susižadėję.
-Žinoma , aš pasiilgau mergaičių ir Tricios.
-Na tada aš einu paskambinti joms.
**Zayn**
Pasiėmiau telefoną ir surinkęs mamos numerį pridėjau jį prie ausies.
-Klausau.-Atsiliepė mama.
-Sveika mama, ką veikiat ?
-Nieko , namuose tvarkomės o tu ?
-Na aš dabar nieko, jūs niekur neišvyksite šiandien ?
-Ne o ką ? Žadate aplankyti ?
-Taip, norime jums kaiką pasakyti.
-Oi kaip puiku , mes jūsų labai pasiilgome. Kada atvyksite ?
-Na žadame atvykti ant pietų , tinka ?
-Žinoma , mes labai laukiame.
-Gerai tada.
-Iki ZAyn.
Padėjęs ragelį užlipau į viršų kur stovėjo Anna prie veidrodžio.
-Aš darausi stora.-Ji nusivalė ištryškusią ašarą ir prisiglaudė prie manęs. Apglėbiau ją.
-Tu esi pati gražiausia mergina, Anna. Aš myliu tave tokią kokia esi , o tu dabar esi dar gražesnė nes nešioji mūsų vaikelį.
Ji stipriau mane suspaudė ir taip prastovėjome kelias minutes.
-Myliu tave ,Anna.
-Ir aš tave myliu.
Ji paleido mane ir aš liepiau jai renktis.
Netrukus mes buvome apsirengę.
-Gražiai atrodai mažute.
Ji šyptelėjo ir mes nuėjome link mašinos.Po valandos važiavimo sustojome prie mano mamos namų. Abu išlipome ir patraukėme link durų.
Netrukus mama mus įleido ir mes nusiavę batus nuėjome į svetainę.
Ten ant stalo garavo arbata ir buvo daug sausainių.
-Zayn. Anna.-Sušuko Safaa ir atbėgusi apkabino mus abu.
-Labas Safaa kur tavo sesė ?-Aš paklausiau.
-Ji tuoj ateis, ir Doniya yra atvykus.
Kai Safaa mus paleido laiptais nusileido Wali ir Doni. Jos su mumis pasisveikino ir mes susėdome ant sofos.
-Taigi vaikai ką norėjote pasakyti ?-Paklausė Tricia.
-Mes tuokiamės.-Pasakiau.
-Ir aš laukiuosi.-Pridūrė Anna.
Mama išsišiepė iki ausų ir atėjo Annos apkabinti. Ji buvo tokia laiminga.
Mergaitės apkabino mane ir Doniya pasakė, kaip manimi didžiuojasi. Waliya sakė, kad nužudys mane jei įskaudinsiu Anną o Safaa... ji tiesiog džiaugėsi.
-Pagaliau aš būsiu močiutė.-Mama vis dar negalėjo atsidžiaugti.
Po kelių valandų kalbėjimo nusprendėme, kad jau laikas išvykti. Susėdome į mašiną ir pajudėjome link namų.
**Anna**
Jaučiausi ypač pavargusi po kelionės pas Zayn mamą, bet neužmigau. Ir užsimaniau valgyti.
-Zaaaynn ?
-Ko nori ?-Jis nusijuokė ir kartu aš, nes jis suprato, kad kažko noriu.
-Ar galim sustot į KFC ir nusipirkt vištienos ?
-Žinoma meile.
Po keletos minučių važiavimo sustojom prie Kfc ir Zayn išlipo liepdamas man palaukti mašinoj. Pasigarsinau radiją ir pradėjau dainuoti.
Kai Zayn negrįžo po 10 minučių nusprendžiau nueiti pažiūrėti kas nutiko.
Kavinėje pamačiau, kad jis kalbasi su kažkokia mergina. Susiraukiau ir nuskubėjau link jų.
-Zayn aš išbadėjus, gal galime eiti.
-Taip mažute, tik biškį palauk, susipažink čia Amelija,-parodė į raudonplaukę merginą.
Nustačiau netikrą šypseną ir paspaudžiau jos ranką. Nors ji atrodė miela mergina negalėjau pakęsti, kad ji buvo prie Zayn.
-O čia mano sužadėtinė Anna.-Pagaliau pristatė ir mane.
-Malonu susipažinti , kada vestuvės ?
-Už dviejų savaičių.-Pasakė Zayn.-Tu turėtum ateiti. Ir atsivesti savo draugą
-Na jei Anna, kad aš atvykčiau, tuomet būtinai.
Jie abu atsisuko į mane ir aš pasijaučiau blogai. Juk nekenčiau šios merginos dėl to jog ji buvo prie zayn , nors ji turi vaikiną.
-Žinoma, Zayn draugai mano draugai.-Kvailai šyptelėjau, tai nuskambėjo labai kvailai.
-Tuomet su malonumu atvyksime.
Jie apsikeitė duomenimis ir mes su Zayn patraukėme link mašinos.
Vos tik atsisėdome į mašiną aš pradėjau valgyti vištieną, nes buvau velniškai išbadėjus.
-Toks jausmas,kad nevalgei visą dieną.-Zayn nusijuokė.
-Tylėk , aš valgau už du , ne tu.
Po pusvalandžio grįžome namo. Aš išsidrėbiau ant sofos ir nusimečiau batus. Jie taip spaudė man kojas!
-Zaaaay ?
-Mhm ?
-Ar gali man pamasažuot kojas ?-Nustačiau mielas akytes.
-Žinoma.-Jis atsiduso ir aš išsiviepiau.
Zayn nuėmė kojines ir pradėjo masažuot.
-Fuck Zayn kaip gera.-Išleidau atodusį iš malonumo.
Zayn sukikeno ir po kelių minučių baigė masažuoti.
-Ačiū Zayn , myliu tave.-Sušukau jam pavymiui, einant į virtuvę.Pabudau kai kažkas mane paguldė į lovą ir nurengė.
-Zayn tu čia ?
Niekas neatsakė, bet netrukus jis įlipo į lovą. Atpažinau jį nes jis kvepėjo savo kvėpalais. Jo rankos nukeliavo ant mano krūtų ir jis jas uždėjęs užmigo. Tai pat ir aš.
*Rytas*
Pabudau kai Zayn nuėmė rankas nuo mano kūno.
-Kur eini ?-Dar apsimiegojusiu balsu paklausiau.
-Į dušą mažute, į dušą.
Pramerkiau užsimiegojusias akis ir greitai nubėgau į vonią. Nusinečiau savo drabužius ir įlipau į dušą pas Zayn.
-Labas.-Sušnibždėjau.
Jis nieko nesakė tik įsisiurbė man į lūpas. Atsakiau į jo bučinį ir apsikabinau jo kaklą. Jis pradėjo bučiuoti kaklą ir daryti meilės žymę. Suaimanavau.
-Tegul visi žino, kad tu esi mano.
Tie jo žodžiai mane taip sujaudino, kad viskas ko aš norėjau buvo geras seksas.
-Zaayn!-Suaimanavau kai jis suėmė mano krūtį.-Prašauuuu.
-Prašai ko ?-jis išsišiepė
-Išdulkinti mane. Prašau išdulkinti mane.
Jis pakėlė mane ir aš apsivyniojau kojas aplink jį ir jis į mane įėjo. Suklykiau iš malonumo. Stipriai įsikabinau į jo kaklą ir suleidau nagus kai jis pradėjo judėti manyje. Malonumas tik augo ir augo. O jo judesiai vis greitėjo ir greitėjo. Jaučiau kaip kūnas pavirsta žele ir džiaugiausi, kad mane laiko Zay. Jis pradėjo lėtinti judesius ,bet daryti juos gilesnius. Netrukus mes abu pasiekėme savo viršūnes ir Zayn baigė manyje.Nuotraukoje Anna
Na pagal tai kiek ilgai nebuvau jus galbut supratote kad as turejau atostogas nes turejau susiimti su mokslais nes beveik visa balandi ir geguzi nebuvau mokykloj tad suprantama.
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.