**Zayn**
-Mažute aš turiu tau kaiką pasakyti.-pasakiau jai ir ji atsistojusi priėjo prie manęs.
-Na tikiuosi tai nėra labai baisus dalykas nes mano hormonai yra baisiau.
Mes abu nusišypsojom.
-Aš turiu kelis viežbučius, kitoje šalyje.
-Tu turi ?
-Taip, mažute.
-Ir tai viskas ką man norėjai pasakyti ?-Ji susiraukė.
-Taip, aš net nežinau kodėl to nesakiau anksčiau, tai juk visai nebaisus dalykas.
-Tai tikrai saugus dalykas ?-Ji paklausė pakėlus antakį.-Tikiuosi dėl to tavęs nesuims, vaikui reikės abiejų tėvų.
-Ne ,meile tai geras darbas, aš nebūsiu pasodintas į kalėjimą nebent kažkas mane išduotų iš tų laikų kai aš dar dirbau su narkotikais.
-Zayn.-Anna susigraudino ir apsikabino mane.
-Mažute,viskas bus gerai. Aš esu Malik.
-Aš irgi esu Malik, ir čia,-parodžiau į savo pilvą.- bus Malik.
-Žinau mažute ir aš esu laimingas dėl to.
Mes pasėdėjome apsikabinę kelias minutes. Tada Anna atsistojo ir pasakė, kad jai reikia prasiblaškyti.
Kai ji grįžo apsirengusi normaliai paklausiau jos kur ji eina.
-Į miestą, nusipirkti kažką gražaus, ir skanaus, žinoma.-Atsakė ji.
-Nenori, kad aš eićiau ?-Pasiteiravau.
-Ne, tau nebus įdomu. Gali mane nuvešti jei nori.-Ji šyptelėjo.Mes įsėdome į mašiną ir patraukėme centro link. Kai sustabdżiau mašiną prie prekybos centro, atsisukau į Anną.
-Mažute jei kas nutiks skambink gerai ?
Ji linktelėjo ir pasilenkusi pabučiavo mane. Atsitraukusi ji šyptelėjo, atsisveikino ir išlipo iš mašinos.
**Anna**
Atsisveikinus su Zayn patraukiau link prekybos centro.
Įėjus į jį nusišypsojau. Senai čia bebuvau.
Apvaikščiojus kelias parduotuves ir nusipirkus kelis dalykus nusprendžiau nueiti dar į apatinio trikotažo parduotuvę.
Išsirinkus kelis savo dydžio nuėjau prie kasos susimokėti. Apsisukusi netyčia atsitrenkiau į każkokį žmogų.
-Atsiprašau, nemačiau jūsų.-Pasakiau tam vaikinui ir jau norėjau nueiti bet jis pasakė mano vardą.
-Atsiprašau ?
-Čia Adamas, nepemeni ?-Vaikinas pakėlęs antakį paklausė.
Perkračiau visus duomenis ir prisiminau.
-O sveikas Adamai, neatpažinau, persidažei plaukus ?
-Taip, reikėjo permainų. Galbūt nori nueiti atsigerti kavos ir pašnekėt ?
-Žinoma.-Nusišypsojau jam.
Jis atsistojo prie kasos ir pasiėmęs krepšį atsisuko į mane.
-Eime ?
-Taip, eime.
Mes patraukėme link kavinės esančios prekybos centre, kur gamino skanias bandeles.
-Man iškilo klausimas, ką tu veikei toje parduotuvėje ?-Paklausiau kai atsisėdome prie staliuko užsisakę arbatos ir keksiukų.
-Rinkau merginai dovaną.
-Turi merginą ?
-Taip, susipažinome prieš kelis mėnesius ir pradėjom bendrauti, žinai viskas peraugo į daug daugiau.-Jis nusijuokė o aš tik šyptelėjau.
-Žinau, kad tai asmeniška, bet ar tu jau nebevartoji ? Na dėl savo buvusios,-Jis šiek tiek susiraukė.- atleisk. Nežinau kodėl to paklausiau.
-Ne viskas gerai, aš tiesiog vis negaliu pamiršti ir narkotikai padėjo, bet dabar turiu merginą ir ji padeda pamiršti, tad jau ilgokai nevartoju. O tu ?
-Aš taipogi senai nevartoju. Gyvenimas susitvarkė ir taip toliau.-Nusišypsojau.
-O tu turi kokį draugą ?
-Vyrą, turiu vyrą,Zayn.
-Zayn ? Maniau jums nieko nepavyks, kai jia buvo toks... žinai...
-Na taip, bet jis pasikeitė, tikiuosi.
-O ne per anksti tuoktis juk tau tik 19.
-Taip per anksti, bet aš laukiuosi ir mes mylim vienas kitą, tad manau čia nieko tokio, kad tokio amžiaus susituokiau.
-Wow , sveikinu, mergaitė ar berniukas ?
-Dar nežinau, nebuvau pas gydytoją.
-Kelintas mėnuo ?
-Trečias.
-Tu tikrai turėtum nueiti pas gydytoją, pasitikrinti ar viskas gerai.
-Būtinai.
Mes dar valandą ar dvi pašnekėjome ir nusprendėme susirašyti kitą kartą ir vėl susitikti.
-Zayn ar gali manęs atvažiuot pasiimt ?
-Žinoma, tuoj būsiu.
Zayn padėjo ragelį ir aš išėjau į lauką laukti jo.
**Zayn**
Sustojau prie Annos ir ji įlipo. Pasilenkusi prie manęs ji pabučiavo mane. Atsakiau į bučinį ir jį pagilinau.
-Zayn, prašau važiuojam greičiau namo.
Nusijuokiau ir paspaudžiau greičio pėdalą.
-Ką veikei ?
-Na nusipirkau drabužių ir kitų daiktų ir susitikau Adam. Nuėjom išgerti arbatos.
Susiraukiau.
-Ką ? Su Adamu ?
-Taip, jis turi merginą.-Anna atsisuko į mane ir nusijuokė.-Tu ką ? Pavydi ?
-Visai ne, tiesiog jūs buvot draugai galvojau kažkas- ai , taip pavydėjau nes tu tik mano.
-Taip Zayn, tik tavo, tad greičiau spausk namo aš turiu tau kaiką.
Po kelių minučių buvome prie namų ir greitai išlipę iš mašinos įėjome į namus.
-Ateik už 5 minučių.-Tarė Anna ir nuėjo į viršų.Pradėjau eiti link mūsų kambario. Įėjęs nusikeikiau. Anna gulėjo ant lovos ir žvelgė į mane geidulingomis akimis. Ji dėvėjo juodą apatinį trikotažą kas padarė ją dar seksualesnė nei ji yra iš tikrųjų.
Eidamas nusirengiau visus drabužius ir likau tik su apatiniais. Priėjau prie jos ir įsisiurbiau į lūpas. Ji apkabino mane per kaklą ir stipriau prispaudė prie savęs. Mano rankos glamonėjo jos kūną ir vertė ją išleisti malonumo atodūsius. Mano lūpos leidosi žemyn jos kaklos link ir aš palikau ten kelias meilės žymes. Mano rankos nusileido prie jos makšties ir aš įkišau į ją vieną pirštą. Ji sudėjavo ir pradėjo maldauti daugiau. Netrukus įkišau į ją ir antrą pirštą, vėliau ir trečią. Ir kai ji buvo prie malonumo viršūnės aš sustojau.
-Mažute tu nebaigs man ant pirštų.
Įėjau į ją ir pradėjau judėti. Anna jau vos laikėsi nebaigus. Dar keli judesiai ir mes abu baigėme.
Mano kūnas nukrito šalia jos ir ji mane apsikabinusi užsimerkė.
-Tik tu man gali tai suteikti. Myliu tave mažuti.
-Aš tai pat tave myliu brangioji.
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.