Po pamokų nuėjome pas Mia.Ji norėjo ,kad mes abi atrodytume karštai.Ji liepė man apsirengti juodą aptemtą suknelę.Pati apsirengė raudoną suknelę.Ji padažė mane o vėliau aš ją.Nuėjau susigarbanot plaukus o ji pasiliko tiesius.Staiga išgirdau ,kad kažkas pypina.
-Nagi Mia einam.
-Aš nemanau ,kad esu tinkamai apsirengus.
-Mia tu atrodai gražiai , eime.
Kai ji sutiko eit pagaliau ,mes išėjome į lauką kur mūsų laukė Calum ir Conor.
-Sveikos ,kaip gražiai atrodot merginos.-pasakė Calum.
-Ačiū.-atsakė Mia ir nuėjo iki Conor ir jį pabučiavo.
-Kodėl aš nežinojau ,kad jūs kartu ?
- Na mes susilažinom ,kad šiandien per pamokas nesibučiuosim ir nebus tų porų dalykėlių.
-O kiek laiko jūs jau kartu ?
-Apie pusė metų.
-Aš taip džiaugiuosi dėl jūsų.
-Na gana čia tų pokalbių , važiuojam.-pasakė Calum.
Mašinoje dainavom kiekvieną dainą kuri grojo per radiją ir šokom.Kai privažiavom aš greit iššokau iš mašinos ir apsidairiau.Prieš mano akis buvo didelis namas su dar didesniu kiemu . Buvo tik 20 h o jau buvo girtų žmonių.
-Kas vairuos ?
Visi pakratė galvas.
-Na gerai ,tebunie aš.-liūdnai pasakiau.
-Neliūdėk.-kumštelėjo į šoną Mia.
-O kas sakė ,kad aš dabar liūdžiu.-pasakiau jai su šypsena.
-Tada eime pasiimti atsigerti.-sušuko Conor.
Visi nuėjom į vidų ir pamatėm daug šokančių žmonių ir daug raudonų puodelių.Nežinau kodėl Mia sakė ,kad jo vakarėliai labai geri.Aš buvus geresniuose.Nusekiau Mia ir kitus iki virtuvės kur buvo daug gėrimų ir raudonų puodukų.
Kai jie išėjo šokt aš įsipyliau vandens ir nuėjau į kambarį kuriame visi šoko.Pasidėjau puoduką ir nuėjau šokt.Šokau pagal muziką kol kažkas manęs neapkabino.
-Labas mažute.
Atsisukau į tą žmogų ir pamačiau tą juoduką.
-Kodėl tu viena ?
-Aš ne viena juoduk.
Jis nusijuokė.
-Juoduk ?
-Na aš tavo vardo nežinau.
-Zayn.
-Bet aš nesakiau ,kad noriu jį sužinot.
-Na dabar jau žinai tai gal nori pašokt ?
Pagalvojau kodėl gi ne ? Jis visai nieko tik ,kad labai nervina.
-Žinoma.
Pradėjom šokt ir galiu pasakyt jis atrodo karštai kai šoka.Šokom kol nesibaigė muzika ir mes nuėjome iki raudonų puodelių nes Zayn užsimanė atsigert.
-Meile tu negersi ?
-Aš už vairo.
Daugiau jis nieko nesakė tik prisitraukė mane bučiniui į kurį aš atsakiau žinoma.Jis karštas ir bučiuojasi gerai , tad nepraleidau progos.Kai atsitraukiau tiesiog nuėjau pasilinksminti.Šokau kokia 10 minučių kol nepabodo.Susiradau Mia ,ji buvo lengvai apsvaigus.Calum mus pakvietė į viršų žaisti tiesos drąsos. Čia buvo apie 10 žmonių tarp jų ir Niall ir Zayn.Tai pat sėdėjo dar 3 vaikinai ir 2 merginos kurių nepažinojau.
-Kas pradeda ?
-Tebunie aš.-pasakė Conor.
-Tiesa drąsa Calum ?
-Tiesa.
-Ar tiesa ,kad tu dar nekaltas ?
-Netiesa.-jis nusijuokė.
-Tiesa drąsa Evia ?
-Drąsa.
-Pabučiuok gražiausią merginą šiame kambaryje.
Ji apžvelgė mus visas ,bet pabučiavo merginą sėdėjusią šalia.Visi pradėjo plot ir švilpt.
Dar kelis ratus apėjom ir nusprendėm žaist kitą žaidimą.
-O kaip jis žaidžiasi ?
Visi pažiūrėjom į tą merginą kuri byčiavosi su savo drauge.Manau jos lezbietės nes buvo susikabinusios rankomis.
-Reikia sakyt pvz.Aš niekada nesu miegojęs nuogas ir kas tai darė turi išgert truputį iš stiklinės.Kieno stiklinėj lieka daugiausiai tas pralaimi.
-Pradėsiu aš.-sušukau.
-Aš niekada nesimaudžiau jūroj nuoga.
Išgėrė tie visi 5 bernai ir aš.
-Aš dar nepraradau nekaltybės.
Visi išgėrėm.
-Aš niekada nesu buvus/ęs nuoga/s prieš vaikiną/merginą ,neskaitant sexo metu ir giminės.
Išgėrėme visi išskyrus Niall ir Evios draugę.
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.