**Zayn**
Tyliai pravėriau kambario duris , bet teko nusivilti. Šiame kambaryje jos nebuvo. Apieškojau visus du aukštus , bet jos nei viename kambaryje nebuvo. Tyliai išėjau iš kambario ir patraukiau laiptų link. Kai pradėjau lipti laiptais išgirdau tylų verksmą iš apačios. Nulipęs žemyn po laiptais pamačiau duris. Pabandžiau jas atidaryti ,bet jos buvo užrakintos.
Pasitraukiau toliau ir spyriau į duris. Jos atsidarė tad aš įėjau į tą kambariuką. Jo kampe sėdėjo moteris. Nuėjau prie jos ir nuėmiau izoliaciją jai nuo burnos.
-Reikia surasti Henrį ir Anną.-ji pradėjo panikuoti.
-Tu žinai kur Anna ?
-Ne , bet reikia ją surasti ,prašau atrišk mane.
Atrišau ją ir jis atsistojusi patraukė link durų.
-Palauk.-liepiau jai.-Ar tu bent žinai kur yra Anna ?
-Ji gali būti rūsį su Colton'u.
-Tai einam į rūsį. Rodyk kelią.
Ji pradėjo eiti o aš sekiau ją. Galbūt ji neįves manęs į pinkles. Nes jei taip-iššaudysiu jos smegenis.
Po kelių minučių ėjimo ji sustojo prie durų.
-Eik pirmas tu su šautuvu.
-Iš kur aš galiu žinoti ,kad tai ne spąstai ?
-Aš gulėjau ten surišta ir kodėl tu manai ,kad tai spąstai ?
Pavarčiau akis ir pravėriau duris. Atkišau ginklą ir tyliai pradėjau eiti link vietos kur girdėjosi balsai.
Ten stovėjo pusė Justin'o vyrų ir keli mano , ant žemės gulėjo vyras šalia jo stovėjo Colton'as pridėjęs prie Annos kaklo peilį. Jie visi buvo nutaikę ginklus į Colton'ą. Ta moteris nubėgo prie to vyro.
-O Zayn ir tu čia.-nusijuokė Colton'as ir stipriau prispaudė peilį prie Annos kaklo. Anna tyliai suinkštė iš skausmo.
-Paleisk ją.-šūktelėjau.
-Kodėl ?
-Nes ji tau nieko nepadarė.
-Na taip ,praktiškai nieko , bet tu padarei , bei jos tėvai padarė.
Šalia jo stovėjo juodaodis tikriausiai jo pakalikas. Bet jis priėjo prie jo ir trenkė į nugarą kuri buvo apibintuota.Tikriausiai jį vakar pašoviau. Jis parkrito ir nestipriai įpjovė į Annos kaklą.Anna pasitraukė nuo jo verkdama ir laikydama ranką prie kaklo. Parodžiau Jaden'ui akimis , kad eitų su Anna.
Priėjau prie gulinčio Colton'o ir jis pradėjo trauktis.
-Na ką išaušo ir tavo valanda.-nusišypsojau jam.
**Anna**
Velniškai skaudėjo kaklą , bei pilvą. Tas vaikinas pasak jo iš Zayn gaujos. Jis nusivedė mane iki mašinos ir iš vaistinėlės išsiėmė bintą ir subintavo kaklą ,kad taip nebėgtų kraujas.
-Tau reikės į ligoninę.
-Žinau.-nusijuokiau ,bet iškart pasigailėjau nes suskaudo kaklą.
Su Jaden'u paplepėjom gal 10 minučių , bet tada pamatėm Zayn ateinant.
Jis priėjo prie mūsų ir aš nieko nelausi jį apsikabinau.
-Ačiū tau.-sušnibždėjau.
Jis atsitraukė ir nusišypsojo man.
-O kur mano tėvai ?
-Na jie ten yra.-sutrikęs pasakė Zayn.
-Ar galim juos nuvežti kur jiems reikia ? Nesiruošiu jiems padėti , nes jie mane paliko , bet manau , kad negaliu jų ten palikti , jei civilizacija yra už 2 valandų kelio mašina , tikrai nenoriu , kad jie mirtų.
-Einu juos atsivesiu meile.-nusišypsojo Zayn.
Atsisėdau į mašiną. Pamačiau grįžtant Zayn su mano tėvais.
Jie atsisėdo į kitą mašiną o Zayn atsisėdo prie manęs ir sunėrė mūsų pirštus. Per kūną perėjo elektra.
Padėjau galvą jam ant peties ir užsimerkiau. Jis sukėlė keistą jausmą manyje.
Kai atsikėliau vis dar važiavome , bet jau buvome Bradford'o apylinkėse. Labai sukosi galva.
Netrukus mašina sustojo prie ligoninės. Zayn išlipo ir padavė ranką kad atsistočiau ,bet iš manęs dingo jėgos ir aš atsijungiau.
**Po kelių h**
Pramerkiau akis ir mane pasisitiko skausmas kakle ir pilve. Šalia lovos miegojo Zayn. Nusišypsojau. Jis atrodė toks gražus ir pažeidžiamas. Žiūrėjau ir bandžiau įsivaizduoti jį ne gaujos vadą ,ne blogiuką. Nieko neišėjo. Neįsivaizdavau jo kitokio. Stebėjau jį iki tol kol jis atsimerkė ir prigavo mane spoksant. Aš paraudau. Jis nusijuokė.
-Labas.-jis nusijuokė.
-Sveikas. Kiek laiko aš miegojau ?
-Na nuo vakar vakaro iki dabar. O dabar yra,-žvilgtelėjo į telefoną.-9 ryto.
-Am kada mane paleis ?
-Nežinau , einu pakviesiu daktarą.
Jis atsistojo ir ruošėsi eiti pro duris.
-Palauk.
,-jis atsisuko.-tu buvai su manimi per naktį ?
Jis nusišypsojo ir atsakė:
-Taip.
Po kelių sekundžių į palatą įėjo daktaras ir Zayn.
-Sveika Anna ,aš daktaras Chris'as.-nusišypsojo gana jaunas rudaplaukis.-Tau nieko baisaus nėra , tik praradai kraujo ir turi daug žaizdų ir mėlynių. Neturime dėl ko tavęs čia laikyti tad gali važiuoti namo.-tai pasakęs jis mirktelėjo ir iśėjo.
-Iškrypėlis.-suburbėjo Zayn
Pradėjau juoktis , bet iškart sustojau mes skausmas neleido to daryti.
-Kas yra ?
- Dar šiektiek skauda kaklą.
- Buvau parduotuvėj , nupirkau tau drabužių tai gali persirengt ir vażiuosim. Aš palauksiu už durų.
Kai jis išėjo ant kėdės buvusiam maiše radau mėlynus džinsus ir aptemtą pilką megztinį su aukšta aplykakle , bei apatinį trikotažą.
Kai buvau apsirengusi išėjau iš palatos ir pamačiau Zayn sėdintį ant kėdės. Jis pakėlė galvą ir nusišypsojo.
-Eime ?
Linktelėjau galva ir mes patraukėm išėjimo link.
LABA DIENA LABAS VAKARAS
AČIŪ AČIŪ
JAU NEBEĮDOMU
NORIU NUOMONIŲ APIE ŠITĄ NUOBODYBĘ
JEI BUS 2 NUOMONĖS ŠIANDIEN NAKTĮ/RYTOJ RYTE BUS NAUJA DALIS NES AŠ JAU IŠSIPAGIRIOJAU IR TURIU NUOTAIKOS PARAŠYT NAUJĄ DALĮ.
K BEBE
MYLIU.
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.